كمال هلباوي: انقلابيون منطقه از فرمايشات خيرخواهانه رهبري ايران بهره ها خواهند برد

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1390
نظرات

كمال هلباوي: انقلابيون منطقه از فرمايشات خيرخواهانه رهبري ايران بهره ها خواهند برد

سخنگوي سابق اخوان المسلمين مصر با بيان اين كه رهبري ايران در خطبه هاي نمازجمعه تمام قد در مقابل سيطره غربي ها و استكبار جهاني ايستاد، تاكيد كرد كه ايشان تنها صدايي است كه نداي لزوم آزادسازي قدس را سر مي دهد.
«كمال هلباوي» در گفت وگو با فارس حمايت از همه گروه هاي جهادي را جزء ثابت و تغييرناپذير مواضع مقام معظم رهبري خواند و افزود: آزادسازي سرزمين هاي اشغال شده فلسطين و قدس شريف از پليدي صهيونيسم همواره جزء مهمترين مواضع رهبر جمهوري اسلامي ايران است كه در خطبه هاي نمازجمعه تهران نيز كاملاً مشهود بود.
هلباوي مقام معظم رهبري را تنها صدايي دانست كه نداي لزوم آزادسازي زمين هاي اشغال شده اسلامي و از بين بردن رژيم صهيونيستي سر مي دهد و تاكيد كرد: مواضع جمهوري اسلامي درباره آرمان فلسطين همواره واضح و آشكار بوده است ولي متاسفانه بسياري از كشورهاي عربي از بيان چنين مواضعي امتناع مي كنند و در صورتي كه ساير سران عربي و اسلامي چنين اراده اي داشتند، آرمان فلسطين به غايت خود مي رسيد. وي خطبه هاي امام جمعه هفته گذشته تهران را تأثيرگذار بر انقلابيون خواند و افزود: انقلابيون حقيقي از سخنان عميق و خيرخواهانه رهبري ايران بهره ها خواهند برد.
اين رهبر برجسته جماعت اخوان المسلمين مصر به پاره اي از سخنان مقام معظم رهبري درباره لزوم جلوگيري از مصادره شدن دستاوردهاي انقلاب هاي عربي اشاره كرد و گفت: متأسفانه بيم آن مي رود كه دشمنان امت اسلامي از طريق به دست آوردن دل افراد سست عقيده در پيكره انقلاب ها نفوذ كرده و مانند موريانه به جان انقلاب ها بيفتند و راه را براي سيطره آمريكا، صهيونيسم و استكبار جهاني بر انقلاب ها باز كنند. وي با تقدير از مواضع ضداستكباري و مخالف سيطره بيگانه كه همواره در سخنراني هاي مقام معظم رهبري نمود دارد، گفت: جمهوري اسلامي ايران كشور بزرگ و مقتدري است و با وجود همه دشمني هاي بيگانگان و دشمنان امت اسلامي ولي به ياري خداوند و رهبري حكيمانه خود روز به روز در مسير پيشرفت گام برمي دارد.
هلباوي عدالت و كرامت انساني را داراي جايگاه هاي رفيع در منويات مقام معظم رهبري خواند و با اشاره به مواضع ضدصهيونيستي رهبر انقلاب گفت: خطيب هفته گذشته تهران به صراحت اعلام كرد كه كشورش در كنار هر كسي كه درصدد رويارويي با رژيم صهيونيستي برآيد، قرار مي گيرد و چنين موضوعي لرزه بر اندام صهيونيست ها مي اندازد.
وي با تأكيد بر اينكه مواضع مقام معظم رهبري رژيم صهيونيستي را بسيار عصباني مي كند، افزود: تل آويو همواره به دنبال راه هايي براي جلوگيري از تحقق وعده هاي دشمنان خود از طريق برافروختن آتش فتنه ميان گروه هاي امت اسلامي است.روزنامه کیهان




تعداد بازدید از این مطلب: 388
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود