آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 542
بازدید سال : 1435
بازدید کلی : 25289

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 542
بازدید کل : 25289
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394
نظرات

باسمه تعالی - با توجه یورش ناجوانمردان رژیم دد منش آل سعود و همراهی بعضی از رژیم های وابسته عربی با دستور و خواسته رژیم گرگ صفت و حعلی اسرائیل خبیث و آمریکای جنایت و عارتگر بین المللی (شیطان بزرگ ) به کشور مسلمان یمن و سکوت مرگ بار دولت های اروپائی و اذنابشان و بعضی از کشورهای باصطلاح مسلمان و سازمانهای بین المللی در خدمت شسطان بزرگ و اذنابش از جنایات آل سعود و جریانهای تکفیری الحادی عروسک دست آژانس های امنیتی کشور ناتو بر مسلمانان و آزادمردان و آزاد زنان جهان مسیحیت  لازم است که مظلومیت ملت مظلوم یمن را به گوش جهانیان برسانند و و از هیئت حاکمه کشور خود بخواهند که در فرو نشاندن آتش جنایتی که آل سعود و و دیگز شیطان های کوچک و بزرگ در یمن بر افروخته تلاش نمایند و سازمانهای بین المللی را از این همه جانبداری از آمریکا و اذنابش منع کنند و بخواهند تا تجدید نظر در اداره سازمانهای بین المللی بوجود آید . به امید پیروزی مستضعفان بر مستکبران مطالب ذیل را از سایت وزین امت اسلامیبه ادرس : http://www.omommat/news.ir

حوثی ها؛ از شباب المومن تا انصار الله

هنر انصارالله در ادامه تحولات سیاسی یمن تبدیل جریان اکثریت به اجماع ملی است. حمله منفعلانه عربستان به زیرساختهای یمن نفرت از آل سعود را افزایش داده و انصارالله با استفاده از این فرصت و هوشمندی سیاسی که تا کنون نشان داده می تواند با تاکید بر مشترکات مردم یمن نظم نوینی را در ساختار سیاسی این کشور ایجاد کند.

امت اسلامی-  محمد ولوی

یمن در جنوبی‌ترین بخش شبه ‌جزیره حجاز واقع است. از نظر تاریخی یمن در دوره انوشیروان با پیروزی بر امپراطوری روم به تصرف ایران درآمد و تا ظهور اسلام تابع حکومت مرکزی در ایران بود.

تاریخ ظهور اسلام در این سرزمین به حضور حضرت علی(ع) به عنوان نماینده پیامبر اسلام جهت دعوت به اسلام برمی گردد. پذیرش اسلام بدون درگیری از سوی مردم یمن و استقبال ویژه از امیر المومنین(ع) از نکات قابل تامل در تاریخ این منطقه است.

جنبش انصارالله

یمن از صدر اسلام از مهم‌ترین مناطق نفوذ تشیع بوده‌است. بیشترین تجمع شیعیان در استان صعده است. صعده، کوهستانی است و در ۲۴۳ کیلومتری شمال صنعا قرار دارد. این شهر مرکز حکومت امام الهادی اولین امام زیدیه در یمن بوده است. . «یحیی الهادی» در سال ۲۶۰ ه.ق. در زمان حکومت عباسی از مدینه به یمن رفت. پیش از آن همه مردم یمن  از اهل سنت بودند. پس از ورود وی به یمن شیعیان رشد پیدا کردند.

بعد از وی ۶۶ امام زیدی در مجموع ۱۱۰۰ سال در یمن حاکم بودند. ۵ میلیون نفر از جمعیت ۲۲ میلیونی یمن از سادات هستند که روی ‌هم‌رفته از ۲۰۰ قبیله هستند. ۹۰٪ آن‌ها سادات حسنی و ۱۰٪ از سادات حسینی هستند. (لطفا بقیه مطالب در ادامه مطلب مطالعه فرمائید )

تعداد بازدید از این مطلب: 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود