آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 538
بازدید سال : 1431
بازدید کلی : 25285

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 538
بازدید کل : 25285
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393
نظرات

نویسنده سر شناس عربستان  در یادداشتی با بیان اینکه شیعیان در قیامت شرمنده نخواهند شد  تاکید کرده است ای كاش از شیعیان معنای صبر و اخلاق و معنویت را بیاموزیم.

دكتر حسن فرحان المالكی نویسنده   سعودی، در یادداشت جدید خود نوشت: شیعیان در روز قیامت حق دارند افتخار   كنند و به (حضرت) علی و زهرا بگویند بخاطر شما بر ما ظلم كردند، ما را   آواره كردند و مرارتها كشیدیم.

وی افزوده است: آنها روز قیامت شرمنده نخواهند شد چرا كه در كارنامه آنها محبت منافقین و ظالمین وجود ندارد.

المالکی  در ادامه یادداشت خود آورده است:  وقتی نوبت ما می‌رسد و نامه اعمال ما رو  می‌شود همه خواهند دید كه در  كارنامه ما محبت منافقین، ظالمین،‌ معاویه،‌  حجاج، یزید و متوكل عباسی موج  می‌زند، چه كسی در روز قیامت به جای ما  می‌تواند برای این كار ما توجیه  بیاورد و در برابر خدا از ما دفاع كند؟ سب و شتم، فرافكنی و ایجاد ترس و  رعب در حق شیعیان، دیگر بس است. چرا كه هیچ فایده‌ای در آن نیست.‌ ای كاش  از شیعیان معنای صبر و اخلاق و معنویت را  بیاموزیم. گوارا باد بر شیعیان  این خصلت‌ها.  منبع: ابنا  .

برگرفته شده از : شبکه جهانی .لایت

 http://velayattv.com/fa/page.php?bank=khabar&id=2058 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 458
موضوعات مرتبط: بیداری اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 27 مرداد 1393
نظرات

باتشکر از مدیریت وبسایت

http://www.iranedahe60.blogfa.com

خانم فلانی شما که توایران دنبال حقوق بشرمیگردید

 

غزه پراز حقوق بشر پایمال شده ست.....

منبع : http://www.iranedahe60.blogfa.com/

تعداد بازدید از این مطلب: 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 27 مرداد 1393
نظرات
رهبر انقلاب در جمع سفرا تأکید فرمودند :

تا وقتی وضع کنونی یعنی دشمنی آمریکا و اظهارات خصمانه دولت و کنگره آمریکا درباره  ایران ادامه دارد تعامل با آنها نیز هیچ وجهی ندارد.

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

«هیچ یک از روش‌ها و نرمش‌های دولت در قبال آمریکا جواب نداد و باید دید تیم مذاکره‌کننده با چه سرمایه‌ای به دور بعدی مذاکرات می‌رود».
این تحلیل را وبسایت دیپلماسی ایرانی - وابسته به صادق خرازی- و از قول سفیر سابق ایران در چین منتشر کرد. حسین ملائک در این تحلیل خاطر نشان می‌کند: شواهد زیادی حاکی از آن است که نباید در نوامبر آینده انتظار تحول خاصی در پرونده هسته‌ای را داشت. سیاست خارجی کشور در طول سال گذشته با هدف بازسازی روابط با کشورهای بزرگ استراتژی حل مسئله اتمی را برگزید. تمرکز زیادی بر روی «حل این مسئله» گذاشته شد و با امضای برنامه اقدام مشترک با دولتهای 5+1 در آبان سال گذشته خوشحالی‌هایی را باعث گردید «سرمایه»  زیادی به کار گرفته شد. از تبریک اعیاد یهودیان و یا محکومیت هلوکاست تا ملاقات‌های کاری و غیرکاری با مقامات آمریکایی چه از طریق روابط مستقیم و یا مذاکرات غیرمستقیم. تلفن مستقیم دو رئیس‌جمهور و یا پخش فیلم‌های تبلیغاتی از مقامات رسمی که مواضع عادلانه ایران را تشریح می‌کردند. نویسنده خاطر نشان می‌کند: این تاکتیک حتی به صورت پیچیده‌تری با تاخیر در تبریک پیروزی «بشار اسد» در انتخابات اخیر سوریه توسط مقامات سیاسی مسئول و یا حتی عدم تحرک بسیار مشهود و موضع‌گیری‌های تاخیردار در درگیری اخیر اسرائیل و غزه به کار گرفته شد. به طوری که مواضع سیاسی رئیس مجلس که گویی سکاندار سیاست خارجی منطقه‌ای ایران است در موضوعات فوق به نحو بارزی جلوتر از مقامات اجرایی و سیاست‌ خارجی حرکت می‌کرد. دیپلماسی ایرانی می‌افزاید: این استراتژی حتی با اعلام مواضع گاه به گاه برخی از وزرا علیه چین و روسیه ( که صرفنظر از مواضع نه چندان هماهنگ آنها نسبت به ایران قطعا در جبهه مخالف ما قرار ندارند) و حتی در موضوع اوکراین با حمایت از اروپا در مقابل روسیه می‌توانست بیان عمیق‌تری از لایه‌های «دیپلماسی» دست‌اندرکاران سیاست را نشان دهد. این مواضع خطرناک در بدترین شکل می‌توانست و می‌تواند به آنان دید سیاسی جدیدتری را القاء نماید که برای آینده تاریخ ایران منافعی را بار نخواهد کرد. دیپلماسی ایرانی ادامه می‌دهد: به هر صورت تقریبا هیچ یک از این روشها تاثیری بر پرونده هسته‌ای نداشت و نشان داد که ماهیت آن پرونده چیز دیگری فراتر از تعداد سانتریفیوژ و یا بازی با واحد غنی‌سازی است... حال قبل از آن که اردوی دیگری در یکی از کشورهای اروپایی زده شود سوال این است که تیم مذاکره‌کننده با کدام آورده سیاسی می‌خواهد مذاکره را به نتیجه برساند. این وبسایت از وزارت خارجه خواست نقش فعال سابق در منطقه را احیا کند. منبع روزنامه کیهان 27 مردادماه 93
تعداد بازدید از این مطلب: 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود