ملت ایران طومار هر کشوری را که بخواهد خیال بد نسبت به ایران داشته باشد را درهم خواهد پیچید.

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : چهار شنبه 18 آبان 1390
نظرات
ملت ایران طومار بدخواهان را در هم می‌پیچد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: ملت ایران طومار هر کشوری را که بخواهد خیال بد نسبت به ایران داشته باشد را درهم خواهد پیچید.

خبرگزاری فارس: ملت ایران طومار بدخواهان را در هم می‌پیچد

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود احمدی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع مردم پرشور شهرستان لردگان، اظهار داشت: سفر به شهرستان لردگان فرصتی را فراهم خواهد کرد تا بتوانیم برای حل مشکلات و کمک به مردم بیش از پیش در مسیر آبادانی و اصلاح امور در جامعه حرکت کنیم.
احمدی‌نژاد ادامه داد: کشورهای و دولت‌هایی که جنگ و تجاوز را پیشه خود قرار داده‌اند به طور قطع و یقین از بین خواهند رفت و نابود خواهند شد.
رئیس جمهور با اشاره به سابقه تمدن پنج هزار ساله ایران، گفت: در طی این 5 هزار سال وضعیت ایران رو به سمت پیشرفت و ترقی بوده، در همه دوران ملت ایران یک فرهنگ داشت که بر  همین اساس با ورود اسلام به کشور آزادانه اهل بیت و پیامبر را انتخاب کردند، امروز هم ملت ایران با همان پشتوانه فرهنگی و تمدن چندین هزار ساله خود همانند یک رودخانه جاری در جامعه بشریت است.
احمدی‌نژاد تأکید کرد: کاملا مشخص و مبرهن است که چنین فرهنگی در مسیر سقوط و انحطاط قرار گرفته است و به زودی نابود خواهد شد.
وی تصریح کرد: کشورهایی هستند که می‌خواهند جلوی ملت ایران را بگیرند و نام ملت ایران را از تاریخ و صحنه جهان حذف کنند، اما بدانند که ملت ایران هرگز خسته نمی‌شود و دست از مسیر در پیش گرفته بر نخواهد داشت.
رئیس جمهور ادامه داد: این کشورها و دولت‌ها هرچه بیشتر بداخلاقی کنند، جرات ملت ما بیشتر می‌شود و راه ملت ما مستحکم‌تر و همدلی و اراده ملت ایران محکم‌تر از پیش خواهد شد.
وی گفت: استکبار جهانی در 33 سال بعد از انقلاب و در مدت زمان هشت سال اخیر با راه‌اندازی جنگ هسته‌ای چه چیزی را بدست آورده‌اند، آنها به خیال خام خود اینچنین تصور کردند که با یک ملت بی‌فرهنگ مواجه‌اند، ولی غلط پنداشتند و اینجا مردم شهرستان لردگان با یک شعار جواب همه آنها را می‌دهند.
احمدی‌نژاد تأکید کرد: مردم لردگان به نمایندگی ملت ایران هر کشوری را که بخواهد خیال بد نسبت به ایران را داشته باشد را درهم خواهد شکست. 
وی خاطرنشان کرد: کسی که بخواهد ریشه ملت ایران را بخشکاند به دنیا نیامده و هرگز به‌ دنیا نخواهد آمد،

آمریکا و دولتهای غربی که بر علیه ایران اسلامی توطئه می کنند ، صدای ملت بزرگ ایران اسلامی را از رئیس جمهورش بشنوند  وبدانند که انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن هدیه الهی است و حفظ آن واجب حتی با نثار خون ، ملت بزرگ و فرهنگ ساز و متمدن ایران اسلامی طومار هر کشوری را که بخواهد خیال بد نسبت به ایران اسلامی و انقلاب اسلامیش داشته باشد را درهم خواهد پیچید. این صدای ملت بزرگ ایران اسلامی است .اللهم عجل لولیک الفرج .



تعداد بازدید از این مطلب: 421
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود