آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 542
بازدید سال : 1435
بازدید کلی : 25289

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 542
بازدید کل : 25289
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 29 اسفند 1390
نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

اغاز نمایش آیتی از آیات الهی  در بهار طبیعت فصل رویش و بیداری و حیات ،و عید سعید نوروز باستانی را به هموطنان عزیز و گرامیم تبریک عرض می نمایم و همواره توفیقات و بهروزی و شادکامی آنان را ازدر گاه خداوند متعال مسئلت می دارم و توجه عزیزان را به سخنان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله از :http://khamenei.blogfa.com/post-54.aspx جلب می نمایم .

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

جوانان عزيز، بخصوصى فرزانگان ، مايلم به اين مطلب درست توجه كنند كه اسلام در برخورد با پديده هايى كه از كشورها و از ملتهاى ديگر، يا از دوره هاى قبل به او رسيده است ، يك برخورد حكمت آميز و همراه با دقت و نگاهى همه جانبه دارد. هر چيزى كه قابل اين است تا محتواى صحيحح پيدا كند، اسلام آن را مى گيرد، به آن جهت و محتواى صحيح مى دهد و در دسترس مردم مى گذارد.

 

   مثلا بعضى از همين مراسم حج ، مثل طواف ، سعى و قربانى كردن ، از قبل از اسلام بود؛ اسلام ، اين مراسم را گرفت ، محتواى شرك آلود، مادى و غلط را از آن خارج كرد و محتواى توحيدى به آن داد. آن را درك كرد و به صورت يك درس ، به مردم برگرداند، كار خيلى عجيب و مهمى است . در باب عيد نوروز و مراسم سنتى قديمى هم همين جور، اسلام عيدنوروز را گرفت ، محتواى انسانى و اسلامى و معنوى به آن داد و به مردم برگرداند.يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر الليل و النهار، يا محول الحول و الا حوال


اول سال تحويل ، شما به دستور اسلام با خدا رابطه برقرار مى كنيد؛ عرض مى كنيد: يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر الليل و النهار، يا محول الحول و الا حوال اى كسى كه گردش زمين و آسمان ، گردش دلها و چشمها و گردش روزگاران به دست توست ، اين گردش قرار دادى سال را هم براى ما با بركت و مبارك قرار بده : حول حالنا الى احسن الحال .

ببينيد نوروز و تحويل سال - رفتن از يك سال به سال ديگر - يك محتواى معنوى پيدا كرد. مردم را توصيه مى كنند: اغتسل و البس و انظف ثيابك : غسل كنيد، خود را شست و شو بدهيد و تميزترين لباسها را - البته صحبتى از لباس نونيست ؛ صحبت از لباس تميز است - بپوشيد؛ به دين يكديگر برويد؛ صله ى رحم بكنيد، دلهايتان را شاد كنيد؛ در خودتان اميد بدهيد و با رويش طبيعت يك رويش ‍ معنوى در دل خودتان به وجود بياوريد.
برخورد با عيد نوروز؛ اين است ؛ لذا ما ايرانيها عيد نوروز را دوست مى داريم و آن را جشن مى گيرمى . اما جشن ما يك جشن سالم است . با هر كدام از اين مراسم قديمى كه اسلام برخورد مى كند، اين جور برخورد مى كند. البته بعضى از مراسم هست كه قابل اصلاح نيست . مثلا اسلام درباره مراسم خرافى از روى آتيش پريدن ، حرفى ندارد و تاءييد نمى كند؛ اما هيچ اشكالى نمى بيند كه مردم - فرض بفرماييد - در مناسبتى از مناسبتهاى عيد به فضاى باز بروند، با سبزه و طبيعت و صحرا، ديدارى تازه كنند، خود و طبيعت را با يكديگر نزديك كنند و لذت صحيح و سالم ببرند، مانعى ندارد.

درست ، عكس روش جاهلى ؛ در روشهاى جاهلى ، اگر عمل خوبى هم در دست مردم باشد، آن را بى محتوا مى كنند ! لذا شما مى بينيد كه راجع به تحويل سال در تبليغات راديوهاى بيگانه ، صحبت زيادى نيست ؛ اما راجع به چهارشنبه سورى در اين چند روز قبل از سال ، تقريبا تمام راديوهاى بيگانه راجع به آن صحبت كردند ! درست نقطه ى مقابل آن نظر اسلامى !

البته بعضى از عوامل خود ما هم در وزارت كشور، استباهى كردند كه در واقع همان كار راديوهای بيگانه را تاءييد كرد ! منتها دلسوزان وزارت كشور و وزير محترم كه بحمدالله خود روحانى و از سادات محترم است - فورا جلوى آن را گرفت .
شما ببينيد در ايام تحويل ، مردم در كجاها اجتماع مى كنند؛ ديشب در اطراف آستان قدس رضوى ، با اين كه نيمه ى شب بود، جاى سوزن انداختن نبود ! تا بسط شيخ بهايى و تمام اين اطراف ، مردم براى توجه ، روى زمين نشسته بودند ! يعنى عيد نوروز، همراه با معنويت . يا ديشب ، نيمه ى شب ، هزاران انسان علاقه مند، از خواب و خانه و زندگى و محيط خانواده بيررون مى آيند و به مرقد امام بزرگوار مى روند ! يعنى جنبه ى معنوى .

خوب ، حالا يك نفر هم پيدا مى شود كه از سر اشتباه و ندانم كارى ، به جاى مرقد امام رضا و مرقد امام بزرگوار و مرقد حضرت معصومه و مراسم معنوى ، تخت جمشيد را زنده مى كند ! البته تخت جمشيد، يك اثر معمارى است ؛ انسان ، اثر معمارى را تحسين مى كند و چون متعلق به ما و ملا ايرانيهاست ، به آن افتخار هم مى كند؛ اما اين غير از آن است كه ما دلها و ذهنها و جانهاى مردم را متوجه به نقطه اى بكنيم كه در آن خبرى از معنويت نيست ، بلكه نشانه ى طاغوتيگرى است !

 تخت جمشید

در همان ساختمانها كه امروز بعد از گذشت يكى دو هزار سال ويران است ، زمانى به مناسبت همين روز نوروز، خدا مى داند كه چه قدر بى گناه ، در مقابل تخت طاغوتهاى زمان به قتل مى رسيدند و چه قدر دلها ناكام مى شدند ! اين افتخارى ندارد.

عيد نوروز خوب است ، مراسم جشن و سرور و شاد بودن دلها خوب و مطلوب است ؛ اما در جهت درست . اين كارى است كه اسلام كرده است ؛ ما هم به فضل الهى به تبعيت اسلام ، همين سياستها را دنبال مى كنيم ، مردم هم همين را مى خواهند و دلهاى مردم هم دنبال همين چيزهاست ؛ مردم به آن چيزهايى كه جنبه ى مادى دارد، مستقلا توجهى ندارند و اگر آن جنبه ى مادى ، با يك جنبه ى انحرافى همراه شد، مردم از آن رويگردانى ميكنند .

تاریخ بیانات : 1378/1/1 .منبع : http://khamenei.blogfa.com/post-54.aspx

تعداد بازدید از این مطلب: 275
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : شنبه 27 اسفند 1390
نظرات

تجمع اعتراضي دانشجويان دانشگاه رياض عليه سياست هاي خاندان آل سعود

صدها دانشجوي عربستاني با تجمع در محوطه دانشگاه «رياض» دست به تظاهرات اعتراض آميز زدند.
به گزارش شبكه خبري «پرس تي وي»، دانشجويان معترض دانشگاه رياض و عسير در جنوب غرب اين كشور در تجمع اعتراض آميز خود، از دولت خواستند تا به ضعف خود در سيستم آموزشي اذعان كرده و به رفتارهاي ناشايست استادان و محافظان امنيتي با دانشجويان پايان دهد.
براساس اين گزارش، دانشجويان ناراضي در اين تجمعات از وزارت آموزش به خاطر افزايش بهاي غذا و كمبود امكانات آموزشي به شدت انتقاد كردند.
اين تظاهرات يك روز پس از آن برگزار شد كه دانشجويان در شهر «رياض» پايتخت عربستان سعودي به نشان اعتراض كلاس ها را تحريم و عليه سيستم ضعيف آموزشي اعتراض كردند.
اين در حالي است كه دانشجويان در چند روز گذشته در سرتاسر عربستان در چندين دانشگاه تحصن كرده و خواستار رفتار بهتر از سوي استادان و افزايش امكانات رفاهي شده اند.
همچنين به گزارش سازمان حقوق بشر عربي، با وجود سركوب خشونت بار اعتراضات دانشجويان اين نارضايتي ها به شهرهاي بزرگ عربستان از جمله رياض، مدينه منوره، عرعر، القطيف و الربيعه كشيده شده است.
از سوي ديگر، ناظران مسائل حقوق بشر به مقامات رژيم عربستان سعودي توصيه كردند در برخورد با مردم از روش گفت وگو استفاده كرده و راه اصلاحات و مبارزه با فساد را در پيش بگيرند.
براساس اين گزارش، به حاكمان عربستان هشدار داده شده است كه در سايه بيداري اسلامي كه به سقوط بسياري ا ز ديكتاتورهاي منطقه منجر شده است، روش هاي سركوبگرانه در برخورد با اعتراضات دانشجويي ديگر نمي تواند موثر باشد.
دانشجويان دختر دانشگاه ملك «خالد» در شهر «ابها» در جنوب عربستان اخيرا در اعتراض به جو حاكم بر دانشگاه و سوءمديريت در آن دست به تظاهرات زدند كه به شدت از سوي پليس ديني و نيروهاي امنيتي آل سعود سركوب شدند.
يورش بي رحمانه نيروهاي امنيتي و ضرب و شتم دانشجويان يك كشته و 54 تن زخمي برجاي گذاشت.
در همين حال، شاهزاده «متعب بن عبدالعزيز» پسر پادشاه عربستان و رئيس گارد ملي رژيم سعودي در سخنان شديداللحني، كشورهاي خارجي را به دست داشتن در تظاهرات دانشجويي متهم كرد و براي مخالفان دولت خط و نشان كشيد.
عربستان سعودي از سال گذشته صحنه تجمع و اعتراضات بسياري براي برقراري عدالت و آزادي زندانيان سياسي بوده است.
همچنين به دنبال سركوب اعتراضات مردمي از سوي رژيم آل سعود تاكنون ده ها نفر كشته و شماري نيز زخمي يا بازداشت شده اند. منبع : http://www.kayhannews.ir/901227/16.htm 

حکایت  ملک عبداله پادشاه مستبد و خود رای آل سعود که کمر به خدمت  امریکا و اسرائیل (دشمنان امت اسلامی اعم از عرب و غیر عرب ) بسته است حکایت کبک است سرش زیر برف می کند و خیال می کند که دیگران او را نمی بینند . چون سرش زیر برف خود پسندی و اشزافیگری و خدمت به صهیونیسم بین الملل است حیال می کند از خارج عربستان تظاهرات هدایت میشود . و شاید گمان کند که حضور نیروهای نظامی آل سعود در بحرین کار خارجی ها است . باز گمان می کند که حمایت مالی آل سعود از تروریستهای حرفه ای در پاکستان  و عراق  و سوریه کار خارجی های غیر آل سعود است . چون ملک عبداله سرمست از باده صهونیسم بین الملل و با تزریق آمپولهای هورمونیک دچار توهم شده قادر به درک و شنیدن فریادهای مرگ بر آل سعود مردم مسلمان عربستان نیست و تنها گوشش قادر به شنیدن حرف ارباب  اوباما و رجاله های اسرائیلی است .

 اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 355
موضوعات مرتبط: ال سعود و دنیای اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 22 اسفند 1390
نظرات

تظاهرات نمايندگان مجلس و مردم تركيه عليه استقرار سپر موشكي ناتو
براي اولين بار گروهي از نمايندگان مجلس تركيه با برپايي تظاهرات، اعتراض خود را به استقرار سيستم راداري سپر موشكي ناتو در استان «مالاتيا» اين كشور ابراز كردند.
به گزارش خبرگزاري ها جمعي از نمايندگان عضو حزب جمهوريخواه مجلس تركيه به منظور اعتراض به استقرار سيستم راداري سپر موشكي ناتو به همراه مردم شهر مالاتيا مقابل پايگاه محل استقرار اين سيستم راداري دست به تظاهرات زدند.
نمايندگان معترض خواهان ملاقات با مقامات تركيه اي پايگاه و بازديد از آن بودند كه با مخالفت ستاد مشترك ارتش تركيه، وزارت امورخارجه و وزارت دفاع اين كشور روبه رو شدند.
علي رغم ممانعت نظاميان حاضر در پيرامون پايگاه از ورود نمايندگان مجلس به پايگاه مذكور، با اصرار رئيس گروه نمايندگان حزب جمهوريخواه و نماينده مردم مالاتيا از اين حزب، نمايندگان شركت كننده در اين تظاهرات تا مقابل درب ورودي پيشروي كرده و با بيان سخناني تند اعتراض خود را نسبت به حضور نظاميان آمريكايي در اين پايگاه بيان كردند.
علاوه بر شهر «مالاتيا» شهر آنكارا نيز شاهد تجمع اعتراض آميز مردمي در مخالفت با استقرار سامانه راداري ناتو در خاك تركيه بود.
بيشتر شركت كنندگان در اين تظاهرات را كه از سوي اتحاديه جوانان تركيه سازماندهي شده بود، دانشجويان تشكيل مي دادند.
تظاهركنندگان ضمن سر دادن شعارهايي عليه آمريكا و ناتو از دولت تركيه به دليل موافقت با استقرار سامانه راداري ناتو در خاك اين كشور انتقاد كردند.
مردم تركيه در ماه هاي گذشته با برگزاري تظاهرات مشابهي در شهرهاي مختلف تركيه از دولت اين كشور خواسته اند سياست هاي مستقلي را اتخاذ و از انجام اقدامات در راستاي تامين منافع برخي كشورهاي غربي خودداري كند. كارشناسان مسائل سياسي معتقدند موافقت تركيه با استقرار سامانه موشكي ناتو و موضع خصمانه اين كشور در قبال تحولات سوريه از بحث برانگيزترين اقدامات دولت تركيه است.منبع : http://www.kayhannews.ir/901222/16.htm#other1610

خدا عاقبت همه را ختم بخیر فرماید

 چه شد که دولت ترکیه (نخست وزیر ترکیه )که خود را وارث دولت برزگ عثمانی می دانست و و در ابتدای صدارتش عظمت و مجد اسلام و مسلمین ترکیه را وعده می داد با ندانم کاریهایش ملت بزرگ ترکیه ودیگر مسلمین آزاده را آزرده خاطر نموده است و به مسلمین جهان ، در قبال خدمت به اسرائیل نا مشروع قاتل مردم ترکیه وآمریکا و غرب (دشمنان اسلام و مسلمین ) ، خیانت می کند ؟ !!.

با تشکر از مدیریت محترم لوکس بلاگ که با سرویس دهی خوبی که دارد کاربران خود را حمایت

می نماید

 

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 338
موضوعات مرتبط: بیداری اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : یک شنبه 21 اسفند 1390
نظرات

اعتراض گسترده مردم ليبي به تحركات تجزيه طلبانه

مردم ليبي در اعتراض به حركت هاي تجزيه طلبانه در كشورشان دست به تظاهرات گسترده زدند.
به گزارش خبرگزاري ها، مردم ليبي در شهرهاي مختلف اين كشور با سر دادن شعارهايي اعلام كردند كه با هرگونه ايده تشكيل رژيم فدرالي مخالفند و از تماميت ارضي آن دفاع مي كنند.
براساس اين گزارش احزاب سياسي و نهادهاي مدني ليبي با شركت يكپارچه در اين تظاهرات در روز جمعه، مخالفت خود را با تجزيه كشورشان ابراز كردند.
اين تظاهرات در واكنش به تحركات تجزيه طلبان در شرق ليبي صورت گرفته است كه طي آن رهبران سياسي و قبيله اي منطقه البريقه در نشستي، ضمن برقراري نظام فدرالي حكومت خودمختار خود را اعلام كردند.
برپايه اين گزارش، پس از سرنگوني رژيم ديكتاتوري قذافي و شكل گيري دولت مركزي در طرابلس، شوراي ملي انتقالي اين كشور نتوانسته است سيطره خود را بر تمامي مناطق ليبي گسترش دهد.
همچنين قرار گرفتن سلاح هاي سبك و سنگين در اختيار گروه ها و قبايل ليبي هر از چندگاه باعث درگيري هاي خونيني در اين كشور قبايلي شده است.
وليعهد عربستان براي درمان سكته مغزي به آمريكا رفت

منابع خبري از سكته مغزي شاهزاده نايف بن عبدالعزيز وليعهد عربستان خبر دادند.
به گزارش شبكه خبري «العالم»، در پي انتشار خبر سفر وليعهد سعودي به آمريكا براي درمان و معاينات پزشكي، يك فعال عربستاني گفت: شاهزاده نايف دچار سكته مغزي شده است.براساس اين گزارش به نقل از اين فعال عربستاني، نايف بن عبدالعزيز وليعهد سعودي هفته گذشته، پس از سكته مغزي به آمريكا منتقل شده و مجبور است مانند برادرش «سلطان» براي مدتي از انظار عمومي دور باشد.
اين فعال عربستاني كه نخواست نامش فاش شود، با سكته مغزي نايف از احتمال اختلافات داخلي در خاندان حاكم بر عربستان خبر داد.
اين فعال عربستاني تاكيد كرد: با توجه به اينكه هنوز مدت كوتاهي از مرگ سلطان بن عبدالعزيز برادر بزرگ پادشاه عربستان نمي گذرد و سن زياد اكثر شاهزادگان سعودي، جنگ و جدال در اين خاندان افزايش يافته است.گفتني است شاهزاده نايف 78 ساله هفته گذشته و بدون سروصدا به آمريكا رفت و دربار عربستان خبر عزيمت وي را با تاخير اعلام كرد.
شاهزاده نايف، علاوه بر وليعهدي عربستان، بيش از سه دهه است كه سكان هدايت وزارت كشور را برعهده دارد و بسيار سفاك و معتقد به سركوب شديد مخالفان رژيم پادشاهي آل سعود است.


بازتاب تظاهرات تاريخي «لبيك يا بحرين» در رسانه ها
نمايش قدرت شيعيان سقوط آل خليفه نزديك است

سرويس خارجي-
راهپيمايي تاريخي مردم بحرين در رسانه هاي منطقه و جهان بازتاب گسترده اي داشت و آن را نمايش قدرت شيعيان براي سرنگوني نظام آل خليفه ارزيابي كردند.
رسانه هاي منطقه اي راهپيمايي 500 هزار نفري منامه را نمايشي براي سقوط آل خليفه توصيف كردند و اظهار داشتند با اين تظاهرات سراسري آل خليفه به سقوط نزديكتر شد.
فعالان سياسي بحرين با تجليل از فراخوان شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين براي تظاهرات گسترده مردم بحرين اظهار داشتند، رئيس شوراي علماي بحرين با اين فراخوان پاسخ كوبنده اي به آل خليفه دادند كه ادعا مي كرد تظاهركنندگان بحريني نيستند و از كشورهاي ديگر به بحرين آمده اند.
اين فعالان همچنين تأكيد كردند كه اين راهپيمايي وحدت مردم بحرين را نشان داد و به جهانيان ثابت كرد كه ملت قهرمان بحرين در انجام خواسته هاي خود جدي است و خواستار سرنگوني رژيم آل خليفه هستند. راهپيمايي تاريخي مردم بحرين بازتاب گسترده اي در رسانه هاي منطقه و جهان داشت. «محمد كاظم شهابي» هماهنگ كننده ابتكار ملي براي حمايت از انقلاب نيز تأكيد كرد، مردم با راهپيمايي گسترده خود نشان دادند كه خواستار سرنگوني رژيم آل خليفه و قصاص جنايتكاران هستند.
وي افزود، مردم بحرين همچنين اين پيام را به آمريكا، عربستان و ديگر كشورهاي مداخله گر اعلام كردند كه دست بيگانگان را از امور داخلي بحرين كوتاه خواهند كرد.
شهابي گفت، به رغم همه اقدامات آل خليفه براي ضربه زدن به وحدت ملي از طريق اختلافات طايفه اي مردم بحرين با يكديگر متحد هستند و تحت تأثير فتنه ها قرار نمي گيرند.
جنبش آزاديبخش بحرين نيز با بي سابقه خواندن تظاهرات روز جمعه شهروندان بحريني اعلام كرد كه مردم بحرين براي پيروزي انقلاب خود متحد هستند و تا انجام تغييرات واقعي در كشور از پاي نخواهند نشست. اين جنبش اظهار داشت، اين تظاهرات بزرگترين تظاهرات اعتراضي تاريخ بحرين بود و حضور گسترده مردم نشان دهنده اوج مخالفت ها عليه آل خليفه است.
انعكاس خبر تظاهرات گسترده بحريني ها در رسانه هاي منطقه اي و جهاني در حالي صورت گرفت كه برنامه هاي برخي از اين شبكه ها از جمله العالم و المنار به شدت هدف امواج پارازيتي قرار گرفت. شبكه خبري العالم تظاهرات بي سابقه شهروندان بحريني را نقطه عطفي در تاريخ بحرين عنوان كرد و افزود، بحريني ها با حضور گسترده خود در تظاهرات به تبليغات اخير آل خليفه مبني بر محدود بودن تظاهركنندگان پاسخ دادند.
شبكه خبري «المنار» نيز اعلام كرد كه با حضور گسترده مخالفان بحريني در تظاهرات «لبيك يا بحرين» وحشت آل خليفه را فرا گرفت. اين شبكه خبري با پوشش وسيع تظاهرات مردمي در بحرين اظهار داشت، حضور پرشور و با شكوه مردم در تظاهرات روز جمعه جهان را متوجه حقانيت اين انقلاب كرد.
به رغم سانسور شديد و ممنوعيت پخش تظاهرات گسترده بحريني ها رسانه هاي غربي نيز مجبور به انعكاس گسترده تظاهرات بحريني ها شدند. روزنامه «نيويورك تايمز» طي گزارشي از اين تظاهرات به طور خاص به نقش مهم روحانيت شيعه در زنده نگه داشتن روح اعتراض به دولت آل خليفه اشاره كرد و بخشي از سخنان شيخ عيسي قاسم را كه پيش از تظاهرات بيان كرده بود نقل كرد.
شيخ عيسي قاسم گفته است، ما براي خواسته هاي مشروع خود كه نمي توانيم درباره آنها سازش كنيم اينجا جمع شده ايم.
وي افزود ما از خواسته هاي خود كوتاه نمي آييم زيرا به خاطرشان قرباني داده ايم.
رهبر شيعيان بحرين همچنين گفت، مردم بحرين در اينجاجمع شده اند تا به آل خليفه نشان دهند كه معترضان تعداد كم شماري از مردم بحرين نيستند بلكه همه مردم خواستار سرنگوني نظام هستند. نيويورك تايمز در گزارش خود مستقيم به نقش نيروهاي سعودي و اماراتي در سركوب انقلابيون بحرين نيز اشاره كرده است.
خبرنگار رويتر نيز كه در جمع تظاهركنندگان حضور داشت تظاهرات روز جمعه را بزرگترين تظاهرات اين كشور توصيف كرد و گفت، حضور انبوه تظاهركنندگان به حدي است كه نمي توان جمعيت تظاهركنندگان را تخمين زد.
روزنامه «يو اس اي تودي» و خبرگزاري آسوشيتدپرس نيز با پخش گزارش هايي از تظاهرات مردم بحرين اعلام كردند كه طول مسير تظاهرات چندين مايل بود و جمعيت فراوان بحريني ها پاسخي به تبليغات اخير خاندان آل خليفه بود.
خبرگزاري فرانسه نيز به پوشش كامل اين تظاهرات پرداخت و اظهار داشت، بحريني ها با حضور در خيابان هاي منامه اصلاحات سياسي را خواستار شدند.
اين خبرگزاري افزود، تعداد تظاهركنندگان به حدي بود كه تمامي خيابان هاي پايتخت مملو از جمعيت بود.
اي بي سي نيوز نيز گزارش داد كه تظاهرات گسترده مردم بحرين فشارها عليه حاكميت اين كشور را افزايش داد.
شبكه خبري سي ان ان آمريكا نيز اعلام كرد كه معترضان بحريني با ريختن به خيابان ها اعتراض ها براي دموكراسي را افزايش دادند و عليه آل خليفه شعار دادند. همچنين شبكه خبري ديلي نيوز با انعكاس گسترده تظاهرات «لبيك يا بحرين» شهروندان بحريني اظهار داشت، انبوه جمعيت تظاهركننده نشان داد كه مردم بحرين با ديكتاتوري آل خليفه مخالف و خواستار سرنگوني ديكتاتور هستند.
از سوي ديگر در استراليا مردم اين كشور در ابراز همبستگي با مردم بحرين تظاهرات كردند و خواستار اجراي دموكراسي و اصلاحات در اين كشور شدند.
واكنش ها به تظاهرات گسترده مردم بحرين در شرايطي صورت مي گيرد كه رژيم آل خليفه دست از سركوبگري هاي خود برنداشته و در حمله به معترضان جنايتي ديگر به نام خود ثبت كرد. نيروهاي امنيتي آل خليفه روز جمعه در جريان تظاهرات گسترده مردمي و درگيري با معترضان «فاضل ميرزا العبيدي» جوان 21 ساله از ساكنان منطقه «الدراز» در نزديكي منامه را هدف اصابت مستقيم گلوله قرار داده و وي را به شهادت رساندند. اين شهيد بحريني براثر شليك گلوله به سرش به شهادت رسيد.

تعداد بازدید از این مطلب: 417
موضوعات مرتبط: بیداری اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : شنبه 20 اسفند 1390
نظرات

خودسوزي يك جوان مخالف آل سعود آيا انقلاب تونس در عربستان تكرار مي شود؟

منابع خبري از خودسوزي يك جوان معترض عربستاني در شمال اين كشور خبر دادند.
به گزارش خبرگزاري ها، يك جوان سبزي فروش عربستاني در اعتراض به شرايط حاكم در عربستان و اوضاع بد معيشتي در شهر «عرعر» واقع در شمال عربستان دست به خودسوزي زد.
به گزارش شاهدان عيني اين جوان عربستاني كه به تبعيت از «محمد آلبو عزيزي»، جوان معترض تونسي كه خودسوزي اش باعث شعله ور شدن انقلاب 14ژانويه در تونس شد، با ريختن مواد آتش زا خود را به آتش كشيد به سرعت توسط پليس و نيروهاي امنيتي محاصره و سپس به بيمارستان منتقل شد.
اين گزارش حاكي است، جوان معترض عربستاني كه روزنامه هاي عربستان از ذكر نام وي خودداري كرده اند، به نحوه برخورد نيروهاي پليس اعتراض كرده بود، اما پس از بي نتيجه بودن اعتراض ها، خود را به آتش كشيد.
اين در حالي است كه برخي شاهدان عيني، اعتراض جوان عربستاني و خودسوزي او را سياسي دانسته و ابراز اميدواري كردند كه همانند تونس منشأ تحولات در كشور عربستان شود.
همچنين به گفته برخي از فعالان سياسي و منتقدان رژيم پادشاهي عربستان، همان طور كه خودسوزي جوان 26 ساله تونسي (محمد البوعزيزي) در سال 2010 به پيروزي انقلاب 14 ژانويه، فرار زين العابدين بن علي و سقوط حكومت ديكتاتوري وي منجر شد، اقدام اين جوان عربستاني نيز بساط خاندان آل سعود را از اين كشور برچيند. تحليلگران مي پرسند آيا انقلاب تونس درعربستان تكرار مي شود؟
به گفته صاحبنظران مسائل عربستان، خودسوزي اين جوان عربستاني، نخستين اعتراض درخور توجه در شمال اين كشور به شمار مي رود، چرا كه اغلب تظاهرات و اعتراضات مردمي در شرق اين كشور برگزار مي شود.
يك تحليلگر عربستاني نيز با بيان اينكه توفان انقلاب هاي عربي به عربستان رسيده و خواب حاكمان رژيم سعودي را آشفته كرده است، تأكيد كرد كه جامعه عربستان در انتظار يك لحظه تاريخي به سر مي برد.
«فواد ابراهيم» در گفت وگو با شبكه خبري «العالم» تأكيد كرد: مردم عربستان تصميم گرفته اند راهشان را براي تغيير رژيم حاكم ادامه دهند و اين لحظه تاريخي به زودي فراخواهد رسيد.
اين منتقد عربستاني با تمجيد از حركت اعتراض آميز دانشجويان در دانشگاه «ملك خالد» اظهار داشت: فاجعه دانشگاه «ابها»، تصوير جديدي از وضعيت پريشان رژيم سعودي را ترسيم مي كند كه در برخورد با هرگونه فعاليت و تحرك مسالمت آميز مردم عربستان، قدرت تحمل و كنترل را ندارد.
گفتني است، دانشجويان زن دانشگاه «سلطان خالد» در شهر «ابها» در جنوب غربي عربستان روز چهارشنبه در اعتراض به كمبود امكانات رفاهي و بد رفتاري مقامات امنيتي دست به تظاهرات زدند كه به گفته شاهدان عيني به كشته شدن يك دانشجوي زن و زخمي شدن ده ها تن ديگر انجاميد.
منبع خبر
: http://www.kayhannews.ir/901220/16.htm 

جنایات آل سعود در کشورهای عربی اسلامی بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست آل سعود بازیچه و عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم بین الملل در کشور عربستان با نفرت مسلمانان عربستانی روبرو است ، این رژیم دیکتاتوری پادشاهی از هم پاشیده شده ازدرون برای اینکه دیگران از وضعیت خودش دور کند بفکر صدور دمکراسی از نوع اسرائیلی آمریکائی وهابی آل سعودی  به کشور خط مقدم جیهه مقاومت در برابر صهیونیسم کشور مسلمان سوریه است آنهم با پول نفت مردم عربستان .گرچه ملت مقاوم و مبارز سوریه هروز عده ای از مزدوران عربستانی و قطری و حتی فرانسوی آمریکائی اسرائیلی را به اسارت می گیرند و دست جنایت ملک عبداله روشده اما این شاه خائن به ملت عرب از رو نمی رود و به زودی این شاه خائن نیز به سرنوشت رفیقش محمدرضا پهلوی و قذافی و مبارک و بن علی و ... دچار میشود . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  

تعداد بازدید از این مطلب: 356
موضوعات مرتبط: ال سعود و دنیای اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : جمعه 19 اسفند 1390
نظرات

هاآرتص: اسرائيل را بزدل ها اداره مي كنند ؟ (خبر ويژه)

«تمام جنگ هاي پس از جنگ 1973 براي اسرائيل مصيبت بار بودند. اسرائيل مدتي طولاني است كه نه توسط قهرمان ها بلكه توسط سياستمداران بزدل اداره مي شود».
اين تحليل را روزنامه هاآرتص منتشر كرد. گيدئون لوي نويسنده مشهور صهيونيست با تاكيد بر اينكه هزاران اسرائيلي در صورت وقوع جنگ خواهند مرد، نوشت: ما از فرود موشك ها در صورت وقوع جنگ مطمئن هستيم و بايد با تمام سلول هايمان بترسيم. تمام جنگ هايي كه از سال 1973 به بعد [ از اشغال لبنان در سال 1982] تا به امروز راه انداختيم، اشتباه بود. اسرائيل آغازگر همه آن جنگ هاي قابل اجتناب بود. جنگ هايي كه هيچ كدام فايده اي نداشت اما تماماً براي ما مصيبت بار بود. از همه احمقانه تر، جنگ دوم لبنان در سال 2006 بود كه مصيبت بارترين بود. اسرائيل در هر دو جنگ لبنان و غزه، بيش از آنچه به دست آورد، از دست داد. اما تازه اين دو جنگ فقط پيش پرده هايي بود از آنچه ممكن است در صورت جنگ با ايران براي ما اتفاق بيفتد.
وي افزود: جنگ با ايران قابليت آن را دارد كه به هيولاي جنگ هايي كه تاكنون داشته ايم، تبديل شود.
تحليل گر هاآرتص تصريح كرد: اسرائيل هرگز براي يك مدت طولاني توسط بزدلان هدايت نشده بود. رهبران پيشين همواره محتاطانه و عاقلانه گام برمي داشتند. از گذشته تا به امروز اسرائيل توسط قهرمانان اداره مي شد نه كساني كه كشور را از خطري به خطر ديگر مي اندازند. ماجراجوياني بي هدف، كساني كه بايد امروز با صداي بلند به آنها بگوييم كه ما ترسيده ايم!

منبع : http://www.kayhannews.ir/901218/2.htm#other207


 
وقتی که بیداری اسلامی به ثمر می نشیند تحلیل گر اسرائیلی گيدئون لوي نويسنده مشهور

صهيونيست  و اوباما  و دیگران به عجز خودشان اعتراف می کند .

 

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  

تعداد بازدید از این مطلب: 398
موضوعات مرتبط: بیداری اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
نظرات

بيخود دست و پا نزنيم تحريم كرديم مردم بيشتر آمدند (خبر ويژه)

يك راديو- سايت وابسته به ضد انقلاب از همه محافل اپوزيسيون خواست به جاي انكار حضور چشمگير ملت ايران در انتخابات و انگشت نما كردن خود، در اين بيانديشند كه چرا خط تحريم شكست خورد.
«راديو كوچه» در مطلبي به قلم اكبر قرشي زاد نوشت: با وجود تحريم انتخابات از سوي طيف وسيعي از اپوزيسيون و احزاب و گروه هاي اصلاح طلب، شواهد و دلايل فراوان نشان مي دهند ميزان مشاركت مردم خيلي هم پايين نبوده است. شمار فراواني از مردم حتي آن هايي كه دل در گرو حكومت ندارند به هر دليلي در انتخابات شركت كرده اند. اين موضوع از سوي ناظران بي طرف تأييد شده است، براي نمونه خبرنگار واشنگتن پست در تهران كه از پيش از انتخابات در ايران بوده و در توييتر خود مي نويسد كه صندوق هاي رأي در تهران شلوغ بوده اند. خبرنگاران ديگري هم چون گزارشگر رويترز، آسوشيتدپرس و خبرنگار خبرگزاري آلمان نيز همين نظر را داشته اند، گرچه كه برخي از آن ها اذعان كرده اند كه حوزه هاي شمال شهر تهران خلوت تر بوده است. به دلايل مختلف معلوم بود تحريم انتخابات مجلس نتيجه نخواهد داد. اما نكته اي كه لازم است تا پس از برگزاري اين انتخابات به آن پرداخته شود نوع برخورد اپوزيسيون با اين حقايق و نتيجه هاي لازمي است كه مي تواند از آن ها بگيرد.
وي ادامه مي دهد: سال گذشته و در هياهوي برگزاري راه پيمايي اعتراضي سالگرد 25 خرداد ماه، در حالي كه هنوز به ساعاتي مياني عصر نزديك نشده بوديم شبكه هاي مجازي پر شد از ادعاهاي عجيب و غريب مخالفان كه از حضور چندين هزار نفري در خيابان مي گفت و از اشغال ميدان ولي عصر به دست مردم. برخي حتي با بي اخلاقي تمام تصاوير تظاهرات سال قبل را بر روي سايت ها گذاشته و ادعا كرده بودند كه تهران زير گام هاي اپوزيسيون مي لرزد. با تمام اين تفاسير واقعيت هاي موجود چيز ديگري بود و آن چيزي كه به چشم مي ديديم با ادعاهاي اپوزيسيون زمين تا آسمان فرق مي كرد.
نويسنده افزود: «در تصاوير خبرگزاري هاي غربي از صندوق هاي رأي حتي دختران و پسران جواني ديده مي شدند كه چهره و نحوه پوشش آنها مطلوب تلقي نمي شد اما حتي اين تيپ ها نيز در عمل پاي صندوق هاي رأي حاضر مي شوند و با راي شان حاكميت را تأييد مي كنند، هر چند كه شايد پيش از اين با گشت هاي ارشاد مواجه مي شدند. انكار حضور مردم، مشكلي را از اپوزيسيون درمان نخواهد كرد چه خوشمان بيايد و چه نيايد مردم در انتخابات شركت كرده و مي كنند. راه درست اين است كه به دنبال دلايل آن باشيم. اگر حكومت قادر است تا مردم را بخرد(!) اگر مي تواند با هر ابزار ديگري آن ها را به پاي صندوق هاي راي بكشاند، بايد گفت كه حاكميت در اين راه موفق بوده است. اگر تحريم انتخابات و تظاهرات پاسخ گو نيست چرا به دنبال شيوه هاي تازه اي نبود كه با توجه به شرايط واقعي كشور انجام آن ها امكان پذير باشد. تكيه بر مشكلات اقتصادي و اجتماعي در جامعه ايران و بزرگ تر از حد معمول نشان دادن آن ها سبب مي شود كه تحليل هاي مبتني بر آن در چنين شرايطي پاسخ وارونه بگيرد. هنوز شرايط زندگي در كشور در مقايسه با بسياري از همسايگان از وضعيت بهتري برخوردار است. مردم ايران انسان هاي پيچيده اي هستند و در شرايط مشابه واكنش هاي متضادي از خود بروز مي دهند و اين كار را براي تحليل گران سياسي و اجتماعي دشوارتر مي كند. اگر ريشه هاي رفتار مردم به درستي شناخته نشود، نمي توان براي آينده نيز انتظار نتيجه مطلوب داشت».
يادآور مي شود با وجود اذعان تندروترين رسانه هاي خارجي به حماسه مشاركت ملت ايران در انتخابات، برخي رسانه هاي لجوج آلود به فتنه سبز انتخابات را مهندسي شده و آمارهاي منتشره را ساختگي مي خوانند.منبع خبر :http://www.kayhannews.ir/901216/2.htm#other209


نیازی به توضیح ندارد تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 299
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
نظرات

فرياد مرگ بر آل خليفه، مرگ بر آل سعود در شهرها و روستاهاي بحرين

نيروهاي آل خليفه با حمايت نظاميان آل سعود به معترضان بحريني كه خواستار پايان يافتن حكومت آل خليفه هستند يورش بردند و تعدادي را مجروح و عده ديگري را بازداشت كردند.
به گزارش شبكه خبري پرس تي وي، تظاهرات مردم چند روستا در بحرين در شرايطي سركوب شد كه نيروهاي بحريني براي متفرق كردن معترضان از گاز اشك آور و نارنجك هاي شوك دهنده استفاده كردند.تظاهركنندگان در حالي كه در ميان گازهاي سمي و دودهاي خفه كننده نيروهاي امنيتي بحريني محاصره شده بودند شعار مي دادند: «مرگ بر آل خليفه»، «مرگ بر آل سعود»، «آل خليفه بايد برود»، «جنايت ديگر كافي است».
رژيم بحرين اخيرا از روش هاي امنيتي خشونت آميزي به منظور اعمال فشار بر معترضان و سركوب آنان استفاده كرده است. بحرين در حالي به نقض استانداردهاي بين المللي در رابطه با حقوق بشر مي پردازد كه خود يكي از امضاكنندگان آن است.
از آغاز اعتراضات مردمي در بحرين به علت سركوب معترضان از سوي نيروهاي بحريني كه از جانب نيروهاي سعودي حمايت مي شوند تاكنون ده ها نفر كشته و شمار بسياري نيز دستگير شده اند.
اين در حالي است كه هزاران بحريني در تاكيد بر مطالبات دموكراتيك خود عليه آل خليفه تحصن اعتراض آميز يك هفته اي خود را آغاز كرده اند. معترضان در ميدان هاي منامه و شهرهاي ديگر بحرين تحصن كرده و پرچم هاي بحرين را به اهتزاز درآورده و با شعارهاي ضد دولتي خواستار بركناري حكومت مستبد آل خليفه شدند.منبع خبر http://www.kayhannews.ir/901215/16.htm#other1607 

ندای آزادی خواهی با سر نیزه جباران خاموش نمی گردد چرا که بیداری اسلامی ریشه در ارزشهای قرآن و سنت رسول خدا خاتم الانبیاء حضرت محمد ابن عبدالله پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله دارد و خداوند وهده پیروزی و کمک حامیان دینش را داده است . 

                                    اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 371
موضوعات مرتبط: بیدار اسلام در بحرین , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1390
نظرات

تهديد تازه بشاراسد به سوريه حمله كنيد اسرائيل را موشكباران مي كنيم

رئيس جمهور سوريه مي گويد در صورت تجاوز نيروهاي خارجي اسرائيل را موشكباران مي كند.
به گزارش خبرگزاري قدس، بشار اسد به ارتش خود دستور داده كه در صورت هرگونه حمله نظامي به كشورش اسرائيل را هدف حملات موشكي خود قرار دهد.
اسد اين دستور را در ديدار محرمانه خود با فرماندهان ارتش ابلاغ كرده است. رئيس جمهور سوريه به فرماندهان ارتش دستور داده در صورت بروز هرگونه حمله نظامي عليه سوريه ابتدا فرودگاه هاي رژيم صهيونيستي به ويژه سايت هاي نظامي اين رژيم مورد حمله موشكي قرار گيرند.
بشار اسد پيش از اين نيز در ديدار با «احمد داود اوغلو» وزير خارجه تركيه هشدار داده بود كه به محض اصابت اولين موشك به سوريه اسرائيل در سه ساعت اول موشكباران خواهد شد و در سه ساعت دوم خاورميانه به آتش كشيده خواهد شد.
از سوي ديگر منابع خبري در سوريه از بازداشت 700 فرد مسلح فرانسوي، قطري و عربستاني در حمص سوريه خبر دادند و اعلام كردند كه سلاح هاي اسرائيلي، آمريكايي و اروپايي كه از تروريست ها به دست آمده به وضوح توطئه بين المللي در سوريه را نشان مي دهد.
اين منابع افزودند، سلاح هاي به دست آمده در حمص بسيار پيشرفته هستند به نحوي كه حتي در كشورهاي سازنده هنوز از آنها استفاده نشده است.
اين منابع با اعلام اينكه در روزهاي آينده اخبار مربوط به كشف و ضبط سلاح هاي تروريست ها منتشر خواهد شد تاكيد كردند كه سيا، موساد وبلك واتر عمليات تروريست ها را از قطر و تركيه هدايت مي كردند.
به گزارش شبكه خبري المنار، دولت سوريه به اسناد و مداركي دست يافته كه به روشني پشت صحنه توطئه كنندگان را آشكار مي كند.
نيروهاي امنيتي سوريه در شهر حماه نيز با برخي از گروه هاي تروريست درگير شدند و يك انبار سلاح هاي اسرائيلي را در اين شهر كشف و ضبط كردند.
نيروهاي امنيتي همچنين با گروه هاي تروريست مسلح كه اقدام به عمليات كشتار و آدم ربايي و ترساندن مردم در روستاي «خطاب» در اطراف حماه اقدام كرده بودند نيز وارد درگيري شده كه در اين درگيري دو تن از تروريست ها كشته شده و بقيه نيز تسليم شدند و سلاح هاي خود را تحويل دادند.
در «ادلب» نيز گروه يگان مهندسي هشت بمب را كه بالغ بر 50 كيلوگرم بوده و از سوي گروه هاي تروريست در مسير دو روستا در جبل الزاويه كار گذاشته شده بود را خنثي كردند.
نيروهاي امنيتي سوريه همچنين يك انبار مهمات را كشف و ضبط كردند كه برخي از سلاح هاي اسرائيلي در آن موجود بود، در اين عمليات كه در اطراف دمشق صورت : منبع روزنامه کیهان http://www.kayhannews.ir/901215/16.htm#other1607 

با بیداری اسلامی در خاورمیانه و جهان و اردو کشی پادوهای استعمار و صهیونیسم بین الملل مثل رژیم سیاسی عربستان ( ملک عبدالله ) و رژیم سیاسی قطر و نخست وزیر ترکیه در خاک کشور مقاومت و ایثار سوریه و بخاک و خون کشیدن مسلمانان بیگناه سوریه و ایجاد ترور و وحشت برای شکستن مقاومت مردم سوریه به نفع اسرائیل نا مشروع و غلبه نیروهای مقاومت بر عناصر خارجی مسلح در خاک سوریه مرگ رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل را به جلو انداخت و این بار عموم مسلمین و ازادگان جهان برای نابودی رژیم دد منش اسرائیل هماهنگ شده اند و دیگر فلسطین تنها نیست و فلسطین و بیت المقدس آزاد خواهد شد و نیروهای مقاومت خط مقدم سوریه و حزب الله با حمایت امت اسلامی من جمله ایران اسلامی و دیگر آزادگان جهان پیروز این میدانند . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر مرگ بر آمریکا بر اسرائیل و مرگ بر خائنین به امت اسلامی

تعداد بازدید از این مطلب: 330
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : شنبه 13 اسفند 1390
نظرات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

12 اسفند ، حماسه شرکت در انتخابات  مجلس نهم شورای اسلامی بر عاشقان ایران اسلامی  و دیگر حماسه سازان مبارک باد .امروز ایران اسلامی با راهنمائی خردمندانه  رهبرمعظم انقلاب   

حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی 

 از آخرین پیچ پیروزی گذر نمود . آن روز در غدیر خم کافران و شیطان واذنابش نا امید شدند و امروز هم شیطان و شیطانک ها وهم شیطان یزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل جام  زهر نا امیدی را از دستان ملت بزرگ ایران اسلامی و از دست همه نامزدهای انتخاباتی که وارد صحنه رقابت شدند نوشیدند  .

درود خدا بر رهبر عزیز و مقتدر ایران اسلامی و سلام به ملت بزرگ ایران اسلامی (حماسه سازان 12 اسفند ) .

 پاینده باد ایران اسلامی.

در بهار ازادی و حماسه 12 اسفند جای شهیدان خالی است

برنده انتخابات عاشقان ایران اسلامی و بازنده انتخابات

شیطان بزرگ امریکا و اذنابش و منافقان و فتنه گران داخلی

 اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

نقل از عاشقان ایران اسلامی :  http://j62m27.persianblog.ir 

حماسه بزرگ حداکثری شرکت در انتخابات  را  به تمامی نامزدهای انتخاباتی این دوره مجلس شورای اسلامی که بحق اداء وظیفه نمودند و در خدمت به نظام اسلامی اعلام آمادگی کردند و در این امر مهم نقش بسزائی داشتند وهمچنین ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیقات همه عزیزان داوطلب نمایندگی مجلس را از خداوند متعال مسئلیت دارم . و چه زیبا است برای این عزیزان و طرفدارانشان : پایان انتخابات آغاز دوستی ها و رفاقت ها .

                               اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 305
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : چهار شنبه 10 اسفند 1390
نظرات

اعلام حمایت روسیه از مبارزات مردم بحرین علیه آل خلیفه

دولت روسیه از مردم بحرین و خواسته های عادلانه آنها حمایت كرد.
به گزارش شبكه خبری العالم، سفیر روسیه در لبنان در دیدار با گروهی از مخالفان آل خلیفه بر آمادگی كشورش برای كمك به ملت بحرین در دستیابی به خواسته های عادلانه خودشان تاكید كرد.
«الكساندر زاسبكین» بر اهتمام كشورش به انقلاب های عربی و حق آنها در دستیابی به آزادی تاكید كرد.
مخالفان بحرین نیز در این دیدار ضمن تشریح اقدامات ضد حقوق بشری آل خلیفه از روسیه خواستند تا از خواسته های دموكراتیك ملت بحرین حمایت كند.«جعفر العلوی» عضو ارشد جمعیت عمل اسلامی بحرین نیز آل سعود را تنها دشمن مردم عربستان و مردم انقلابی منطقه دانست و تاكید كرد، رژیم سعودی مطیع سیاست های آمریكا است.
وی خاطرنشان كرد: رژیم آل سعود از زمان به قدرت رسیدن با اسلام جنگیده است و در طول جنگ 33 روزه و جنگ 22 روزه غزه در كنار رژیم صهیونیستی و علیه ملت فلسطین ایستاد.
دیدبان حقوق بشر نیز در گزارشی 94 صفحه ای از اقدامات ضد حقوق بشری آل خلیفه به ویژه محاكمه معترضان انتقاد كرد.
این سازمان حقوق بشری از كشورهای غربی خواست تا زمانی كه رژیم آل خلیفه به طور كامل به موارد نقض حقوق بشر پایان ندهد فروش تمامی تسلیحات نظامی و امنیتی خود را به بحرین متوقف كنند. این در حالی است كه اقدامات نیروهای آل خلیفه علیه تظاهركنندگان و خشونت ها و سركوبگری های این رژیم همچنان ادامه دارد و در تازه ترین جنایت نیروهای امنیتی آل خلیفه یك شهروند بحرینی بر اثر استنشاق گاز های سمی به شهادت رسید.منبع روزنامه کیهان .

 جنایات آل سعود و آل خلیفه در کشور مسلمان نشین بحرین کا را بجائی رسانید که علاوه بر حمایت امت اسلامی در سراسر جهان ، دولت روسیه و دیدبان حقوق بشر به حمایت از مظلومین بحرین وا داشته است . حامان خود فروحته کشورهای عربی تا بکی باید خود را به خواب خر گوشی بزنند و دربست نوکر صهیونیسم بین الملل باشد . باید به آنان سخن حضرت  امام حسین علیه السلام خطاب به یزیدیان را یاد آور شد : ای حاکمان دیکتاتور کشور های مسلمان نشین عربی که خور را نوکر اجانب کرده اید . اگر دین ندارید و از روز قیامت نمی ترسید حد اقل آزاده باشید . واز جنایات خود دست بردارید .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

نقل از : http://ghadeer90.mihanblog.com 

آل سعود و آل خلیفه سر نوشتی همچون یزیدیان زمان ، مبارک (نامبارک) و قذافی و ... در انتظار دارند و مسلمانان عربستان و بحرین و اردن و یمن و افغانستان همچون ایران اسلامی ، عراق ، تونس و مصر شاهد پیروزی را به آغوش خواهند کشید شوکت و عظمت امت اسلامی بار دیگر جهان را متحول خواهد کرد .

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 371
موضوعات مرتبط: بیدار اسلام در بحرین , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : پنج شنبه 4 اسفند 1390
نظرات

دستگيري 120نيروي نظامي فرانسوي در شمال غرب دمشق

يك منبع آگاه در سوريه گفت، ارتش سوريه موفق شده در شهر زبداني واقع در شمال غرب دمشق 120نيروي نظامي فرانسوي را دستگير كند.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اينترنتي «شام لايف» يك منبع آگاه كه خواست نامش فاش نشود اظهار داشت، ارتش سوريه در جريان پاكسازي شهر زبداني موفق شد به يك شكار بزرگ دست پيدا كند.
اين منبع آگاه افزود، ارتش سوريه 120نيروي نظامي فرانسوي را در شهر زبداني دستگير كرده است.
اين پايگاه به نقل از نيروهاي امنيتي سوري نوشت، نيروهاي فرانسوي دستگير شده كارشناس اطلاعات، ارتباطات و مخابرات بودند مدير تبليغاتي ساركوزي در اين باره گفت، در صورت انتشار چنين خبري در جهان موضوع براي ساركوزي رئيس جمهور فرانسه گران تمام شده و به سقوط حتمي او منجر خواهد شد.
از سوي ديگر گفته شده كه ساركوزي از وزير خارجه خود خواسته تا ضمن رايزني با وزير خارجه روسيه موضوع بازداشت نيروهاي نظامي فرانسوي را به صورتي كه مشكلي در ارتباط با آن بروز نكند حل و فصل كند.
اين در حالي است كه گروهك هاي تروريستي در شهر حمص و ديگر شهرهاي سوريه به دنبال پاكسازي ارتش سوريه براي آتش بس از صليب سرخ كمك خواستند.
در همين حال دولت آمريكا تهديد كرد، در صورت شكست راهكار سياسي در سوريه مخالفان را مسلح خواهد كرد.
به گزارش شبكه خبري العالم، «ويكتوريا نولاند» سخنگوي وزارت خارجه آمريكا اظهار داشت، واشنگتن در صورتي كه نتواند بشار اسد را مجبور كند به فشارها پاسخ دهد مخالفان را مسلح خواهد كرد.
جان مك كين سناتور آمريكايي نيز در سفر خود به قاهره از مسلح كردن مخالفان سوري توسط آمريكا سخن گفت.
«جاي كارني» سخنگوي كاخ سفيد نيز در يك كنفرانس خبري در واشنگتن از درخواست برخي از سناتورهاي آمريكايي براي مجهز كردن مخالفان بشار اسد خبر داد و گفت، باراك اوباما هنوز معتقد است كه فرصت براي انتقال فرايند دموكراتيك در سوريه وجود دارد اما اگر دولت بشار اسد موافقت نكند اقدامات ديگري در پيش خواهد گرفت.
اين در حالي است كه معاون وزير خارجه روسيه ضمن انتقاد از سياست هاي آمريكا اعلام كرد مواضع روسيه و چين در قبال سوريه تغيير نخواهد كرد.
وي افزود، مسكو خواستار برگزاري نشست فوق العاده با حضور كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس براي بررسي اوضاع سوريه است.منبع خبر :
http://www.kayhannews.ir/901204/16.htm#other1607 

تحمیل دمکراسی به مردم مسلمان و مقاوم سوریه با شیوه فرانسوی ، اسرائیلی قطری ، سعودی آمریکائی (شیطانی ) حضور غیر قانونی نیروهای مسلح تروریست کشور های بیگانه در کشور سوریه به دنبال چه اهدافی هستند ؟!   اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 370
موضوعات مرتبط: بیداری اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : چهار شنبه 4 اسفند 1390
نظرات

 

 

 

خبرگزاری فارس: حمایت رسمی جامعه‌ روحانیت و جامعه مدرسین از لیست جبهه متحد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه مشترکی که به امضای آیت الله مهدوی کنی و آیت الله شیخ محمد یزدی رسیده، خواستار مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم شده و ضمن طرح مطالبات خود از مجلس آینده و تاکید بر منشور اصولگرایی،  لیست جبهه متحد اصولگرایان را مورد حمایت قرار دادند.

متن کامل بیانیه آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی و آیت‌الله محمد یزدی به مناسبت انتخابات مجلس نهم به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مردم بصیر و شجاع ایران اسلامی

حضور قدرتمندانه و حیرت‌آور شما در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بوی عطر وفاداری به اسلام عزیز و آرمان‌ شهدای انقلاب را در سراسر کشور پراکنده و پشت دشمنان نظام را لرزاند.

33 سال استقامت و مقاومت در برابر شداید و سختی‌ها، 33 سال حمایت حماسه گون از نظام اسلامی و ولایت فقیه، 33 سال پافشاری روی آرمان‌های نجات بخش امام (ره) و رهبری معظم انقلاب، از ملت ما تصویری زیبا ساخته است که جهان را به تحسین واداشته است.

جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به پاسداشت این پایمردی و شکوه در یوم الله 22 بهمن ضمن تشکر از ملت ایران به ویژه جوانان برومند کشورمان در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نکاتی را یادآور می‌شود:

1- راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن اعلام آمادگی ملت برای آزمون الهی انتخابات آینده بود اولین پیامی که دشمنان نظام از این همایش عظیم الهی در ایران دریافت کردند این بود که ملت ایران نقشه شوم آنان را در کاهش مشارکت سیاسی در انتخابات آینده کشف کرده‌اند و لذا با حضور میلیونی خود در سراسر کشور پاسخی دندان شکن به تهدیدات آنان دادند.

ما اطمینان داریم روز 12 اسفند مردم ایران همانند یوم الله 22 بهمن به صندوق های رای هجوم خواهند آورد و رای دشمن شکن خود را به مشابه تیری در قلب دشمن در صندوق‌ها رها خواهند کرد.

2- اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست، جایگاه مجلس در نظام مردم سالاری دینی ما جایگاه ویژه‌ای است. امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در وصیت نامه الهی و سیاسی خود به همگان سفارش فرمودند که در تمام انتخابات در صحنه باشند. شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی و یک وظیفه عمومی می‌دانستند و همه را به یک میزان مسئول سرنوشت کشور می‌دانند. لذا کسانی که این روزها با بی مهری به امام و انقلاب با دشمنان نظام، همنوایی می‌کنند و بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند باید پاسخگوی خداوند متعال در قیامت و نیز ملت ایران ایران باشند.

3- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز تهران چندی پیش با انتشار بیانیه 8 ماده‌ای، منشور اصولگرایی گروه‌ها افراد و جریان‌های اصولگرایی را دعوت به همگرایی و وحدت کردند. صدور این بیانیه برای انجام تکلیف الهی و اعلام حضور در صحنه سیاسی بود. ما در این منشور بر پایبندی بر مبنای انقلاب اسلامی و نیز اصول لایتغیر نظام اسلامی پا می‌فشاریم.

ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی و اشراف گرایی و توجه ویژه به اقشار محروم و ضعیف، مبارزه با فساد و اجرای عدالت تاکید کردیم.

ما بر دشمن شناسی، استکبار ستیزی استقلال طلبی و موضع گیری صریح در برابر فتنه گران اصرار ورزیدیم لذا برخی احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های ملی و دینی به ندای دعوت ما پاسخ مثبت داده و ما جبهه متحد اصول‌گرایی را تشکیل دادیم.

جبهه متحد اصول‌گرایی با یک ساز و کار حقوق تعریف شده موضوع سیاست‌های حضور در انتخابات و مسئله ارائه فهرست انتخاباتی را در دستور کار قرار داد.

پس از ماه‌ها اینک فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایی قطعی ارائه شده است. این فهرست محصول عقل جمعی و اضلاع تشکیل دهنده جبهه می‌باشد. لذا جامعتین ، جمع بندی دیدگاه‌های اضلاغ اصولگرایی را که در فهرست تبلور یافته است تایید می‌نماید و در تهران و شهرستان‌ها به این فهرست به طور کامل رای خواهد داد.

4- نامزدهای جبهه متحد اصولگرایی به فضل خدا در اندیشه شکل گیری یک مجلس صالح، قوی، کارآمد هستند بدون تردید آنان باید به مطالبات مردم و رهبر معظم انقلاب پاسخ عملی بدهند.

موضوع ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور، تدبیر برای دور زدن تحریم‌های دشمن ،ایجاد رفاه و اتخاذ تصمیم‌های عادلانه در توزیع و تسهیم منابع باید در دستور کار مجلس آینده باشد.

مجلس آینده باید ترفندها و توطئه‌های دشمن را چه در عرصه سخت و چه در عرصه نرم رصد کند به طوری که تریبون مجلس صدای واقعی ملت ایران را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی منعکس نماید.

مجلس هفتم و مجلس هشتم در راستای گفتمان اصولگرایی خدمات زیادی به انقلاب کردند. این خدمات باید ادامه داشته باشد و مجلس آینده رکورد عظیم‌تری از خدمت را انشاالله به جای خواهد گذاشت.

مجلس آینده باید با التزام عملی به ولایت فقیه ،سیاست‌های اعلامی رهبری در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را هر چه شفاف تر و روشن‌تر عملیاتی نماید.

مجلس آینده باید در سیاست‌ خارجی تحولات عظیم منطقه و جهان را پیگیری نماید و با سیاست تهاجمی و با ارتباط وسیع پارلمانی با کشور‌های رها شده از استبداد و استعمار در منطقه توطئه‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در جهت تخلیه احساسات انقلابی و به انحراف کشاندن مسیر بیداری اسلامی خنثی نماید.

5- جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تمامی کسانی که زمینه وحدت و همگرایی اصولگرایان را فراهم کردند تا به یک فهرست مشترک تحت عنوان جبهه متحد اصوگرایی برسند تشکر می‌کند. لذا ما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط از این فهرست حمایت می‌کنیم و انشاالله در ایام تبلیغات انتخابات نکاتی را در خصوص ویژگی‌‌ها و مختصات فهرست جبهه متحد اصولگرایی به سمع مردم عزیز خواهد رساند.

محمدرضا مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز

محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

در بیانیه مشترک حضرات آیات مهدوی کنی و محمد یزدی اعلام شد
حمایت رسمی جامعه‌ روحانیت و جامعه مدرسین از لیست جبهه متحد

 

خبرگزاری فارس:جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه مشترکی به امضای حضرات آیات مهدوی کنی و محمد یزدی،ضمن درخواست از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات مجلس نهم و طرح مطالبات خود از این مجلس، از لیست جبهه متحد اصولگرایان اعلام حمایت کردند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 312
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : چهار شنبه 3 اسفند 1390
نظرات

وزیر کشور زمان آغاز و پایان تبلیغات انتخابات مجلس نهم رااعلام شد

وزير كشور:
*زمان تبلیغات انتخابات مجلس نهم از 4 اسفند شروع می شود و تا پایان دهم اسفندماه ادامه دارد.
*دو راهبرد اساسی در انتخابات این است که بستری فراهم شود تا منجر به یک انتخابات باشکوه، قانونمند و رقابتی با حضور گسترده مردم باشد و حضور نسبت به قبل گسترده تر هم بشود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 291
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : چهار شنبه 3 اسفند 1390
نظرات

اخوان المسلمين اردن هرگونه تماس با مقامات آمريكايي را شايعه خواند

اخوان المسلمين اردن، شايعات برقراري تماس هاي سياسي با دولتمردان آمريكايي را رد كرد.
به گزارش ايسنا به نقل از شبكه خبري «الجزيره»، «همام سعيد» ناظر كلي اخوان المسلمين طي سخناني با رد شايعات منتشر شده در مورد تماس هاي سياسي با آمريكايي ها اظهار داشت: برخي از رهبران اخوان المسلمين بنا به درخواست نمايندگان اتحاديه اروپا با تعداد زيادي از نمايندگان اين اتحاديه تماس هايي داشته اند، اما هيچ يك از مقام هاي گروه تاكنون با دولتمردان آمريكايي ديداري نداشته اند.
ناظر كل اخوان المسلمين تاكيد كرد: ما هيچ تماسي با مقامات آمريكايي نداشته ايم و مواضع ما درباره تماس با دولت و كنگره آمريكا، همچنان براساس مصوبه سال 2003 اخوان المسلمين است./

با بیداری اسلامی و پیروزی انقلابهای اسلامی در مصر ، لیبی ، تونس و سوریه و ... جائی برای آمریکا واذنابش نیست .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 338
موضوعات مرتبط: بیداری اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1390
نظرات

توافق شوم برای الحاق بحرین به عربستان
ساعت خبر: 16:42 - تاریخ خبر: 02/12/1390

رژیم آل سعود و آل خلیفه درباره الحاق بحرین به عربستان سعودی به توافق رسیدند.

 
 

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، پادشاه عربستان و همتای بحرینی او در نشستی تحت عنوان «همایش فرهنگی الجنادریه» توافق کردند بحرین به یکی از مناطق تحت فرمان آل‌سعود تبدیل شود.

نجیب الاحمر سردبیر روزنامه دولتی الایام بحرین و برادرش که مشاور پادشاه بحرین است، با تایید این خبر اظهار داشت، این موضوع به زودی بعنوان یک بیانیه از سوی آل‌خلیفه اعلام می شود.

الاحمر افزود: هماهنگی ها در این زمینه در همایش سالانه الجنادریه در عربستان صورت گرفت، و تاکنون مکاتبات زیادی در این زمینه بین طرفین صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شاه بحرین پس از پیشنهاد ملک عبدالله؛ نخستین گامها برای اجرای این طرح را اعلام کرده، ولی محرمانه باقی ماندن آن به دلیل غیرقانونی بودن این طرح و احساس ضد سعودی مردم بحرین است.

به گفته کارشناسان حقوقی، برای اجرای این طرح ابتدا باید آن را در بحرین به همه پرسی گذاشت تا مردم مخالفت یا موافقتشان را با آن اعلام کنند  زیرا این طرح به معنای تحویل قدرت، و منابع مالی، حقوقی و قانونی بحرین به سعودی ها است.

پس از انقلاب 14 فوریه بحرین در سال 2011 و ناتوانی رژیم آل خلیفه در برابر مطالبات مردم  و تظاهرات و فعالیتهای مسالمت آمیز آنها، عربستان سعودی نیروهای ویژه خود را به همراه چند کشور عربی برای سرکوب و کشتار هرچه بیشتر مردم بحرین و ارعاب آنها، به این کشور اعزام کرد.

نیروهای مسلح سعودی همچنان در نقاط مختلف بحرین مستقر هستند و در سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم و حمله به مناطق مسکونی نیروهای آل خلیفه را پشتیبانی می کنند.منبع خبر http://www.irib.ir

رژیم صهیونیسمی و هابی آل سعود با فرمان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل مدام با خنجر آلوده خود پیکر امت اسلامی  را مورد هجوم و ضربات هولناک  قرار می دهد . یک روز با رقص شمشیر و پایکوبی در ریاض و روزی دیگر با رقص پیاله های شراب سرخ در کاخ سفید اجازه به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم فلسطین  (غزه)را صادر می کند و روزی دیگر با کمک مالی به تروریستهاهای سپاه صحابه در پاکستان فاجعه انسانی بوجود می آورد و روز دیگر با اعزام  سربازان مسلح خود  به بحرین مظلوم خون فرزندان اسلام را می ریزد و روز دیگر با کمک ریالهای خودش با همکاری قطر و و اسرائیل و دولت ترکیه خون بیگناهان را در سوریه به زمین می ریزد و روز دیگر قداره بند تروریستش در عراق فاجعه انسانی به بار می آورد و  روزی دیگر با حمایت از رژیم ناپاک صالح در یمن خون فرزندان اسلام را می ریزد و .... وصد ها جنایت دیگر . این بار به فکر لشکر کشی و الحاق میهن اسلامی بحرین را به عربستان دارد تا حافظ منافع شوم و نامبارک آمریکا و اسرائیل را تامین کند . امت اسلام باید به پا خیزند و شر این رژیم ددمنش غیر مسلمان را که غاصبانه لقب خادم الحرمین الشریفین را به یدک می کشد از سر امت اسلام کم نمایند . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر . (نقل از : http://ghadeer90.mihanblog.com )

خدا یا به امت اسلامی توفیق عنایت فرما تا شر رژیم آل سعود را که  غده سرطانی بدخیمی است در در درون بدنه امت ، با وحدت و یکپارچگی امت دفع نمایند .

امین رب العالمین ./اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  

تعداد بازدید از این مطلب: 407
موضوعات مرتبط: بیدار اسلام در بحرین , ,
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1390
نظرات

در خواست مجازات اعدام براي ديكتاتور مصر

دادستان ارشد قاهره به دليل كشتار مخالفان توسط حسني مبارك، ديكتاتور مخلوع اين كشور،خواستار مجازات اعدام براي او شد.
به گزارش ايرنا،مصطفي سليمان، دادستان مصر، ديروز علاوه بر مبارك، پنج متهم ديگر دادگاه، از جمله حبيب العادلي، وزير كشور حكومت پيشين را نيز مستحق اشد مجازات دانست.
سليمان گفت حسني مبارك دستور استفاده مستقيم از سلاح گرم را صادر و سياست شليك براي از پا درآوردن مخالفان در تظاهرات هاي مسالمت آميز را تاييد كرده بود. از 25 ژانويه تا 11 فوريه سال 2011، بيش از 800 نفر در ناآرامي هاي منجر به كناره گيري ديكتاتور مصر كشته شدند.
انتظار مي رود كه گروه وكيلان حسني مبارك، آخرين دفاعيه خود را اواخر هفته جاري به دادگاه ارايه كنند.
 
           

عاقبت دیکتاتورهای تاریخ این چنین بوده و خواهد بود

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 356
موضوعات مرتبط: بیداری اسلامی در مصر , ,
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود