آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 539
بازدید سال : 1432
بازدید کلی : 25286

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 539
بازدید کل : 25286
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : چهار شنبه 23 آذر 1390
نظرات

گزيده‏اى از بيانات حضرت امام خمينى (ره) در رابطه با ابرقدرتها

مستكبران

بايد اين نهضت در تمام عالم، نهضت مستضعف در مقابل مستكبر در تمام عالم گسترده شود. 24/2/58

مستكبرين غاصبند، مستكبرين بايد از ميدان خارج بشوند. 27/2/58

اگر شما كسانى كه زير دستتان هست ضعيف شمرديد به آنها خداى نخواسته تعدى كرديد. تجاوز كرديد، شما هم مستكبر مى‏شويد و آن زيردستها مستضعف. 4/3/58

و همه بايد كوشش كنيم كه وحدت بين مستضعفان در هر مسلك و مذهبى كه باشند، تحقق پيدا كند كه اگر خداى نخواسته سستى پيدا شود، اين دو قطب مستكبر شرق و غرب مانند سرطان همه را به هلاكت‏خواهند رساند. ما عازم هستيم كه تمام سلطه‏ها را نابود سازيم. 20/2/62

خداى تبارك و تعالى ما و شما را از شر اين مستكبرين نجات بدهد (آمين حضار) و ملتهاى ايران را، ملتهاى ديگران را، . . . همه مسلمين را بيدار كند (آمين حضار) تا دماغ اين مستكبرين را به خاك بمالد (آمين حضار) و آنها را رسوا كند (آمين حضار) . 6/8/60

 

امريكا و ابرقدرتها

ابرقدرتها مى‏خواهند انسانيت انسانها را تحت‏سلطه قرار دهند. 6/8/60

آمريكا مى‏خواهد با تمام قوا بين مسلمين اختلاف بيندازد. 11/9/60

آمريكا محدود نيست آمالش، به يك كشور و دو كشور. 14/6/61

شريان حيات آمريكا و غرب بسته به نفت اين منطقه است. 14/6/61

اگر قدرت امريكا نبود، اسرائيل هم نمى‏توانست كه اين كار سفاكانه را بكند. 13/8/61

دنيا بايد امريكا را از بين ببرد. و الا تا اينها هستند، اين مصيبتها در دنيا هست. 13/8/61

بايد در مقابل ابرقدرتها مقاومت كرد. 9/12/66

ابرقدرتها آن لحظه‏اى كه منافعشان اقتضا كند شما و قديمى‏ترين وفاداران و دوستان خود را قربانى مى‏كنند و پيش آنان دوستى و دشمنى و نوكرى و صداقت ارزش و مفهومى ندارد. 2/2/59

امروز تمامى قدرتها و ابرقدرتها مصمم شده‏اند تا ريشه اسلام ناب رسول گراميمان صلى‏الله عليه و آله وسلم - را قطع كنند. 2/2/59 .منبع http://www.imam-khomeini.com

بیداری اسلامی و جهانی نتیجه انقلاب اسلامی امام خمینی (قدس سره )است که بر اساس ارزشهائی اسلامی صورت گرفته است .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 415
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : چهار شنبه 23 آذر 1390
نظرات

بازگشت اسلام به صحنه قدرت خاورميانه نتيجه سرخوردگي 50 ساله از سكولارهاست (خبر ويژه)

اسلام سياسي پس از 5 دهه سركوب و انزوا به صحنه عمومي خاورميانه بازگشته است.
هفته نامه فرانسوي نوول ابزرواتور درتوصيف انقلاب هاي عربي و پيروزي هاي زنجيره اي اسلامگرايان نوشت: مهم ترين ملاحظه درباره اين انقلاب ها، بازگشت اسلام سياسي به صحنه است. بخش هاي گسترده اي از مردم اين جوامع كه تحت عنوان جريان هاي اسلامي شناخته مي شوند طي سال ها و دهه ها از صحنه حذف و طرد شده بودند. اخضر ابراهيمي ديپلمات معروف الجزايري (فرستاده پيشين سازمان ملل در امور افغانستان و عراق) معتقد است روي كار آمدن اسلامگرايان و صعود آنها از خلال انقلاب هاي جديد، امري طبيعي و اجتناب ناپذير است چرا كه اين قدرت يابي، نتيجه سرخوردگي و نااميدي مردم از جريان هاي غيراسلامي اعم از متجدد و سكولار و ترقي خواه طي دست كم 5 دهه گذشته است.
اين نشريه تأكيد مي كند وجه مشترك انقلاب هاي جديد در كشورهاي عربي مقاومت براي شكستن بن بست هاي موجود و ميل به تغيير است.
جريان هاي اسلامي در متن اين جوامع حضور داشته اند و پديده غريبي نيستند.
منبع خبر روزنامه کیهان

  فطرت انسانی خداجوئی و حقیقت خواهی است و بازگشت انسان به فطرت خویش نشانه حرکت به انسان بسوی کمال است

تعداد بازدید از این مطلب: 387
موضوعات مرتبط: بیداری اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : جمعه 18 آذر 1390
نظرات

امریکا هر سال 200 میلیون دلار برای خرابکاری در ایران اختصاص میدهد
ساعت خبر: 13:39 - تاريخ خبر: 17/09/1390

عضو سابق مجلس سنای آمریکا اذعان کرد آمریکا سالهاست که تلاش می کند با اقدامات مخفیانه نظام ایران را تغییر دهد و برای تحقق این هدف کنگره امریکا هر سال بودجه ای معادل دویست میلیون دلار اختصاص میدهد .

 

بگزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سناتور سابق جمهوری خواه مایک گراول گفت:" اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا بخواهند از جنگ بر ضد ایران حمایت کنند ، از نظر اخلاقی فاسد و از لحاظ ذهنی - عقلی بیخرد خواهند بود. اینگونه اقدامات هیچ نتیجه ای به همراه ندارد. اوباما ، رئیس جمهور امریکا ، بایستی به نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل فشار وارد می کرد تا از گزینه  نظامی برضد ایران سخن نگوید . اما واقعیت این است که لابی یهودیان در داخل امریکا بسیار قوی است و دولتمردان امریکا را در دست خود دارد .واقعیت دیگری که باید به ان توجه داشت این است که دولت امریکا سالهاست که خودش درگیر اقدامات مخفی برضد ایران است تا رژیم را تغییر دهد و
ماجرای هواپیمای بدون سرنشین امریکایی که بر فراز ایران سقوط کرده ، موید همین مساله است .  "مایک گراول در ادامه افزود:" رسانه های امریکا نیز بگونه ای عمل می کنند که عملا به سمت توجیه اقدام نظامی برضد ایران است. این درحالی است که اینگونه تلاشها کاملا غیراخلاقی وغیرموجه است. این اقدامات امریکا از نظر حقوق بین المللی محکوم است. سخنانی که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا از حزب جمهوری خواه در حمایت از اقدام برضد ایران مطرح می کنند گویای بیخردی و مسئولیت ناپذیری انها است. اینگونه اقدامات امریکا برضد ایران ، اقدامات جنگی است. امریکا در داخل ایران به خرابکاری و ترور دانشمندان ایرانی مبادرت می کند. همه این اقدامات،  کارهایی است که در راستای اقدامات جنگی قابل توجه است."

 

  تصاویر هواپیمای پیشرفته جاسوسی ای کیو 170
برای دیدن گزارش را کلیک کنید
 
اینجا
تشریح چگونگی کنترل هواپیمای پیشرفته جاسوسی امریکا بدست نیروهای مسلح ایران
منبع خبر : http://www.iribnews.ir

   از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون آمریکا هرچه در توان داشته است بکار برده که جمهوری اسلامی ایران را ساقط نماید .اما

چراغی را که ایزد بر فروزد بر فروزد  هرآنکس پف کند ریشش (ریشه اش) بسوزد

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

تعداد بازدید از این مطلب: 401
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : پنج شنبه 17 آذر 1390
نظرات

تروريست ها در پاكستان مسئوليت انفجار كابل را برعهده گرفتند

گروهك لشكر جهنگوي، مسئوليت حملات تروريستي روز عاشورا در افغانستان كه بيش از 200 شهيد و مجروح برجاي گذاشت را به عهده گرفت.
به گزارش فارس، «ابوبكر منصور» يك فرمانده لشكر جهنگوي و سخنگوي گروهي كه وي آن را «لشكر جهاني جهنگوي» ناميد در تماس با بخش «پشتوي» راديو اروپاي آزاد، مسئوليت حملات انتحاري، عليه سوگواران عاشوراي حسيني در حسينيه ابوالفضل كابل را برعهده گرفت.
براساس اين گزارش، وي كه مدعي شده است، اين گروه شاخه اي منشعب شده از لشكر جهنگوي پاكستان است، به حملات خود عليه شيعيان در آينده ادامه خواهد داد.
لشكر جهنگوي كه در سال 1996 در پاكستان تشكيل شد، نام خود را از «حق نواز جهنگوي» يكي از بنيانگذاران سپاه صحابه كسب كرده است و شيعيان پاكستان هدف عمده حملات آنها بود، اما عمليات جديد عليه شيعيان افغانستان، شك و ترديدهاي فراواني در مورد ادعاي اين گروه را برانگيخته است.
اين در حالي است كه تشكيلات لشكر جهنگوي پاكستان با القاعده، سپاه صحابه و جيش محمد(ص) داراي روابط مستحكم فكري و تشكيلاتي است.
از سوي ديگر با گذشت يك روز از حادثه تروريستي عاشورا در «كابل و مزارشريف» آمار شهدا و مجروحين از 200 تن گذشت.
براساس تازه ترين آمار، بر اثر انفجارهاي اخير، تاكنون 60 تن شهيد و 160نفر به شدت مجروح شدند كه اغلب قربانيان را زنان و كودكان تشكيل مي دهند.
حادثه تروريستي در هلمند
منابع خبري از كشته شدن 19 تن از مردم افغانستان بر اثر برخورد يك دستگاه خودرو با بمب كنار جاده اي در ولايت «هلمند» خبر دادند.به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاريهاي «آسوشيتدپرس و فرانس پرس» به نقل از سخنگوي ولايت هلمند، اين حادثه در روز گذشته در منطقه پرخطر موسوم به «سنگين» روي داد.
بر اثر اين حادثه، دست كم 19 نفر كه اكثر آنها را زنان و كودكان تشكيل مي دادند، كشته شدند و حال شش تن ديگر كه در اين حادثه مجروح شده اند، وخيم گزارش شده است.هنوز هيچ گروه و تشكيلاتي مسئوليت حادثه را برعهده نگرفته است.


 صهیونیسم بین الملل به رهبری رژیم سیاسی و ضد بشری آمریکا با بیداری اسلامی در خاور میانه و جنبش بیداری و ضد سرمایه داری در آمریکا و اروپا  انچنان خشمگین و عصبانی شده که از هیچ جنایتی رویگردان نیست و چون در حال باختن است  مایوسانه تلاش می کند که مرگ خود و ویارنش را به تاخیر بیندازد .او دیگر قدرت منطقه نیست و شاه عبداله سعودی با تجهیز تروریستهای وهابی در پاکستان و .. با برنامه ریزی آمریکا در تلاشند تا شاید جنگ فرقه ای را در میان امت اسلامی شعله ور سازد و این بیداری اسلامی را کنترل کند ولی عاقبت آل سعود چون عاقبت قذافی و مبارک است  و عاقبت امریکا کاپیتالیسم نیز مانند عاقبت کمونیسم فرو می پاشد  . چرا که مردم از جنایات ضد بشری خسته شده اند . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 427
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 15 آذر 1390
نظرات

فلسفه قیام ابی عبدالله الحسین (علیه السلام) را در سخنان آن حضرت  در آغاز حرکت از مدینه و موضع گیری های ایشان در برابر حوادثی که در منزلگاه های میان راه روی داده است می توان یافت .


مدینه


زمان: نیمه دوم ماه رجب سال 60 هجری

حاکم وقت مدینه (ولید بن عتیقه) پس از مرگ معاویه دستور یافت تا از امام حسین (علیه السلام) برای یزید بیعت بگیرد. حضرت فرمود: «... یزید فردی است شرابخوار و فاسق که به ناحق خون می ریزد و اشاعه دهنده فساد است و دستش به خون افراد بی گناه آلوده گردیده و شخصیتی همچون من با چنین مرد فاسدی بیعت نمی کند.»

وقتی مروان بن حکم بیعت با یزید را از حضرت درخواست کرد امام حسین(علیه السلام) فرمود: ای دشمن خدا! دور شو، من از رسول خدا شنیدم که فرمود: «خلافت بر فرزندان ابوسفیان حرام است اگر معاویه را بر فراز منبر من دیدید او را بکشید.» و امت او چنین دیدند و عمل نکردند و اینک خداوند آنان را به یزید فاسق گرفتار کرده است .


امام حسین(علیه السلام) در شب 28 رجب سال 60 هجری همراه با بیشتر خاندان خویش و بعضی یاران، پس از وداع با جدش پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) از مدینه به طرف مکه حرکت کرد.


امام حسین(علیه السلام) هدف خروج از مدینه را در وصیتنامه اش چنین بیان می کند:

... و جز این نیست که برای اصلاح در میان امت جدم خارج شدم. می خواهم امر به معروف و نهی از منکر کرده و به راه و روش جدم (رسول خدا) و پدرم علی (علیه السلام) رفتار نمایم .

کسی که به سوی خدا دعوت کند عمل نیک انجام دهد و بگوید از مسلمانان هستم، از خدا و رسولش جدا نمی شود ... اگر در نوشتن نامه ات خیر مرا آرزو کرده ای، خدا پاداش تو را بدهد.

مکه


زمان : از 3 شعبان تا 8 ذی الحجه 60 هجری

امام حسین(علیه السلام) در سوم شعبان به مکه رسید و در خانه عباس بن عبدالمطلب سکنی گزید. مردم مکه و زائران خانه خدا که از اطراف آمده بودند به دیدار حضرت شرفیاب می شدند.

امام حسین(علیه السلام) پس از رسیدن دوازده هزار نامه از جانب کوفیان، مسلم بی عقیل را در روز 15 رمضان به عنوان نماینده خویش به سوی کوفه فرستاد.


امام حسین(علیه السلام) طی نامه هایی به مردم بصره و کوفه، سزاوارترین مردم برای خلافت و امامت را اهل بیت(علیهم السلام) معرفی کرد و ...


حضرت با رسیدن نامه مسلم بن عقیل مبنی بر بیعت مردم کوفه با وی و از سوی دیگر برای حفظ حرمت خانه خدا - که تصمیم به قتل آن حضرت، در آنجا گرفته بودند - حج را به عمره تبدیل کرد و در هشتم ذی الحجه به رغم مخالفت بسیاری از دوستان به سوی عراق روانه شد.


بخشی از آخرین سخنرانی های حضرت در مکه:


تعداد بازدید از این مطلب: 382
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 15 آذر 1390
نظرات
 
آیت الله شیخ عیسی قاسم در خطبه های نماز جمعه خود ضمن حمایت از ملت بحرین تاکید کرد: عاشورای حسینی نماد مقاومت در برابر ظلم ظالمان و حاکمان مستبد است.

به گزارش رحماء آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم، خطیب جمعه بحرین در خطبه های نماز جمعه خود که در مسجد جامع امام صادق(ع) در منطقه «الدراز» بحرین ایراد کرد، گفت: روز عشوراء، روز مقاومت در برابر ظلم ظالم و استکبار است، این روز ، روز امام حسین(ع) است تا به رهبری رهبران بدکردار که به مردم و امت ظلم می کند، پایان دهد، زیرا نمی خواهد تا انسان خوار شود، می خواهد تا کرامت انسانی حفظ شود و بیداری صورت گیرد و جهان از ظلم و بیداد پاک شود.

وی درباره روز عاشواء اظهار داشت: روز عاشوراء روز جدایی میان هوی و نفس زمینی با خواسته های معنوی است، روز شکسته شدن طغیان ظالمان و شکست دائمی ظالمان است. شیخ قاسم تصریح کرد: باید از وقایع عاشوراء درس و عبرت گرفت و مراسم عزاداری با آگاهی برگزار شود تا تاثیرگذار باشد.

خطیب جمعه بحرین در ادامه با اشاره به خواسته های مشروع ملت بحرین تاکید کرد: مردم خواهان تغییر نظام حاکم هستند و سرنوشت یک حکومت به خواست مردم وابسته است. وی خاطر نشان کرد: مصلحت ملی نباید با مقتضیات دین، عقل و سیره عقلاء و تمامی موازین و قوانین مبتنی بر عقل در تضاد باشد.

رهبر مردم بحرین افزود: دولتی که مدعی است موافق با مصلحت ملت حرکت می کند و کرامت انسانی را حفظ می کند، پس چرا حکم اعدام صادر می کند، فعالان سیاسی را بازداشت می کند و هتک حرمت به مساجد می کند؟

وی جنایات آل خلیفه را محکوم کرد و گفت: تبدیل مساجد به محلی برای ارتکاب جنایت علیه اسلام و ملت مومن امری است که قابل اغماض نیست و نباید در برابر آن سکوت اختیار کرد. بنابر گزارش الکوثر، با این وجود می توان چنین تعبیر کرد که دولتی که با ظلم حکومت می کند، چیزی جز زور نمی شناسد، ولی ملت بحرین همچنان مقاوم هستند و به تظاهرات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند./  

مطالب مرتبط

                 منبع خبر  http://www.rohama.org              

ایام عاشورای حسینی را به عموم مردم جهان بخصوص مسلمانان انقلاب کشورهای اسلامی عربی که بر علیه حاکمان دیکتاتور و خود فروخته وابسته به صهیونیسم بین اللمللی ورژیم سیاسی دیکتاتور  آمریکا قیام کرده اند تسلیت عرض می نمایم از درگاه قادر منان پیروزی آنان را در خواست نموده وبرای شهدای بیداری اسلامی علو درجات و محشور شدن با شهدای کربلا را آرزومندم و یقین می دانیم که  آل خلیفه و حامیانش آل سعود و آمریکا و اسرائیل  شکست خواهند خورد  و عاقبت پیروز این میدان مردم مسلمان انقلابی بحرین است  .
                         اللهم عجل لولیک الفرج والنصر   
تعداد بازدید از این مطلب: 516
موضوعات مرتبط: بیدار اسلام در بحرین , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 14 آذر 1390
نظرات
 

 

 آجرک الله یا مولای یا صاحب الزمان 

 منبع : http://etre-yas.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 457
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : یک شنبه 13 آذر 1390
نظرات

به مناسبت شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)"عباس(ع) دریای ادب"

 

"عباس(ع) دریای ادب"

یکی از ارزشهای والای انسانی و اسلامی، رعایت ادب و فروتنی در برابر افرادی است که در مقایسه با انسان دارای برتری باشند

علی علیه‌السلام در ضمن سفارش به فرزندش امام حسن علیه‌السلام در فراگیری ادب فرمود: «یا بُنَیَّ! اَلْاَدَبُ لِقاحُ العَقلِ، وَ ذَکاءُ القَلبِ و عُنوانُ الفَضلِ؛ پسرم! ادب، بارورشدن عقل و بیداری قلب و سرفصل فضیلت و ارزش است.» و نیز فرمود: «لا میراثَ کَالأَدَبِ؛ هیچ ارثی ارزشمندتر از ادب نیست».1

حضرت عباس علیه‌السلام نیز از همین مکتب درخشان، درس ادب آموخته بود.

روایت شده که عباس، بی اجازه در کنار امام حسین علیه‌السلام نمی‌نشست و اگر پس از اجازه می‌نشست، مانند عبد خاضع، دوزانو در برابر مولایش می‌نشست.2 کانَ کَالعَبدِ الذلیل بَینَ یدَیِ الوَلیِّ الجَلیلِ؛ عباس همچون بردهای حلقه به گوش در برابر امام علیه‌السلام بود.3

عباس علیه‌السلام، هرگز امام زمان خوبش را برادر نمی‌گفت؛ بلکه همواره امام حسین را : سیدی و مولای؛ یا اباعبدالله؛ یابن رسولالله؛ خطاب می‌کرد . جز در مورد آخرین ساعت عمر، در لحظه شهادت، که صدا زد، «برادر، برادرت را دریاب».4

هنگامه ظهور برترین ادب و احترام قمر بنی هاشم، هنگام ورود او به شریعه بود. لحظه‌ای که دست در آب فروبرد تا کام تشنه خود را جرعهای بنوشاند، ناگاه یاد عطش مولای خود نمود و بی‌درنگ آب از دست خود فروریخت و تشنه از شریعه خارج شد.5

ایمان و وفا سایه بالای تو بود

ایثار علی نقش به سیمای تو بود

گر لب نزدی به آب دریا عباس

دریای ادب میان لبهای تو بود6


[1]. نهج البلاغه، حکمت 54.

[2]. محمد محمدی اشتهاردی، پرچمدار نینوا، انتشارات مسجد مقدس جمکران، 1378، چ 2، ص43.

[3]. امیرحسین علیقلی، هفتاد و دو درس زندگی از سیره عملی حضرت ابوالفضلالعباس، انتشارات عابد، چ 2، ص44.

[4]. همان.

[5]. سپهسالار عشق، ص101.

[6]. سیدرضا مؤید خراسانی، از آینه ایثار، ص63.

 

منبع :سایت تبیان

 www.tebyan.net

تعداد بازدید از این مطلب: 452
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : شنبه 12 آذر 1390
نظرات

دموكراسي و حقوق بشر از نگاه دولت انگليس
بي بي سي : همه اعتصاب كنندگان را تيرباران كنيد!

شبكه تلويزيوني دولتي بي بي سي در واكنش به اعتصاب بي سابقه كارگران و كارمندان انگليسي گفت: همه آنها بايد مقابل چشم خانواده هايشان تيرباران شوند.
به گزارش شبكه خبري «بلومبرگ» «جرمي كلاركسون» مجري مشهور شبكه تلويزيوني دولتي بي بي سي در واكنش به اعتصاب و تظاهرات سراسري و بزرگ روز چهارشنبه انگليس گفت: «دوست دارم همه كارگراني را كه اعتصاب كردند اعدام كنم. اگر من جاي مسئولان بودم همه اعتصابيون را بيرون مي كشيدم و جلو چشم خانواده هايشان تيرباران مي كردم.»
وي كه در حال گفت وگو با شبكه اول تلويزيون بي بي سي بود افزود: كارگران چگونه به خود جرئت مي دهند در حالي كه از حقوق بازنشستگي طلايي برخوردارند اعتصاب كنند...
يادآور مي شود، اعتصاب روز چهارشنبه انگليس كه در آن بيش از دو ميليون و 600 هزار كارمند و كارگر شركت داشتند در اعتراض به افزايش 5 ساله سن بازنشستگي، افزايش بسيار ناچيز حقوق و دستمزد و در يك كلام اجراي طرح رياضتي صورت گرفت كه در نهايت به فلج شدن كامل اين كشور منجر شد. پس از انتشار اظهارات عجيب مجري مشهور بي بي سي، اتحاديه هاي كارگري انگليس به شدت به اين شبكه تلويزيوني دولت بريتانيا اعتراض كرده و خواستار اخراج فوري «كلاركسون» شدند. بيش از 5000 شكايت رسمي نيز تنها چند ساعت پس از اين اظهارات تنظيم و به مراجع قضائي ارسال شد، طوري كه سرانجام «كلاركسون» را وادار به عذرخواهي از مردم انگليس كرد.
دبيركل اتحاديه كارگري «يونيسون» در اين رابطه اظهار داشت: «اظهارات وي انزجارآور و غيرقابل تحمل است. عذرخواهي كافي نيست. بي بي سي بايد فورا وي را اخراج كند. از شبكه تلويزيوني بي بي سي هم به زودي شكايت مي كنيم.»
گفتني است، اظهارات مجري بي بي سي در واقع اهانت به ميليون ها نفر از مردم انگليس است كه همزمان با اعتصاب به خيابان هاي شهرهاي مختلف اين كشور سرازير شده و خواستار احقاق حقوق خود شدند. اين اعتصاب 24 ساعته كه به گزارش رسانه هاي غربي و انگليسي منجر به تعطيلي اكثر مدارس و هزاران بيمارستان، فرودگاه، كتابخانه، موزه، اداره دولتي و دانشگاه شده خسارات نسبتا زيادي به دولت تحميل كرد.
گزارش ها و تصاوير دريافتي حاكي است، همزمان با برپايي بيش از 30 تجمع در شهرهاي مختلف انگليس، ده ها هزار نيروي پليس نيز در خيابان ها و ميادين مختلف تجمع و به كنترل اوضاع پرداختند. پليس شماري از تظاهركنندگان را نيز بازداشت كرد.
آخرين خبرها از اين اعتصاب اينكه، پس از پايان آن مقامات دولتي حاضر شدند با رهبران اتحاديه ها به گفت وگو نشسته و به درخواست هاي آنها گوش دهند، پيش از اين مقامات به شدت برگزاري اين اعتصاب را محكوم و تاكيد كرده بودند كه مردم با اعتصاب به چيزي نخواهند رسيد!
شبكه دولتي بي بي سي كه بودجه آن را وزارت خارجه انگليس تامين مي كند، برنامه هاي زنده خود را با تاخير يك تا 5/1 دقيقه اي پخش مي كند و اظهارات مجري معروف نمي تواند حرف خود او باشد.
به گفته ناظران سياسي، معمولا سازمان هاي اطلاعاتي انگليس بر كليه برنامه هاي بي بي سي نظارت دارند و اظهارات تعيين كننده سياست داخلي و خارجي با نظر اين سازمان هاي اطلاعاتي پخش مي شوند.
اين اظهارات در حقيقت ديدگاه هاي دولت انگليس است كه از زبان يك مجري از تلويزيون بين المللي انگليس پخش مي شود. به اعتقاد اين ناظران، پخش اين نوع اظهارنظرها براي به وحشت انداختن اعتصاب كنندگاني انجام مي شود كه با اعتصاب خود اين كشور را فلج كردند.


 
وقتی دین از سیاست جدا شد و منفعت طلبی به جای آموزه های دین نشست و خدا و ارزشهای انسانی در سیاست و اداره جامعه خارج شد منطق سیاست بازان و دولتهای منفعت طلب این است اگر بیش از 99%  مردم کشوری در مقابل تعدادی قلیل از صاحبان زر و زور ایستاد و مقاومت کرد باید کشته شود چرا که اصالت از آن سرمایه و زر و زور است نه انسان .باید گفت چشم بعضی از روشن فکرنمایان ایرانی که شیفته دمکراسی غرب می باشند و دین را از سیاست جدا می کنند و غرب را کعبه آمال خود می دانند روشن بخصوص آنان که خود را مسلمان لیبرال می دانند .

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 398
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : جمعه 11 آذر 1390
نظرات

 عنوان: سرانجام گسستگان از مسیر هدایت
گردآوری: صدیقه جمشیدی
۱۳۸۹
مقدمه
وقتی معرفت نباشد، انحراف و تباهی زاده می شود، کج روی و انحطاط چهره می نماید و خودفریبی و دیگرفریبی گستره زندگی را پر می کند. در قلمرو دین، عبادت بی معرفت خطرآفرین است. نفهمیدن عمیق راه، یا فقدان تفقّه در دین، عناصری می سازد که همچون خوارج شب زنده دار، قاری قرآن، زاهدنما امّا بازیچه ی شیطان و ابزار دست ستمگران و صحنه گردانان و سیاست بازان فریب کار می شوند. پس اوّلین ویژگی هر نهضت و راهی، معرفت به آن است. و یاران حسین(ع) به معرفت عمیق و تزلزل ناپذیر رسیده بودند و خوب می دانستند که کجا آمده اند و چرا آمده اند و چه باید بکنند. هم دشمن شناسند، هم خودشناس ، هم راه شناس و هم بیراهه شناس.
فقر معرفت انسان ها در این برهه از زمان باعث شد که سی و سه هزار سپاه به میدان آمده و هر روز در فرات غسل کنند تا با تقرّب و پاکی، حسین(ع) و یارانش را ذبح کنند و بهشت و رضوان الهی را بدست آورند.
کربلا نمودگاه غیرت و دین است. تاریخ ، مردان و زنانی چنین غیور به خویش ندیده است. انسان هایی که در هنگامه ی افول غیرت دینی، در دوران بی حسّی، سستی، تساهل ، تسامح ، بی توجّهی و توجیه گری، نمایشی عظیم از تعهّد ، تقیّد و تعبّد را به دیروز ، امروز و هنوز و همیشه ی انسان بخشیدند.
غیرت دینی میوه ی معرفت و محبت دینی است. ره آورد درک ضرورت امربه معروف و نهی از منکر در دفاع از حریم ارزش ها و بایستگی ها و ایستادن در مقابل ناشایستگی هاست.
کربلا جلوه گاه فوران غیرت در ازدحام سستی، رخوت، توجیه گری، بهانه جویی، حق گریزی و حقیقت پرهیزی است. همه در خویش خزیده اند، باطل می بینند و نمی خروشند، حق را می شناسند و با او نمی جوشند، شمشیرها یا در نیام خفته اند یا رویاروی حق آخته و برکشیده اند.
در فرهنگ دینی، مرتکبان گناه و تماشاگران صحنه ی گناه برابرند. آن که گناه بیند، اعتراض نکند، بازندارد و بی تفاوت و خاموش نظاره گر شود با گناهکار و تبهکار یکی است. امام علی(ع) می فرماید: ای مردم! خشنودی و رضایت بر عملی، یگانگی پاداش و کیفر را در پی دارد. ناقه ی ثمود را یک نفر بیشتر پی نکرد امّا مجازات و عذاب همه ی قوم را فراگرفت؛ چرا که نوعی رضا و خشنودی و سکوت در جامعه بود. خداوند می فرماید: شتر را پی کردند و پشیمان شدند. سرزمین آنان چون آهنی گداخته که در زمینی نرم فرو رود به یک بار فریادی برآورد و فروکش کرد همه به مجازات عمل و سکوتشان در مقابل ستم رسیدند…
فرزدق
نسب: ابوفراس همام ابن غالب بن صعصعه مشهور به فرزدق شاعر بزرگ عرب، نزدیک به سال (۲۰ ه.ق) متولد شد. مادر او لیلی بنت حابس خواهر اقرع بن حابس تمیمی و پدرش دارای مناقب مشهور اوصاف پسندیده است. او از بزرگان بنی تمیم بود. در کودکی همراه پدرش به خدمت امیرالمؤمنین(ع) شرفیاب شد و پدرش او را به عنوان شاعر مضر معرفی نمود. امام علی(ع) به او سفارش کردند که قرآن بخواند که بهتر است از شعر. پس او شروع به حفظ قرآن نمود.
فرزدق با دوستی اهل بیت رشد و نمو کرد و معتقد به خلافت امیرالمؤمنین و اهل بیت بود امّا بعضی موارد او تظاهر به غیر آنچه معتقد است می نماید به همین سبب برخی از تاریخ نویسان گاهی او را وابسته به دولت اموی شمرده اند که خلاف واقع است.
وی از شاعران بصره و مداح خلفای بنی امیه است و در زبان عربی اثر عظیمی داشته است به طوری که گفته اند اگر شعر فرزدق نمی بود ثلث زبان عربی از میان می رفت و نیز اگر شعرش وجود نداشت نصف اخبار مردم نابود می گشت وی را به زهیربن سلمی تشبیه می کنند که هر دو از شاعران طراز اول اند. زهیر در دوران جاهلیّت و فرزدق در دوره ی اسلامی. فرزدق را با جریر و اخطل حوادثی است و هجو فرزدق در شأن آن دو مشهورتر از آن است که به ذکر درآید. او در میان قومش شریف و گرامی بود و خاطرش را عزیز می داشتند و هر که را به قبر پدرش پناه می برد حمایت می کرد. جدّ و پدرش نیز از بخشندگان و شریفان عرب و از نیکان اشراف بودند. در شرح نهج البلاغه آمده است که فرزدق عادت داشت پیوسته در حال نشسته مقابل خلفا و امرا شعر بخواند تا اینکه سلیمان بن عبدالملک اراده نمود که وی ایستاده به شعر خواندن بپردازد ولی گروهی از بنی تمیم بشوریدند و سلیمان اجازه داد که فرزدق نشسته شعر بخواند.
کنیه ی فرزدق در جوانی «ابی مکیه» بود و مکیه نام دختر وی می باشد ولی به جهت درشت چهره و ترش رویی اش به فرزدق ملقب شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 546
موضوعات مرتبط: محرم و عاشورا , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : پنج شنبه 10 آذر 1390
نظرات

وزير دفاع كويت مأمور تشكيل كابينه شد  

پادشاه كويت وزير دفاع اين كشور را مأمور تشكيل كابينه جديد كرد.
به گزارش شبكه خبري «الجزيره»، «جابر مبارك الصباح» وزير دفاع به دنبال استعفاي كابينه شيخ ناصرمحمد الصباح مأمور تشكيل كابينه شد.
بر اساس اين گزارش، گفته مي شود با اعلام تشكيل كابينه جديد كويت، مجلس الامه (پارلمان) منحل و انتخابات پارلماني زود هنگام برگزار خواهد شد.
بحران سياسي كويت كه با استعفاي كابينه شيخ ناصر محمدالصباح در روز سه شنبه به اوج خود رسيده بود پس از ماه ها با دخالت پادشاه اين كشور و كناره گيري نخست وزير قبلي روبه سوي آرامش نهاد. نخست وزير سابق كويت كه تا زمان تشكيل كابينه جديد همچنين امور كشور را به دست خواهد داشت برادرزاده پادشاه به شمار مي رود و تاكنون سه بار مأمور تشكيل كابينه شده بود، اما اين بار به خاطر اوج گيري مخالفت هاي سياسي و به خصوص برخي نمايندگان طرفدار عربستان، ترجيح داد كه كناره گيري كند.
گفتني است جابر مبارك الصباح نخست وزير جديد كويت در كابينه قبلي اين كشور سمت هايي مانند معاون اول نخست وزير و وزارت دفاع را بر عهده داشته است. كويت كه داراي منابع غني نفت و موقعيت جغرافيايي بي نظيري در حاشيه خليج فارس است، پس از اشغال از سوي صدام دچار تلاطم اقتصادي و سياسي گسترده اي شد كه پس از استقرار نيروهاي آمريكايي در پايگاه نظامي آن ثبات و امنيت آن در خطر قرار گرفته است.

عاقبت شاه کویت تسلیم اراده ملت کویت شد و عاقبت شاه عبداله هم تسلیم اراده مردم مسلمان عربستان خواهد شد . 

تعداد بازدید از این مطلب: 406
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : پنج شنبه 11 آذر 1390
نظرات

اعزام نيروهاي تازه نفس آل سعود براي سركوب معترضان در مناطق شيعه نشين


منابع خبري از افزايش نيروهاي رژيم آل سعود در مناطق شيعي نشين شرق اين كشور در ماه محرم خبر دادند.
به گزارش «پرس تي وي»، با آغاز ماه محرم و ناتواني نيروهاي امنيتي براي جلوگيري از تظاهرات و ناآرامي ها در استان «الشرقيه»، وزارت كشور عربستان كه «شاهزاده نايف بن عبدالعزيز» وليعهد جديد تصدي آن را برعهده دارد، اقدام به اعزام نيروهاي بيشتري به اين منطقه كرده است.
برپايه اين گزارش، نيروهاي نظامي آل سعود روز سه شنبه در حالي به شهر «القطيف» اعزام شدند كه اين شهر و ديگر شهرهاي استان الشرقيه از جمله العواميه و صفوي، طي روزهاي اخير صحنه درگيري و تظاهرات ضددولتي بود.
مأموران رژيم آل سعود طي هفته گذشته در واكنش به تظاهرات مسالمت آميز مردم شيعه، آنان را با گلوله هاي واقعي مورد اصابت قرار داده و پنج تن از جوانان شيعي را به شهادت رساندند. اين در حالي است كه معترضان عربستاني ضمن انتقاد از «تبعيض سازماندهي شده» در اين كشور، معتقدند به دليل اين كه خواهان آزادي و برابري بيشتري هستند، مورد هدف قرار مي گيرند.
از سوي ديگر با وجود اينكه مقامات سعودي از پنجم ماه مارس و در پي آغاز تظاهرات در استان الشرقيه كه در آن معترضان خواستار آزادي زندانيان سياسي شدند تاكنون، برگزاري هرگونه تجمع عمومي را ممنوع اعلام كرده اند، اما مردم منطقه دست از اعترضات برنداشته اند و به تظاهرات شبانه روي آورده اند.
همچنين سازمان ديدبان حقوق بشر در ماه اكتبر سال جاري، از مقامات سعودي خواست تا به دستگيري مستبدانه معترضان صلح جو، خويشاوندان افراد تحت تعقيب و فعالان حقوق بشر، پايان دهد.
بستن حسينيه شيعيان
نيروهاي امنيتي عربستان در سومين روز ماه محرم، بزرگترين حسينيه شهر الاحساء در منطقه الشرقيه را بدون دليل بستند.
به گزارش فارس به نقل از شبكه خبري «راصد»، نيروهاي امنيتي عربستان سه شنبه شب اقدام به محاصره و تعطيلي حسينيه «بوخليفه» كه از ابتداي سال جاري ميلادي راه اندازي شده بود كردند.
اقدام عربستان در حالي صورت مي گيرد كه شيعيان منطقه، فعاليت هاي گسترده اي را براي عزاداري اباعبدالله الحسين(ع) در ماه محرم تدارك ديده اند و اين اقدام مي تواند در راستاي وارد كردن فشارهاي مضاعف بر اهالي منطقه ارزيابي كرد.
شيعيان الاحساء نيز گفتند كه نيروهاي آل سعود طي سال هاي گذشته، به بهانه هاي واهي مساجد، حسينيه ها و حوزه هاي علميه موجود در شرق عربستان را تعطيل كرده اند ./

آن روز  یزید و یزیدیان بر اریکه قدرت تکیه زدند و فرزند رسول خدا حضرت ابا عبدالحسین علیه السلام که خداوند به پاکی و طهارتش (عصمتش) گواهی داده بود و رسول خدا صلی الله علیه و آله سفارش اهل بیت و عترت خود را کرارا به مردم مسلمان واصحاب خود گوش زد کرده بود  به عنوان خارجی با هفتاد تن از یاران و فرزندان و برادرانش در عاشورای 61 هجری قمری شهید می کند و بانوان حرم رسول خدا صلی الله علیه واله را به اسارت می برد .از نواده آن یزید که امروز به نام آل سعود بر اریکه قدرت متکی به صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون آشام می باشد توقعی جز این نیست .به یقین ال سعود نیز با کشتن مردم مسلمان بیگناه کشور خود در جهت کسب رضایت آمریکا و اسرائیل به سرنوشت یزید بن معاویه دچار میشود و آنچه می ماند و پاینده است حق است و مردم مسلمان عربستان بر آل سعود پیروز خواهند شد چرا که خون بر شمشیر پیروز است .هرکه با ال علی در افتاد ور افتاد .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 364
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 7 آذر 1390
نظرات

تحليلگرکويتي:اميرکويت نمي خواهد خواست مردم را بپذيرد
0791390 7:07 PM


تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1390/09/07 00:14:06.04 تحلیلگر مسایل سیاسی در کویت تصریح کرد، امیر کویت نمی خواهد خواست مردم برای تغییر نخست وزیر را بپذیرد.

عبدالواحد الخلفان در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت، با استعفای دولت کویت، اوضاع سیاسی پیچیده تر شد و باید دید چه کسی مامور تشکیل کابینه می شود.

کویت مدت طولانی است در بحران سیاسی سختی قرار گرفته است و همه خطرناک بودن این بحران بر عرصه سیاسی و اقتصادی کشور را درک می کنند.

روشن است که امیر کویت نمی خواهد خواست مردم را برای تغییر نخست وزیر بپذیرد.

وی اضافه کرد، باید در سیاست معرفی یکی از اعضای خانواده حاکم به عنوان نخست وزیر تجدیدنظر شود.

ما شاهد درخواستهای فزاینده برای واگذار نشدن نخست وزیری به اعضای خانواده حاکم هستیم.

اگر ناصر المحمد بار دیگر مامور تشکیل کابینه شود یا پارلمان منحل نشود، بحران در کویت ادامه خواهد داشت.

وی گفت، البته به نظر من بحران در واقع فراتر از شخص ناصر المحمد است و مخالفان خواهان تغییرات در قانون اساسی و اصلاحات در ساختار نظام حاکم در کویت هستند.

به نظر من حتی با کنار رفتن ناصر المحمد از قدرت هم مشکل حل نخواهد شد.
به نقل از : http://www.iribnews.ir

با بیداری اسلامی و قیام ملتها بر علیه حکومتهای دیکتاتوری و وابسته به اجانب دولت و حکومت کویت نیز روزی تسلیم اراده فولادین مردم کویت خواهد شد دیگر دوران حکومت خانوادگی و قبیله ای بر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی تمام شده است.

اللهم عجل لولیک الفرج والنصر   

 

تعداد بازدید از این مطلب: 412
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 7 آذر 1390
نظرات
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع هزاران نفری اقشار بسیج:
دست‌نشاندگان استکبار یکی پس از دیگری از عرصه خارج می‌شوند

خبرگزاری فارس: مقام معظم رهبری تأکید کردند: حرکتهای اسلامی ملتها بدون شک ماندگار و پیش رونده است و با بیداری پی در پی ملتها، دست نشاندگان استکبار یکی پس از دیگری از عرصه خارج می شوند و شوکت و اقتدار اسلام روز به روز بیشتر خواهد شد.

خبرگزاری فارس: دست‌نشاندگان استکبار یکی پس از دیگری از عرصه خارج می‌شوند

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (یکشنبه ) در اجتماع با شکوه هزاران نفر از اقشار نمونه ی بسیج سراسر کشور، بسیج را رهروِ پرافتخار مکتب عاشورا، یادگار ماندگار و الهام بخش ملت ایران در تاریخ، و حرکتی «از دل مردم و برای مردم» خواندند و با اشاره به عصبانیت زورگویان جهان از قدرت الگوسازی نظام اسلامی خاطرنشان کردند: امروز شعارهای مردم مصر و تونس در نیویورک و کالیفرنیا تکرار می شود و مردم مصر و تونس نیز به صراحت، حزب الله، حماس و جهاد را الگوی خود می خوانند و همه می دانند که این گروهها نیز، درس استقامت و شکستن بتهای استکبار را از معلم اول عصر جدید بشر، یعنی امام بسیجی ملت ایران و ملت صبور و مقتدرش فرا گرفته اند.

فرمانده کل قوا در این مراسم که در محل سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد با اشاره به تناسب «هویت و حقیقت بسیج با هویت محرم و عاشورا» افزودند: اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش، با همه وجود و در اوج فداکاری و ایثار، برای اعلای کلمه حق و نجات خلق به میدان آمدند و در تاریخ بذر «معرفت، بصیرت، اخلاص و موقع شناسی» پاشیدند و این حقایق، زمینه ساز شکل گیری جریان فزاینده ای شد که از ظهر عاشورا تا امروز و تا همیشه تاریخ بشر، رو به گسترش بوده است.

رهبر انقلاب اسلامی، بسیج را، حرکتی برآمده از روح و حقیقت مکتب عاشورا برشمردند و خاطرنشان کردند: بسیج، حرکتی مردمی است که با حضور همه قشرها، از دل ملت و برای ملت تشکیل شده و در همه عرصه های دفاع، علم، هنر، سازندگی، سیاست، فرهنگ، یاری مستضعفان، تولید، فناوری، ورزش، درخششهای بین المللی و در هر کار خیر، حضوری پربرکت داشته است.

رهبر انقلاب اسلامی، بسیج را یک مجموعه حزب الله واقعی نامیدند و در تبیین فرهنگ و تفکر بسیج خاطرنشان کردند: بسیج سیاسی است اما «سیاست زده، سیاسی کار و جناحی» نیست. بسیج مجاهد است اما بی انضباط و افراطی نیست، عمیقاً متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست، با بصیرت است اما از خودراضی نیست، اهل جذب حداکثری است اما غیور است و درباره اصول تسامح نمی کند، طرفدار علم است اما علم زده نیست، اخلاق اسلامی دارد اما این اخلاقش ریاکاری نیست، در آباد کردن دنیا فعال است اما خود اهل دنیا نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای، فرهنگ بسیجی را مجموعه ای از معرفت ها، روشها و منشهایی خواندند که می تواند مجموعه های عظیمی را در دل ملتها بوجود آورد و تضمین کننده حرکت مستقیم آنها باشد.

ایشان تأکید کردند: بسیج تفکری است که در خارج عینیت یافته و بواسطه فرهنگ و خصوصیاتش، می تواند تعیین کننده سرنوشت ایران و فراتر از ایران باشد.

رهبر انقلاب با اشاره به موج رو به گسترش بیداری و خیزش ملتهای منطقه، استقامت و شکستن اسطوره های دروغین را درس بزرگ امام و ملت بسیجی ایران به ملتهای جهان خواندند و با یادآوری شعارهای مشابهی که در شهرهای مختلف امریکا و کشورهای منطقه شنیده می شود افزودند: این حقایق، نشان می دهد که تفکر و فرهنگ ملت ایران، عینیت یافته و الگوساز شده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با تجلیل از حرکتهای اسلامی رو به گسترش ملتهای منطقه افزودند: کسانی که با حقیقت الهام بخش انقلاب اسلامی آشنا بودند، سی سال در انتظار این خیزش پربرکت بسر می بردند و مستکبران عالم نیز سی سال از تصور بروز خیزشهای الهام گرفته از انقلاب اسلامی بر خود می لرزیدند و در وحشت بسر می بردند اما اکنون جمهوری اسلامی به کانون اصلی حرکت بیداری ملتها تبدیل شده و همین واقعیت، دشمنان را خشمگین کرده است.

رهبر انقلاب مرعوب کردن ملتها و سران کشورها را روش اصلی قدرت طلبان جهانی خواندند و در تبیین بیشتر علت عصبانیت مستکبران از جمهوری اسلامی افزودند: ملت ایران پرده رعب و وحشت از مستکبران را کنار زد و به ملتها نشان داد که هیمنه زورگویان جهانی، صوری و ظاهری است و می توان آنها را درهم شکست، به همین علت قدرتهای ستم پیشه جهان از دست نظام اسلامی، عصبانی و خشمگینند.

حضرت آیت الله خامنه ای با رد تهمتهای دستگاه سیاسی تبلیغات غرب مبنی بر دخالت ایران در راه اندازی خیزش ملتها افزودند: جمهوری اسلامی نیازی به این کارها ندارد چرا که بقا، ایستادگی و صداقت نظام اسلامی، به خودی خود الهام بخش و هدایتگر ملتهاست.

ایشان، تلاش قدرتهای غربی را برای سرکوب و منحرف کردن حرکت اسلامی ملتهای منطقه، تلاشی ناکام دانستند و تأکید کردند: جریان آگاهی و بیداری اسلامی که فعلاً در منطقه عربی شکل گرفته، دنیا را تحت تأثیر قرار داده و حرکتهایی که در امریکا و اروپا دیده می شود نشان دهنده تغییرات عظیمی است که دنیا در آینده شاهد آن خواهد بود.

رهبر انقلاب تأکید کردند: حرکتهای اسلامی ملتها بدون شک ماندگار و پیش رونده است و با بیداری پی در پی ملتها، دست نشاندگان استکبار یکی پس از دیگری از عرصه خارج می شوند و شوکت و اقتدار اسلام روز به روز بیشتر خواهد شد.

حرکت رو به پیشرفت ملت ایران در 32 سال اخیر و پیروزی ملت بر چالشهای گوناگون دشمنان، نکته ای بود که رهبر انقلاب با استناد به آن تأکید کردند: ملت ایران با همین فرهنگ و آموزه ها، بسیاری از ناممکن ها را ممکن کرده و با استمرار همین روحیه، پیروزی قطعی را نصیب خود خواهد کرد.

ایشان با اشاره به تلاش تازه دشمنان برای ایجاد چالش در مقابل ملت ایران افزودند: ملت ما با تکیه بر ایمان و استقامت و هوشیاری، به غلبه بر تهدید و تحریم و اینگونه مسائل عادت کرده است و پروردگار به فضل خویش، پیروزی چنین ملتی و در نهایت پیروزی امت اسلامی و اسلام عزیز را مقدر کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به لزوم آمادگی مردم و مسئولان در قضایای گوناگون افزودند: مسئولان قدر این ملت را بدانند و قوای سه گانه به بهترین وجه به وظایف خود عمل کنند.

این مراسم با ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به میدان و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
سپس حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در یادمان شهدا و قرائت فاتحه، علو درجات شهدای عزت و سرافرازی ایران اسلامی را مسئلت کردند.

سان از نیروهای حاضر در میدان، قسمت دیگر برنامه حضور رهبر انقلاب در جمع واحدهای نمونه بسیج اقشار بود.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین جانبازان و ایثارگران عرصه دفاع و جهاد ایران اسلامی را مورد تفقد قرار دادند.

در این مراسم سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به برنامه تحول کمی و کیفی بسیج گفت: تغییر رویکرد بسیج به دفاع همه جانبه، تشکیل قرارگاههای جدید با هدف مقابله با جنگ نرم، تربیت و توانمندسازی همه اقشار بسیج، ایجاد شبکه های اجتماعی مدافعان انقلاب از جمله اقدامات انجام گرفته است.

سرلشکر جعفری افزود: محرومیت زدایی با توسعه فعالیتهای سازندگی بسیج و نیز حضور فعال در جهاد علمی از دیگر راهبردهای بسیج تعریف شده است.

سردار نقدی ریاست سازمان بسیج مستضعفان هم در گزارشی گفت: تقویت بنیه معنوی، زنده نگه داشتن روحیه دفاع و ایثار با استفاده از برنامه های فرهنگی نظیر کاروانهای راهیان نور، تمرکز بر جهاد علمی و اقتصادی و راه اندازی نظام تربیتی با تعالی معرفت بصیرت و اخلاق بسیجیان از برنامه این سازمان بوده است.

در این مراسم همچنین از بسیجیان نمونه در بخشهای مختلف دانشگاهی، فرهنگی، دانش آموزی و ورزشی تقدیر شد و نمایش میدانی هم با الهام از کارنامه سی ساله بسیج در عرصه های مختلف به شکل زیبایی به اجرا درآمد.
 

تعداد بازدید از این مطلب: 441
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : دو شنبه 7 آذر 1390
نظرات
یک شبکه ماهواره ای خبر داد:
3 وزیر دولت کویت استعفا می دهند/دولت کویت در آستانه فروپاشی

خبرگزاری فارس: یک شبکه ماهواره ای خبر داد که روز دوشنبه 3 وزیر دولت کویت استعفا می دهند و روند فروپاشی دولت کویت تسریع خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: 3 وزیر دولت کویت استعفا می دهند/دولت کویت در آستانه فروپاشی

به گزارش فارس، شبکه ماهواره ای "الیوم" خبر داد که سه وزیر کویتی در اعتراض به ادامه اوضاع سیاسی متشنج در این کشور، قصد کناره گیری از دولت را دارند.
 
بر اساس گزارش این شبکه، در صورتی که این وزیران اقدام به کناره گیری کنند، روند استعفای دولت و انحلال پارلمان تسریع خواهد یافت.
 
شبکه ماهواره ای الیوم به نقل از منابعی اعلام کرد: "هلال السیار" وزیر بهداشت، "محمد العفاصی" وزیرکار و امور اجتماعی و دادگستری و "عبدالوهاب الهارون" وزیر توسعه کویت قصد دارند که فردا [دوشنبه] استعفا دهند.
 
این شبکه خبری نوشت که استعفای این وزیران در اعتراض به ادامه اوضاع متشنج سیاسی در این کشور و برخورد نامناسب با مخالفان است.
 
انتظار می رود که این استعفاها کابینه 16 عضوی کویت به نخست وزیری "شیخ ناصر محمد الاحمد الصباح" را متزلزل کند و به استعفای کابینه منتهی شود.
 
بحران در کویت پس از افشا شدن فساد مالی گسترده نمایندگان و تعدادی از اعضای کابینه دولت کویت آغاز شد و این بحران همچنان در حال گسترش است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 384
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390
نظرات

فراخوان جنبش وال استريت براي برگزاري تظاهرات در شهرهاي آمريكا

اعضاي جنبش ضد سرمايه داري «وال استريت»، فردا تظاهرات «تسخير» برگزار مي كنند.
به گزارش خبرگزاري مهر، اعضاي جنبش ضد سرمايه داري وال استريت فردا (دوشنبه) همزمان با تهديدات شهردار «لس آنجلس» مبني بر برخورد با كساني كه در اين شهر چادر زده اند، در شهرهاي مختلف آمريكا تظاهرات «تسخير» برگزار مي كنند.
براساس اين گزارش، شهردار «لس آنجلس» به معترضان اين شهر هشدار داده چنانچه تا فردا اقدام به ترك خيابان ها و ميادين نكنند، پليس آنها را مجبور به اين كار خواهد كرد. از طرفي خبر مي رسد، برگزاري تظاهرات سراسري در اين روز مي تواند به بروز درگيري بين مردم و نيروهاي پليس منجر شود. تاكنون در جريان اعتراض هاي ضدسرمايه داري پنج معترض آمريكايي كشته و صدها نفر نيز مجروح شده اند. گفته مي شود 4000 نفر از معترضان نيز پس از ضرب و شتم از سوي پليس بازداشت و به زندان منتقل شده اند.
در همين رابطه شبكه تلويزيوني پرس تي وي از انتشار يك فيلم ويدئويي جديد ديگر خبر داد كه در آن پليس آمريكا با شوكر الكتريكي اقدام به سركوب وحشيانه معترضان «اوكلند» و دستگيري آنها مي كند. بنا به نوشته واحد مركزي خبر، اين حادثه روز جمعه، همزمان با روز شكرگزاري در آمريكا روي داده است. «اوكلاهما» نيز همزمان شاهد برگزاري تظاهرات و تجمع ضد سرمايه داري و حملات وحشيانه پليس آمريكا بود. گزارش هاي دريافتي حاكي است، روز جمعه ده ها معترض آمريكايي با تجمع مقابل فروشگاه بزرگ «وال مارت» عليه كاهش شديد حقوق و دستمزد كارگران اين فروشگاه تظاهرات كردند. پليس ده معترض را بازداشت و روانه بازداشتگاه كرد. هفته گذشته نيز پس از روزها تأخير، يك فيلم ويدئويي از حمله پليس آمريكا به چندين دانشجوي دانشگاه كاليفرنيا پخش شد كه تبديل به يك جنجال خبري تمام عيار شد. در اين تصاوير، پليس جلوي چشمان همه با خونسردي تمام اسپري فلفل را به صورت دانشجوياني كه به نشانه اعتراض روي زمين محوطه دانشكده «ديويس» نشسته بودند مي پاشد. اين رسوايي باعث شد پليس آمريكا به رغم دفاع از عملكرد پليس، مجبور به بركناري دو پليس متخلف شود. نيويورك، به عنوان مقر اصلي اعضاي جنبش ضد سرمايه داري «وال استريت را اشغال كنيد» نيز ديروز شاهد برگزاري تجمع ضد دولتي مقابل ساختمان بورس بود. معترضان دست نوشته هايي داشتند كه روي آنها نوشته شده بود: «پليس! به ما بپونديد شما هم جزو 99 درصد هستيد.»
گفتني است، اعتراض هاي ضد سرمايه داري آمريكا كه از 26 شهريور ماه با عنوان «انقلاب جهاني عليه كاپيتاليسم» آغاز شده، اكنون علاوه بر مسائل اقتصادي، مسائل سياسي را نيز دربرگرفته است. مردم به صراحت اعلام مي كنند انقلابشان برگرفته از انقلاب هاي عربي است و خواستار حاكميت يك نظام انسان محور به جاي نظام سرمايه داري سود محور هستند. اين جنبش در حال حاضر به سرتاسر اروپا و بسياري از شهرهاي آسيا، آمريكا و اقيانوسيه سرايت كرده است.
منبع : روزنامه کیهان .

رژیم سیاسی جنایتکار آمریکا عروسک دست صهیونیسم بین الملل با مخالفت ملتش روبرو است و با زور و عملیات پلیسی رفتاری خشن و دور از انسانیت با ملت خود دارد. اما برای حمایت از رژیم نامشروع اسرائیل خرابکار ان آموزش دیده عربستانی آمریکائی اردن و ترکیه ای را به داخل خاک سوریه نفوذ می دهد تا تشج و نا امنی به وجود آورند و دست به ترور و وحشت بزنند تا سوریه را که در خط مقدم مبارزه بر علیه اسرائیل است وادار به تسلیم کند چرا که سوریه تسلیم خواسته آمریکا نمی شود و انگاه میگوید در سوریه دمکراسی وجود ندارد و حقوق ملت سوریه نادیده گرفته می شود .و فاسدان حاکم بر کشورهای اسلامی نیز با او همکاری می کنند .واین در حالی است که  آمریکا و رژیمهای فاسد وحاکم بر کشورهای اسلامی ملت خود را به جرم آزادی خواهی به ضرب گلوله به خاک و خون می کشند و شرم وحیائی هم ندارند و سازمانهای بین المللی نیز خفقان گرفته و صدایشان در نمی آید.آمریکا به ملت خود رحم نمی کند چگونه ادعا نقض حقوق بشر در سوریه را دارد دستان آمرکا به خون مظلومان آلوده است .آمریکا خود ناقض آزادی و حقوق بشر در جهان است .ای آمریکا ننگت باد که با دستان خون آلود  خود که سند رسوائی تو است فریاد آزادی خواهی سر می دهی و فاسدان را به دنبال خود می کشی . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 366
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : چهار شنبه 2 آذر 1390
نظرات

مخالفت گسترده مردم مصر با نخست وزير انتصابي نظاميان حاكم

ده ها هزار نفر از تظاهركنندگان در ميدان التحرير قاهره، مخالفت خود را با نخست وزير جديد مصر اعلام كردند و خواستار كناره گيري نظاميان از قدرت شدند.
به گزارش خبرگزاري ها، معترضان مصري در دومين هفته از قيام خود بر ضد نظاميان موسوم به «انقلاب دوم»، راه هاي ورودي به ساختمان نخست وزيري را مسدود كردند تا از ورود «كمال الجنزوري» نخست وزير جديد به آن جلوگيري كنند.
به گزارش شبكه خبري «پرس تي وي»، معترضان مصري خواستار پايان حاكميت نظاميان بر كشورشان و تشكيل يك دولت غيرنظامي شدند.
به گزارش شاهدان عيني، تجمع معترضان كه از روز جمعه مقابل ساختمان نخست وزيري آغاز شده است در روز شنبه نيز ادامه يافت، و درگيري و برخوردهاي پراكنده اي بين نيروهاي نظامي مستقر در اطراف ساختمان با تظاهركنندگان صورت گرفت.
اين گزارش حاكي است، هزاران تن از مصري ها در ميدان التحرير، با اعلام مخالفت قاطع خود با نخست وزيري الجنزوري وي را فاقد صلاحيت براي حكومت بر مردم مصر دانستند.
پيش تر نيز برخي گروه هاي مستقر در ميدان التحرير از نخست وزيري «محمد البرادعي» حمايت كرده و تشكيل دولت ملي به رياست وي را خواستار شدند.
الجنزوري 78 ساله كه براي هدايت كشتي توفان زده مصر در شرايط فعلي، كمي پير و فرتوت به نظر مي رسد، بين سال هاي 1996 تا 1999 ميلادي به عنوان نخست وزير در رژيم «حسني مبارك» ديكتاتور سابق، پست هايي همچون نخست وزيري و وزارت برنامه ريزي را برعهده داشته است و انتصاب دوباره وي به سمت نخست وزيري به دليل دوستي نزديك با طنطاوي حاكم نظامي مصر خشم مردم اين كشور را شعله ور تر كرده است.
اين در حالي است كه الجنزوري وعده داد كه به ملت مصر خدمت خواهد كرد و مقدمات كناره گيري سپهبد طنطاوي از قدرت را فراهم مي كند.
نخست وزير جديد: مصر را نجات مي دهم
در عين حال كمال الجنزوري قول داد كه شرايط سخت فعلي مصر را درك كرده ولي مي تواند تا دو ماه آينده اوضاع را به حالت سابق برگرداند.
وي مدعي شد كه شوراي نظامي حاكم بر مصر به وي اختيارات بيشتري نسبت به نخست وزير كنوني داده است و طنطاوي نيز كم كم از قدرت كناره گيري خواهد كرد، چرا كه در غير اين صورت، وي پست نخست وزيري را قبول نمي كرد.
نخست وزير جديد مصر در نخستين نشست خبري خود در حالي كه به شدت خسته و عصبي به نظر مي رسيد در واكنش به انتقادات مطرح شده تاكيد كرد: تا پيش از برگزاري انتخابات پارلماني در روز دوشنبه، قادر به تشكيل دولت جديد نخواهد بود.
شاهدان عيني روز شنبه نيز از كشته شدن يك تظاهركننده مصري در درگيري هاي مردم و پليس در مقابل ساختمان نخست وزيري خبر دادند.
در شهر اسكندريه كه دومين شهر بزرگ مصر نيز به شمار مي رود، درگيري هايي بين مخالفان و موافقان دولت روي داد كه هنوز آمار دقيقي از تلفات آن مخابره نشده است ولي تظاهرات و ناآرامي ها، همچنان در اين شهر ادامه دارد.
بازي با ورق انتخابات
نظاميان مصر كه از هفته گذشته به دليل گسترده شدن تظاهرات در وضعيت دشواري قرار گرفته اند، تلاش مي كنند با استفاده از ورق انتخابات، بازي باخته خود در عرصه سياست را به برد تبديل كنند.
بر اين اساس شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر با اصلاح قانون انتخابات، مدت زمان برگزاري انتخابات پارلماني را كه قبلا يك روز اعلام كرده بود، به دو روز افزايش داد.
به گفته سخنگوي شوراي حاكم نظامي، اين تصميم براي تسهيل مشاركت مردم در انتخابات كه در روز دوشنبه (فردا) برگزار خواهد شد و ارائه فرصت بيشتر به راي دهندگان مصري اتخاذ شده است.
يك منبع در كميته عالي انتخابات مصر با اشاره به اين تصميم شوراي عالي نيروهاي مسلح تاكيد كرد: با اصلاح انجام شده، انتخابات پارلماني مصر روزهاي دوشنبه و سه شنبه هفته جاري برگزار خواهد شد.
همچنين بر مبناي تصميم شوراي عالي نيروهاي مسلح، مرحله دوم و سوم انتخابات پارلماني مصر كه براي معرفي نمايندگان پارلمان و مجلس مردمي صورت مي گيرد، نيز دو مرحله اي و طي ماه هاي دسامبر 2011 و ژانويه 2012 برگزار خواهد شد.
فرمان تمديد انتخابات مصر توسط شوراي عالي نيروهاي مسلح، در حالي صادر شده است كه به دليل حوادث اخير، مخالفان نظاميان، آن را نوعي بازي و وقت كشي براي برگرداندن اوضاع به حالت سابق عنوان كرده اند.
در همين حال بسياري از احزاب، گروه ها و جريان هاي سياسي مصر (به جز اخوان المسلمين) تعويق انتخابات پارلماني را خواستار شده و اعلام كردند، اين انتخابات با حضور نظاميان نمي تواند خالي از شك و شبهه باشد و بايد اول تكليف شوراي عالي نيروهاي مسلح را يكسره كرد.

 در مصر دولت مبارک به دست ملت بزرگ و انقلابی اسلامی مصر سقوط کرد ولی نامبارکی دیگر که نرد عشق با اسرائیل می بازد و غلام حلقه بگوش آمریکا است بجایش نشست .این با انقلاب دوم مصر در نظر دارد طومار حکومت نظامیان مصری به ریاست طنطاوی را از اریکه قدرت بزیر آورد و دولتی اسلامی مستقل از شرق و غرب را جایگزین نماید . انشاء الله این خواسته مردم مسلمان مصر نیز عملی خواهد شد . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

تعداد بازدید از این مطلب: 442
موضوعات مرتبط: بیداری اسلامی در مصر , ,
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 1 آذر 1390
نظرات

گزيده بيانات ويژه هفته بسيج  

بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره):
ــ بسيج شجرة طيبّه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوات تعيين و حديث عشق مي‌دهد.

ـ اگر بر كشوري نواي دلنشين تفكر بسيجي طنين انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گرديد.
ـ بار ديگر تأكيد مي‌كنم كه غفلت از ايجاد ارتش بيست ميليوني سقوط در دام دو ابرقدرت جهاني را به دنبال خواهد داشت.
ـ مليت كه در خط اسلام ناب محمدي(ص) و مخالف با استكبار و پول‌پرستي و تحجرگرايي و مقدس‌نمايي است بايد همة افرادش بسيجي باشند.
ـ در اين دنيا افتخارم اين است كه خود بسيجيم.
ـ بسيج لشگر مخلص خداست كه دفتر تشكل آن را همة مجاهدان از اولين تا آخرين امضاء نموده‌اند.
ـ بسيج مدرسة عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته‌هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.
ـ من همواره به خلوص و صفاي بسيجيان غبطه مي‌خورم و از خدا مي‌خواهم تا با بسيحيانم محشور گرداند.
ـ تشكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران يقيناً از بركات و الطاف جلية خداوند تعالي بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامي ايران ارزاني شد.
 

ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي):
 ـ‌ بسيج به معني حضور و آمادگي در همان نقطه‌اي است كه اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و اين انقلاب مقدس به آن نيازمند است.

ـ پيوند ميان بسيجيان عزيز و حضرت ولي عصر (ارواحناه و فداه) مهدي موعود عزيز يك پيوند ناگسستني و هميشگي است.
ـ شما جوانان بسيجي و سپاهي و جوانان مؤمن آگاهي را با احساس مسئوليت و شور و شعور همراه كرديد.
ـ نيروهاي نظامي و بسيجي ما مؤمن و با اخلاصند و به عنوان پشتوانه‌اي كه هيچ خدشه‌اي در آن راه ندارد, محسوب مي‌شوند.
ـ انكار بسيج, انكار بزرگترين ضرورت و مصلحت براي كشور است.
ـ اگر بسيج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد, كميت اين انقلاب و اين نظام واهمة حركتهاي سازندة اين كشور لنگ است.
ـ انكار بسيج و بي‌احترامي به آن يا نابخردانه است يا خائنانه است.
ـ تا وقتي كه اين كشور و اين ملت به امنيت احتياج دارد, به نيروهاي بسيج, به انگيزة بسيح به سازماندهي بسيجي و به عشق و ايمان بسيجي احتياج است.
ـ فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
ـ بسيج, يعني نيروي كارآمد كشور براي همة ميدانها
ـ همه جا چيزي شبيه بسيج هست, تنها به اين درخشندگي, به اين فراگيري, به اين زيبايي, به اين فداكاري, من در جايي سراغ ندارم.
ـ اين فداكاري, من در جايي سراغ ندارم.
ـ نيروي عظيم بسيج مردمي است, اين بسيج در همة قشرها هست.
ـ بسيج, اختصاص به يك منطقة جغرافيايي ويك منطقة انساني و طبقاتي و قشري ندارد, همه جا هست.
ـ ايمان عاشقانه, ايمان عميق, ايمان توأم با عواطف كه از خصوصيات ملت ايران است باعث درخشان شدن بسيج شد.
ـ دانشجوي بسيجي دشمن كمين گرفته  را از ياد نمي‌برد و غافلانه خو و دانشگاه و كشورش را به دست تطاول دشمن نمي‌سپرد.
ـ بسياري از پيشرفتهاي كشور مرهون تفكر بسيجي است.
ـ هريك از آحاد قشرهاي مختلف جامعه كه داراي روحية حساس مسئوليت و ايمان باشد, بسيجي است.
ـ بسياري از پيشرفتها و موفقيتهاي نظام اسلامي در عرصه‌هاي مختلف مرهون تفكر و ميل بسيجي است.
ـ بسيجي يعني علي كه تمام وجودش وقف اسلام بود.

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 425
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود