تهديد تازه بشاراسد به سوريه حمله كنيد اسرائيل را موشكباران مي كنيم

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 550
بازدید سال : 1443
بازدید کلی : 25297

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 25297
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1390
نظرات

تهديد تازه بشاراسد به سوريه حمله كنيد اسرائيل را موشكباران مي كنيم

رئيس جمهور سوريه مي گويد در صورت تجاوز نيروهاي خارجي اسرائيل را موشكباران مي كند.
به گزارش خبرگزاري قدس، بشار اسد به ارتش خود دستور داده كه در صورت هرگونه حمله نظامي به كشورش اسرائيل را هدف حملات موشكي خود قرار دهد.
اسد اين دستور را در ديدار محرمانه خود با فرماندهان ارتش ابلاغ كرده است. رئيس جمهور سوريه به فرماندهان ارتش دستور داده در صورت بروز هرگونه حمله نظامي عليه سوريه ابتدا فرودگاه هاي رژيم صهيونيستي به ويژه سايت هاي نظامي اين رژيم مورد حمله موشكي قرار گيرند.
بشار اسد پيش از اين نيز در ديدار با «احمد داود اوغلو» وزير خارجه تركيه هشدار داده بود كه به محض اصابت اولين موشك به سوريه اسرائيل در سه ساعت اول موشكباران خواهد شد و در سه ساعت دوم خاورميانه به آتش كشيده خواهد شد.
از سوي ديگر منابع خبري در سوريه از بازداشت 700 فرد مسلح فرانسوي، قطري و عربستاني در حمص سوريه خبر دادند و اعلام كردند كه سلاح هاي اسرائيلي، آمريكايي و اروپايي كه از تروريست ها به دست آمده به وضوح توطئه بين المللي در سوريه را نشان مي دهد.
اين منابع افزودند، سلاح هاي به دست آمده در حمص بسيار پيشرفته هستند به نحوي كه حتي در كشورهاي سازنده هنوز از آنها استفاده نشده است.
اين منابع با اعلام اينكه در روزهاي آينده اخبار مربوط به كشف و ضبط سلاح هاي تروريست ها منتشر خواهد شد تاكيد كردند كه سيا، موساد وبلك واتر عمليات تروريست ها را از قطر و تركيه هدايت مي كردند.
به گزارش شبكه خبري المنار، دولت سوريه به اسناد و مداركي دست يافته كه به روشني پشت صحنه توطئه كنندگان را آشكار مي كند.
نيروهاي امنيتي سوريه در شهر حماه نيز با برخي از گروه هاي تروريست درگير شدند و يك انبار سلاح هاي اسرائيلي را در اين شهر كشف و ضبط كردند.
نيروهاي امنيتي همچنين با گروه هاي تروريست مسلح كه اقدام به عمليات كشتار و آدم ربايي و ترساندن مردم در روستاي «خطاب» در اطراف حماه اقدام كرده بودند نيز وارد درگيري شده كه در اين درگيري دو تن از تروريست ها كشته شده و بقيه نيز تسليم شدند و سلاح هاي خود را تحويل دادند.
در «ادلب» نيز گروه يگان مهندسي هشت بمب را كه بالغ بر 50 كيلوگرم بوده و از سوي گروه هاي تروريست در مسير دو روستا در جبل الزاويه كار گذاشته شده بود را خنثي كردند.
نيروهاي امنيتي سوريه همچنين يك انبار مهمات را كشف و ضبط كردند كه برخي از سلاح هاي اسرائيلي در آن موجود بود، در اين عمليات كه در اطراف دمشق صورت : منبع روزنامه کیهان http://www.kayhannews.ir/901215/16.htm#other1607 

با بیداری اسلامی در خاورمیانه و جهان و اردو کشی پادوهای استعمار و صهیونیسم بین الملل مثل رژیم سیاسی عربستان ( ملک عبدالله ) و رژیم سیاسی قطر و نخست وزیر ترکیه در خاک کشور مقاومت و ایثار سوریه و بخاک و خون کشیدن مسلمانان بیگناه سوریه و ایجاد ترور و وحشت برای شکستن مقاومت مردم سوریه به نفع اسرائیل نا مشروع و غلبه نیروهای مقاومت بر عناصر خارجی مسلح در خاک سوریه مرگ رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل را به جلو انداخت و این بار عموم مسلمین و ازادگان جهان برای نابودی رژیم دد منش اسرائیل هماهنگ شده اند و دیگر فلسطین تنها نیست و فلسطین و بیت المقدس آزاد خواهد شد و نیروهای مقاومت خط مقدم سوریه و حزب الله با حمایت امت اسلامی من جمله ایران اسلامی و دیگر آزادگان جهان پیروز این میدانند . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر مرگ بر آمریکا بر اسرائیل و مرگ بر خائنین به امت اسلامی



تعداد بازدید از این مطلب: 331
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود