آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 14
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 539
بازدید سال : 1432
بازدید کلی : 25286

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 539
بازدید کل : 25286
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : جمعه 23 تير 1391
نظرات

فرياد انتقام 500 هزار نفر عليه آل سعود در تشييع پيكر شهيد

صدها هزار تن از مردم عربستان با شركت در مراسم تشييع پيكر يك شهيد، خواستار سرنگوني رژيم آل سعود شدند.
به گزارش خبرگزاري ها، به نقل از شاهدان عيني، نزديك به نيم ميليون نفر در مراسم تشييع پيكر شهيد «سيدمحمد الفلفل» در القطيف در روز سه شنبه شركت كردند.
براساس اين گزارش، تظاهركنندگان با سر دادن شعار «القصاص»، «اين ملت اجازه نمي دهد فرزندانش كشته شوند» و «ما نمي گذاريم كرامت مان را زير پا بگذارند»، پيكر جوان شيعي را در خيابان اصلي الرياض در القطيف تشييع كردند.
گزارش شاهدان عيني حاكي است در اين مراسم كه بسياري از شيعيان و برادران اهل تسنن الاحساء، الدمام و نجران، العسير، ظهران و شهرهاي دور و نزديك حضور داشتند، نيروهاي امنيتي جرات نزديك شدن به تظاهركنندگان را نداشتند.
تظاهركنندگان عربستاني با سر دادن شعارهايي، آزادي آيت الله «نمرالنمر» را از بند دژخيمان سعودي خواستار شدند و به آنان تا روز جمعه مهلت دادند تا نسبت به آزادي اين روحاني شيعه اقدام كنند.
معترضان عربستاني در حالي كه با مشت هاي گره كرده فرياد مي زدند «لبيك يا فقيه»، «النمر آزاد بايد گردد»، «اينجا ملك آل سعود نيست» نسبت به حفظ جان روحاني مبارز شيعه هشدار دادند.برپايه گزارش هاي دريافتي، برخي از تظاهركنندگان با حمل پلاكاردهايي كه بر روي آنها نوشته شده بود «جمهوري الاحساء و القطيف» خواستار قيام مردمي براي سرنگوني حكام آل سعود شدند.
براساس اين گزارش ها، جوانان القطيف طي يك عمليات متهورانه شبانه با به آتش كشيدن يك خودروي نظامي امنيتي سعودي، انتقام خون شهداي اخير و بازداشت آيت الله نمر را از آل سعود تلافي كردند.
مردم خشمگين شرق عربستان اعلام كردند تا آخر هفته به تظاهرات و اعتراضات خود براي آزادي شيخ نمر ادامه خواهند داد و در صورتي كه اين روحاني آزاد نشود پس از نمازجمعه به خيابان ها خواهند ريخت.
اين در حالي است كه ناآرامي ها در شرق عربستان پس از آن آغاز شد كه نيروهاي امنيتي آل سعود در يك كمين ناجوانمردانه، آيت الله نمر را مورد اصابت گلوله قرار داده و در العواميه بازداشت كردند.
اين ماجراجويي آل سعود، خشم مردم منطقه را برانگيخته است و موجي از اعتراضات در شهرهاي شيعه نشين عربستان و كشور بحرين را موجب شده است. مردم بحرين نيز سه شنبه شب با برگزاري مراسم تشييع سمبليك شهيد و روشن كردن شمع ياد قربانيان حوادث اخير در العواميه را گرامي داشتند.
رايزني هاي سري رئيس سازمان سيا
«ديويد پترائوس» رئيس سازمان اطلاعات مركزي آمريكا (سيا) كه در راس يك هيئت بلندپايه امنيتي به عربستان سفر كرده است با پادشاه و وليعهد عربستان ديدار و گفت وگو كرد. اين مقام امنيتي آمريكا كه در ظاهر براي تسليم پيام تبريك اوباما به وليعهد جديد به عربستان سفر كرده است، طي روزهاي اخير، ديدارهاي فشرده و محرمانه با مسئولان امنيتي عربستان داشته است.
سفر اين مقام آمريكايي به عربستان پس از آن صورت گرفت كه اعتراضات مردمي بر عليه حكام آل سعود، موجب وحشت و نگراني رياض و واشنگتن شد و اوباما براي اطمينان دادن به آنها در مورد حمايت آمريكا، بالاترين مقام امنيتي خود را به آن كشور گسيل كرد.
به گزارش خبرگزاري رسمي عربستان «واس»، ديويد پترائوس پس از ديدار با ملك عبدالله (پادشاه) و شاهزاده «سلمان بن عبدالعزيز» با «مقون بن عبدالعزيز» رئيس سازمان استخبارات عربستان ديدار و گفت وگو كرد.اگرچه رسانه هاي خبري عربستان در مورد محتواي ديدارهاي پترائوس خبري را منتشر نكرده اند اما آگاهان مسائل عربستان بر اين باورند كه محتواي اين گفت وگوها در مورد نحوه و چگونگي مهار ناآرامي ها و مقابله با اعتراضات گسترده مردمي در اين كشور است.(روزنامه کیهان )

دنیای غرب (اروپا و آمریکا ) دنیای وارونه ای است . چرا که : به نام حقوق بشر و آزادی در سوریه سینه چکاک می کتد حاضر به مداخله نظامی ناتو می باشند تا تا با گلوله و موشک دمراسی غربی را تقدیم ملت آزاده و مقاوم سوریه نمایند.  در حالیکه ملت مقاوم سوریه از مداخله کشورهای خارجی در کشورشان متنفر اندو از دولتشان حمایت می کنند . ولی دولت پادشاهی آل سعود و آل خلیفه که ملت مسلمان عربستان و بحرین را به جرم آرادی خواهی و دمکراسی و انزجار از آل سعود و آل خلیفه هدف گلوله های جنگی قرار می دهند وبه خاک و خون می کشند نمی بینند ، گوئیا مردم مسلمان عربستان و بحرین که گرفتار ددمنشی ها ی ال سعود و ال خلیفه اند فاقد حقوق انسانی اند . سازمان ملل هم که تحت تاثیر استکبار جهانی است برای نجات تروریستهای اسرائیلی و عربستانی و ترکیه ای و قطری و ... که با نقشه استکبار به عنوان ارتش ازادی بخش سوریه که با سلاحهای غربی ملت مسلمان سوریه را قتل عام می کنند همرا با دولتهای غربی و دولتهای مرتجع  عربی  و ترکیه دل میسوزاند و فریادی ملت مظلوم عربستان و بحرین را که فریاد مرگ بر آل سعود و آل خلیفه را سر می دهند و  خواهان آزادی مشروع انسانی خویش اند نمی بیند .. پس دنیای غرب دنیای وارونه و حاکمان اروپا و آمریکا و دولتهای مرتجع عربی دولتهای  دیوانه اند که دستانشان به خون انسانهای بی گناه و آزادی خواه آلوده است .

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 297
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : پنج شنبه 15 تير 1391
نظرات

15 شعبان خجسته میلاد موعود ملل و ادیان

اخرین وارث غدیر منجی عالم انسانی امام

مهدی مبارک باد.

تعداد بازدید از این مطلب: 337
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 13 تير 1391
نظرات

اعتراض روسیه به بیانیه مداخله گرانه اجلاس ژنو

در حالی كه كشورهای غربی و در راس آنها آمریكا می كوشیدند وانمود كنند بر سر كنار رفتن بشار اسد در سوریه توافق حاصل شده است اعتراض روسیه به بیانیه مداخله گرانه اجلاس ژنو رسوایی دیگری برای واشنگتن به وجود آورد.
به گزارش خبرگزاری ها، در حالی كه اكثر رسانه های غربی و عربی وانمود كردند در بیانیه نهایی اجلاس ژنو درباره سوریه توافق حاصل شده و كلیه شركت كنندگان بر انتقال قدرت سیاسی در این كشور توافق كرده اند پایگاه خبری الانتقاد لبنان به توطئه غرب برای كنار زدن بشار اسد پی برد و بخشی از آن را افشا كرد.
این پایگاه خبری افزود: در این اجلاس پنج عضو دائم شورای امنیت، تركیه، قطر، عراق و كویت و دبیر كل سازمان ملل حضور داشتند در حالی كه اختلافات بر سر سوریه همچنان لاینحل باقی مانده است.
الانتقاد تاكید كرد، آمریكا و هم پیمانانش تلاش كردند بیانیه ای صادر كنند كه در آن بر انتقال قدرت سیاسی و بركناری بشار اسد تاكید شده بود و بدون اینكه روسیه نظری بدهد با جعل خبر اعلام كردند كه روسیه هم آن را پذیرفته است.
الانتقاد اعلام كرد این كار را یك دیپلمات عرب وابسته به غرب و نزدیك به كوفی عنان انجام داد اما پس از لو رفتن نیرنگ سیاسی آمریكا سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه از جلسه خارج شد و تلفن همراه خود را خاموش كرد.
این در حالی است كه پیش از برگزاری اجلاس نیز به هنگام كنفرانس خبری لاوروف و زمانی كه وی انتقادهای خود را نسبت به انعكاس خبر سوریه در بی بی سی عنوان می كرد این شبكه خبری سخنرانی وی را قطع و اخبار هواشناسی را اعلام كرد.
از سوی دیگر، پس از انتشار بیانیه ژنو منابع عربی در پاریس با سفارت روسیه تماس گرفتند تا موضع روسیه را درباره بیانیه پایانی این اجلاس جویا شوند كه بلافاصله لاوروف اعلام كرد كه این بیانیه سند نهایی و بیانیه پایانی نشست ژنو نیست.
وی تاكید كرد، هدف برخی از انتشار چنین بیانیه ای سوءاستفاده از برگزاری چنین اجلاسی بود تا نتیجه را به دلخواه خود تغییر دهند.
این در حالی است كه معاون وزیر خارجه روسیه نیز طی اظهاراتی اعلام كرد كه مردم سوریه باید خود درباره سرنوشتشان تصمیم گیری كنند و دیگران نباید در امور داخلی این كشور دخالت كنند.
وزیر خارجه چین نیز بر لزوم یافتن راه حل مورد توافق تمامی سوری ها برای حل و فصل بحران در سوریه تاكید كرد و یادآور شد بیگانگان نمی توانند برای مردم سوریه تصمیم گیری كنند.
از سوی دیگر هیلاری كلینتون طی سخنانی تاكید كرد كه اسد باید برود و آمریكا هیچ نقشی برای وی در دولت جدید قائل نیست. دولت های انگلیس، فرانسه نیز خواستار انتقال قدرت سیاسی در سوریه شدند.
داود اوغلو وزیر خارجه تركیه نیز در اظهاراتی مداخله جویانه گفت، اجلاس ژنو اولین گام برای حل بحران سوریه است و ما منتظر اجرای این تصمیمات هستیم دولت سوریه هنوز در قبال این بیانیه موضع گیری نكرده است.;lمنبع : روزنامه کیهان 12/4/91

از زمانی که ارتش سوریه برای کور کردن فتنه آمریکا ، اسرائل ، عربستان و قطر و ترکیه شروع به عملیات پاکسازی شهرهای سوریه از تروریستها ی مزدور ترکی عربستانی قطر ی و اردنی و...وارد عمل شد شد و می رفت که شهرهای سوریه را از وجود جرثومه های فساد و فتنه پاک کند . استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از طریق سازمان ملل برای نجات تروریستهای مسلح که در حال نابودی بودن طرح کوفی عنان را مطرح کرد و با ورود ماموران اعزامی سارمان ملل ارتش پیروز میدان سوریه از شهرهای آلوده شده توسط تروریستها خارج کردید ، جان تازه ای به کالبد در حال افول تروریستها و نقشه شوم غرب و عمالش دمیده شد و تروریستها تجدید قواکرده و با تجهیزات فراوانی و با چراغ سبز ماموران سازمان ملل که نظارت بر آتش بس را به عده داشتتند دمیده شد .مجدد به شهرها و روستا حمله ور شدند و جنایاتی را مرتکب شدند و مرتب از طریق آمریکا و ازنابش در منطقه مورد پشتیبانی قرار گرفتند واین بار وحشیانه تر اقدام به تخریب و آدمکشی پرداختن و نیروهای سازمان ملل هم ناظر بر آتش افروزی تروریستها مورد حمایت آمریکا و اذنابش  بود و بیخاصیت نظاره گر مثل سازمان ملل  .... می توان به  ادعا کرد که این نیروهای سازمان ملل برای دادن گرا و جاسوسی به نفع تروریتهای مسلح عمل نمودند و موجب رشد آنان شدند و میشوند . بیانیه صادره در نشست ژنو که متاسفانه بعضی از کشورها هم آن را تائید کردند چیزی جز خواسته آمریکا و صهیونیسم بین ملل نیست . طرح کوفی عنان نقشه ای بود برای جلوگیری از نابودی تروریستهای مسلح بود واجرای  سناریو استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل برای مداخله در سوریه و شکست مقاومت سوریه به نفع اسرائیل که بعضی از کشورهای باصطلاح اسلامی عربی و دولتهای غربی از آن حمایت کردند .  امت اسلامی  بخصوص ملت مسلمان و مقاوم سوریه و دولت سوریه باید هوشیار و بیدار شوند و فریب طرح کوفی عنان را نخورند .

مطالب فوق عینا از وبلاگ http://ghadeer90.mihanblog.com نقل شده است

اللهم عجل لولیک الفرج

تعداد بازدید از این مطلب: 647
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1391
نظرات

نظريه پرداز آمريكايي: ايران اگر در فكر دستيابي به سلاح هسته اي

 باشد مشروع است

در حالي كه ايران بارها به صلح آميز بودن برنامه هسته اي خود تأكيد كرده است، «كنت والتز»، نظريه پرداز آمريكايي روابط بين الملل حق دستيابي ايران به سلاح هسته اي را مشروع و لازم دانست.
به گزارش فارس، نشريه آمريكايي «فارين افرز» وابسته به شوراي روابط خارجي آمريكا با انتشار مقاله اي به قلم «كنت والتز»، نظريه پرداز روابط بين الملل به بررسي سناريوهاي مختلفي كه ادامه مذاكرات ايران و 1+5 مي تواند باشد، پرداخت.
نويسنده اين مقاله با اشاره به تلاش هاي آمريكا و اتحاديه اروپا براي متوقف كردن برنامه هسته اي ايران مي نويسد؛ اكثر مفسران و سياست گذاران آمريكايي و اروپايي هشدار داده اند كه ايران مجهز به سلاح هسته اي بدترين نتيجه اي است كه توقف كنوني مي تواند داشته باشد. در حقيقت، احتمالاً اين مي تواند بهترين نتيجه ممكن باشد: چيزي كه مي تواند ثبات را به خاورميانه بازگرداند.
در ادامه نويسنده اين مقاله به اين نكته اشاره مي كند كه يكي از غيرمحتمل ترين پايان هايي كه مي توان براي بحران كنوني بر سر برنامه هسته اي ايران متصور بود، اين است كه ايران از طريق همراه شدن ديپلماسي با تحريم هاي جدي، متقاعد شود كه برنامه هسته اي خود را متوقف كند.
«كنت والتز» دليل اين گفته خود را نيز سوابق تاريخي مي داند كه تاكنون از اثرات تحريم ها و تصويب قطعنامه در كشورهاي مختلف نظير كره شمالي شاهد بوده ايم. تنبيه يك حكومت با اعمال تحريم هاي اقتصادي، نمي تواند موجب از خط خارج شدن برنامه هسته اي اين كشور شود. كره شمالي با وجود ادوار بيشماري از اعمال تحريم و تصويب قطعنامه هاي شوراي امنيت، موفق به ساخت سلاح اتمي شد. اگر تهران به اين نتيجه برسد كه امنيتش به دستيابي به سلاح هسته اي وابسته است، به نظر نمي رسد كه تحريم هاي اقتصادي بتواند تفكرش را تغيير دهد. در حقيقت، اكنون افزايش تحريم هاي بيشتر بر ايران ممكن است اين احساس را در ايران ايجاد كند كه شكننده تر است، و دليلي به اين كشور دهد تا با رسيدن به توان بازدارنده، از خود محافظت كند.
اين نشريه نهايتاً مهمترين عاملي را كه آمريكا و اسرائيل را به مخالفت با برنامه هسته اي ايران واداشته، بيم از دست رفتن جايگاه رژيم صهيونيستي به عنوان تنها دارنده سلاح اتمي در منطقه مي داند.منبع خبر روزنامه کیهان 4/4/91

هر ایرانی در مقابل دشمنان اسلام و قران و ایران اسلامی به مانند یک بمب هسته ای است و نیازی به سلاح هسته ای ندارد .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر   

 

تعداد بازدید از این مطلب: 313
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1391
نظرات

تجمع اعتراض آميز اسپانيايي ها مقابل سفارت آلمان در مادريد

اسپانيايي هاي خشمگين با تجمع مقابل كنسولگري آلمان، عليه سياست هاي اقتصادي تحميلي اين كشور شعار دادند.
به گزارش خبرگزاري ها، گروهي از مردم اسپانيا كه بخش اعظم آنها را مستمري بگيران اين كشور تشكيل مي دادند، با تجمع مقابل ساختمان كنسولگري آلمان در «بارسلون» عليه سياست هاي اقتصادي اين كشور شعار دادند.
«مركل! هديه تو سمي است، اسپانيا فروختني نيست، ما مخالف خصوصي سازي هستيم» از جمله شعارهاي معترضان اسپانيايي بود.
اسپانيا چند روز پيش توانست موافقت اتحاديه اروپا براي دريافت 100 ميليارد يورو با هدف كمك به بانك هاي خود را جلب كند، اتفاقي كه هزينه هاي آن به شكل اجراي رياضت هاي جديد اقتصادي بر دوش مردم بحران زده اين كشور سنگيني مي كند. آلمان، به عنوان عضو اصلي منطقه پولي يورو براي حل بحران اقتصادي اروپا همواره بر روش اجراي رياضت هاي اقتصادي تاكيد كرده است. اين تاكيد به طور طبيعي با مخالفت هاي گسترده مردمي در قاره اروپا مواجه شده است.

دانشجویان در مونترال و کبک دوباره به خیابانها ریختند

  هزاران تن از دانشجويان و شهروندان كانادايي در اعتراض به بي توجهي دولتمردان به خواسته هايشان مبني بر توقف افزايش شهريه ها به خيابان ها ريختند.
روز جمعه هزاران نفر از دانشجويان و جوانان كانادايي به خيابان هاي «كبك و مونترال» آمدند و عليه تصميم دولت براي افزايش 70 درصدي شهريه هاي دانشجويي تظاهرات كردند.
بنا به اعلام پليس كانادا شمار تظاهركنندگان در مونترال حدود 15 هزار و در كبك بيش از 5000 نفر بود. دولت محلي «كبك» قصد دارد به منظور جبران كسري بودجه طي 5 سال آينده به ميزان 70 درصد به شهريه هاي دانشجويان بيفزايد، قانوني كه باعث شده خيابان ها و دانشگاه هاي كانادا بيش از چهار ماه دستخوش تظاهرات، اعتصاب و درگيري شود. دولتمردان كانادايي همچنين براي مقابله با اعتصاب ها و تظاهرات پرهزينه دانشجويان قانوني تحت عنوان «78» را به تصويب رسانده اند كه به موجب آن دانشجويان بدون اجازه آنها اجازه برپايي هيچگونه تجمعي را ندارند.
گفتني است تصويب همين قانون اين روزها تبديل به يكي از دلايل اصلي دانشجويان براي برپايي تظاهرات ضددولتي شده است. تصويب اين قانون علاوه بر دانشجويان، ديگر اقشار جامعه كانادا از جمله وكلا را نيز به جمع معترضان افزوده است.
گفتني است دانشجويان و رهبران محلي كانادا براي حل اختلافات تاكنون سه بار با يكديگر مذاكره كرده اند كه هيچ يك به نتيجه نرسيده است. منبع : روزنامه کیهان 4/4/91

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 676
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : شنبه 3 تير 1391
نظرات

رابرت مود در شوراي امنيت: مخالفان دولت سوريه ناظران سازمان ملل

را هدف قرار مي دهند

فرمانده ناظران سازمان ملل در نشست شوراي امنيت تاكيد كرد، گروه هاي مخالف در سوريه هيچ گونه همكاري براي حفظ صلح و آرامش با ناظران بين المللي انجام نداده اند.
به گزارش خبرگزاري ها، «رابرت مود» ضمن انتقاد از همكاري نكردن گروه هاي مخالف دولت سوريه تاكيد كرد تنها دولت بشاراسد با طرح سازمان ملل همكاري كرده است.
وي در نشست شوراي امنيت كه درباره تحولات سوريه برگزار شده بود اضافه كرد، اوضاع سوريه روز به روز بدتر مي شود و اين در حالي است كه گروه هاي مخالف در اين كشور با همكاري نكردن خود بر شدت مشكلات اضافه مي كنند.
مود گفت، گروه هاي مخالف به همكاران ما هم رحم نكردند و آنها را مورد شليك سلاح هاي خود قرار دادند.
در اين نشست به رغم مخالفت دولت هاي آمريكا، انگليس، فرانسه و آلمان اعضاي شوراي امنيت به همراه رابرت مود بر اجراي كامل طرح شش ماده اي «كوفي عنان» تاكيد كردند.اين در حالي است كه «بشار جعفري» نماينده دائم سوريه در سازمان ملل ضمن انتقاد شديد از مواضع برخي اعضاي دائم شوراي امنيت در قبال تحولات اين كشور گفت، اين دولت ها تنها به دنبال تغيير نظام دمشق هستند.
وي با اشاره به اين كه برخي اعضاي شوراي امنيت تلاش مي كنند با تعليق فعاليت ناظران سازمان ملل زمينه را براي گسترش ابعاد بحران سوريه براي رسيدن به اهداف خود فراهم كنند، اظهار داشت: دشمنان دولت و ملت ما مي كوشند با استفاده ابزار شوراي امنيت زمينه را براي تشديد بحران و حضور نيروهاي بيشتر مهيا كنند.
جعفري خاطر نشان كرد: هدف نهايي دولت هاي متخاصم استفاده از بند هفتم سازمان ملل به منظور مداخله نظامي در سوريه است. وي با اشاره به اينكه دشمنان ما از هر تمهيدي براي رسيدن به هدف خود استفاده مي كنند، تاكيد كرد آنان به دنبال سناريو ايجاد منطقه پرواز ممنوع و گذرگاه امن هستند.
جعفري به اقدامات انجام شده از سوي دولت بشار اسد اشاره كرد و گفت: براي روشن شدن حقايق، اسامي و تصاوير تمامي كشته شده ها و تروريست هاي خارجي كه هم اكنون در سوريه مستقرند را در اختيار نهادهاي بين المللي بويژه سازمان ملل و شوراي امنيت قرار داده ايم.
نماينده دائم سوريه بار ديگر حمايت كامل دولت دمشق از طرح شش ماده اي كوفي عنان براي بازگشت صلح و امنيت به كشورش را اعلام كرد و گفت: تروريست ها و اعضاي القاعده به عنوان گروه سوم از سوي كشورهاي عرب منطقه به منظور تشديد بحران به سوريه اعزام مي شوند.
وي با انتقاد از اقدامات برخي كشورهاي همسايه سوريه گفت: برخي كشورهاي عربي بويژه عربستان سعودي، قطر، كويت و امارات براي تشديد بحران سوريه تروريست و گروه القاعده را به سوريه اعزام مي كنند.
نماينده دائم سوريه خاطر نشان كرد: اين تروريست ها از مرز كشورهاي همسايه به داخل خاك سوريه اعزام مي شوند و پس از عمليات مجددا به خارج از سوريه فرار مي كنند.
وي تاكيد كرد: يك كشتي حامل انواع سلاح هاي سبك و سنگين به منظور تجهيز گروه هاي مخالف دولت دمشق وارد سوريه شد كه اين كشتي توسط نيروهاي ارتش توقيف شده است.از سوي ديگر عناصر مسلح در سوريه يك عالم شيعه به همراه برادرش را نزديك مرقد مطهر حضرت زينب(س) ترور كردند.
«سيدعبدالقدور جبار» به همراه برادرش عازم مرقد مطهر حضرت زينب(س) بودند كه توسط عناصر مسلح هدف رگبار مسلسل قرار گرفتند.منبع روز نامه کیهان 3/04/91

بازهم دست چدنی با پوشش مخملی امریکای جنایت کار با دستان کثیف عربستان (آل سعود )و رزیم سر سپرده آمریکا و اسرائیل شاه فطر و نخست وزیر مزدور و خائن ترکیه در سوریه اشکار و هویدا شده و خون بیگناهان مردم مسلمان سوریه را به زمین میریزد  اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 465
موضوعات مرتبط: ال سعود و دنیای اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود