آزادي زن مبارز فلسطيني پس از 45 روز اعتصاب غذل

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1391
نظرات

عاقبت اسرائیل دد منش در برابر مقاومت یک بانوی مسلمان تسلیک شد

«هناء شلبي» زن اسير فلسطيني كه به مدت 45 روز در زندان هاي رژيم صهيونيستي دست به اعتصاب غذا زده بود، پس از آزادي به غزه تبعيد شد و مورد استقبال گرم هزاران شهروند فلسطيني قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از خبرگزاري «سما»، شلبي پس از انتقال به غزه با يك دستگاه آمبولانس به بيمارستان الشفاء در غزه منتقل شد.
وي در بدو ورود به غزه گفت كه از اينكه به نوار غزه و بين شهروندان خود بازگشته است احساس خوشبختي مي كند و تأكيد كرد كه رژيم صهيونيستي وي را به تبعيد وادار كرده است.
هناء شلبي تاكيد كرد كه سياست رژيم اشغالگر را افشا و قوانين نژادپرستانه آن را برملا خواهد كرد.
وي همچنين افشا كرد كه رژيم اشغالگر براي وي سفر به ايران، را منع كرده است.
جمع زيادي از مردم غزه از جمله خانواده هاي اسيران فلسطيني، به استقبال شلبي آمده بودند.
دكتر «يحيي خضر» پزشك معالج وي گفت كه وضعيت جسماني شلبي مناسب است و جاي نگراني وجود ندارد.وي افزود كه شلبي در بيمارستان دارالشفاء در غزه تحت نظر پزشكان قرار دارد.
از سوي ديگر جنبش هاي حماس و جهاد اسلامي فلسطين اقدام رژيم صهيونيستي در تبعيد شلبي به غزه را محكوم كرده و آن را جنايتي ديگر عليه ملت فلسطين و اسيران فلسطيني برشمردند.
فوزي برهوم سخنگوي حماس با اشاره به اينكه حضور شلبي در ميان خانواده و خويشان خود حق وي است، افزود: حكم رژيم صهيونيستي مبني بر تبعيد
شلبي جائرانه است؛ چرا كه وي در قالب قرارداد مبادله «وفاداري به آزادگان» ميان جنبش حماس و تل آويو آزاد شده بود و پس از آن بازداشت و تبعيد شد.
وي اين جنايت رژيم صهيونيستي را غيرقابل قبول خواند و از تمامي موسسات حقوقي و بشردوستانه خواست كه به ياري وي شتافته و شبكه اي امنيتي براي دفاع از اسراي محبوس در سلول هاي انفرادي و شكنجه و تبعيد آنها تشكيل دهند و علاوه بر اين، در اتحاديه عرب نيز كميته اي براي دفاع از اسرا تشكيل شود.
در همين رابطه «صلاح البردويل» سخنگوي فراكسيون تغيير و اصلاح وابسته به حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين نيز اعلام كرد كه مقاومت فلسطين نظاميان صهيونيست را براي مبادله آنها با اسيران فلسطيني به اسارت خواهد گرفت.وي هشدار داد كه صبر مقاومت فلسطين رو به اتمام است و از تمام ظرفيت خود براي انتقام گيري و به اسارت گرفتن نظاميان صهيونيست استفاده خواهد كرد.از سوي ديگر انجمن جوانان مسلمان در الخليل خواستار تجمع مردمي گسترده به منظور اعلام همبستگي با «عباس السيد» از رهبران اسير فلسطيني و اسيران فلسطيني كه دست به اعتصاب غذا زده اند و نيز اسيراني كه در بازداشت موقت به سر مي برند، شد.
انجمن جوانان مسلمان از شخصيت هاي اسلامي و نمايندگان پارلمان فلسطين و خانواده هاي اسرا و نيز موسسات دولتي و مردم نهاد فعال در زمينه مسأله اسيران فلسطيني و نيز گروه هاي ملي و اسلامي خواست كه حضور فعالي در اين تجمع داشته باشند تا حمايت خود از پايداري اسراي فلسطيني و خانواده هاي آنها را كه در معرض سياست سركوب و ترور قرار دارند، نشان دهند.
اين در حالي است كه پايگاه خبري «عربي پرس» اخيراً سندي منتشر كرد كه ثابت مي كند سرويس هاي اطلاعاتي و امنيتي مصر، اردن، اسرائيل و آمريكا و تشكيلات خودگردان فلسطين در پايتخت اردن نشست محرمانه اي با هدف تحت فشار گذاشتن جنبش حماس برگزار كردند.
عربي پرس افزود: هدف از اتخاذ اين اقدامات و تدابير واداشتن حماس به پذيرش شرط هايي است كه طرف هاي خارجي بر اين جنبش تحميل مي كنند.
از جمله مهمترين بندهاي مذكور در اين توافق نامه تشديد محاصره نوارغزه و ادامه فشار بر حماس و واداشتن آن به توقف شليك موشك ها و تقويت و گسترش همكاري هاي امنيتي ميان تشكيلات خودگردان و رژيم صهيونيستي است.
تنها مقاومت و تنها مقاومت ازادی فلسطین را تضمین می کند. شاهد این ادعا تسلیم شدن اسرائیل در برابر اراده و مقاومت یک بانوی مسلمان قهرمان فلسطینی شد .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  



تعداد بازدید از این مطلب: 312
موضوعات مرتبط: بیداری اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود