توافق شوم برای الحاق بحرین به عربستان

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 2 اسفند 1390
نظرات

توافق شوم برای الحاق بحرین به عربستان
ساعت خبر: 16:42 - تاریخ خبر: 02/12/1390

رژیم آل سعود و آل خلیفه درباره الحاق بحرین به عربستان سعودی به توافق رسیدند.

 
 

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، پادشاه عربستان و همتای بحرینی او در نشستی تحت عنوان «همایش فرهنگی الجنادریه» توافق کردند بحرین به یکی از مناطق تحت فرمان آل‌سعود تبدیل شود.

نجیب الاحمر سردبیر روزنامه دولتی الایام بحرین و برادرش که مشاور پادشاه بحرین است، با تایید این خبر اظهار داشت، این موضوع به زودی بعنوان یک بیانیه از سوی آل‌خلیفه اعلام می شود.

الاحمر افزود: هماهنگی ها در این زمینه در همایش سالانه الجنادریه در عربستان صورت گرفت، و تاکنون مکاتبات زیادی در این زمینه بین طرفین صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شاه بحرین پس از پیشنهاد ملک عبدالله؛ نخستین گامها برای اجرای این طرح را اعلام کرده، ولی محرمانه باقی ماندن آن به دلیل غیرقانونی بودن این طرح و احساس ضد سعودی مردم بحرین است.

به گفته کارشناسان حقوقی، برای اجرای این طرح ابتدا باید آن را در بحرین به همه پرسی گذاشت تا مردم مخالفت یا موافقتشان را با آن اعلام کنند  زیرا این طرح به معنای تحویل قدرت، و منابع مالی، حقوقی و قانونی بحرین به سعودی ها است.

پس از انقلاب 14 فوریه بحرین در سال 2011 و ناتوانی رژیم آل خلیفه در برابر مطالبات مردم  و تظاهرات و فعالیتهای مسالمت آمیز آنها، عربستان سعودی نیروهای ویژه خود را به همراه چند کشور عربی برای سرکوب و کشتار هرچه بیشتر مردم بحرین و ارعاب آنها، به این کشور اعزام کرد.

نیروهای مسلح سعودی همچنان در نقاط مختلف بحرین مستقر هستند و در سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم و حمله به مناطق مسکونی نیروهای آل خلیفه را پشتیبانی می کنند.منبع خبر http://www.irib.ir

رژیم صهیونیسمی و هابی آل سعود با فرمان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل مدام با خنجر آلوده خود پیکر امت اسلامی  را مورد هجوم و ضربات هولناک  قرار می دهد . یک روز با رقص شمشیر و پایکوبی در ریاض و روزی دیگر با رقص پیاله های شراب سرخ در کاخ سفید اجازه به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم فلسطین  (غزه)را صادر می کند و روزی دیگر با کمک مالی به تروریستهاهای سپاه صحابه در پاکستان فاجعه انسانی بوجود می آورد و روز دیگر با اعزام  سربازان مسلح خود  به بحرین مظلوم خون فرزندان اسلام را می ریزد و روز دیگر با کمک ریالهای خودش با همکاری قطر و و اسرائیل و دولت ترکیه خون بیگناهان را در سوریه به زمین می ریزد و روز دیگر قداره بند تروریستش در عراق فاجعه انسانی به بار می آورد و  روزی دیگر با حمایت از رژیم ناپاک صالح در یمن خون فرزندان اسلام را می ریزد و .... وصد ها جنایت دیگر . این بار به فکر لشکر کشی و الحاق میهن اسلامی بحرین را به عربستان دارد تا حافظ منافع شوم و نامبارک آمریکا و اسرائیل را تامین کند . امت اسلام باید به پا خیزند و شر این رژیم ددمنش غیر مسلمان را که غاصبانه لقب خادم الحرمین الشریفین را به یدک می کشد از سر امت اسلام کم نمایند . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر . (نقل از : http://ghadeer90.mihanblog.com )

خدا یا به امت اسلامی توفیق عنایت فرما تا شر رژیم آل سعود را که  غده سرطانی بدخیمی است در در درون بدنه امت ، با وحدت و یکپارچگی امت دفع نمایند .

امین رب العالمین ./اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  



تعداد بازدید از این مطلب: 408
موضوعات مرتبط: بیدار اسلام در بحرین , ,
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود