تروريست ها در پاكستان مسئوليت انفجار كابل را برعهده گرفتند

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : پنج شنبه 17 آذر 1390
نظرات

تروريست ها در پاكستان مسئوليت انفجار كابل را برعهده گرفتند

گروهك لشكر جهنگوي، مسئوليت حملات تروريستي روز عاشورا در افغانستان كه بيش از 200 شهيد و مجروح برجاي گذاشت را به عهده گرفت.
به گزارش فارس، «ابوبكر منصور» يك فرمانده لشكر جهنگوي و سخنگوي گروهي كه وي آن را «لشكر جهاني جهنگوي» ناميد در تماس با بخش «پشتوي» راديو اروپاي آزاد، مسئوليت حملات انتحاري، عليه سوگواران عاشوراي حسيني در حسينيه ابوالفضل كابل را برعهده گرفت.
براساس اين گزارش، وي كه مدعي شده است، اين گروه شاخه اي منشعب شده از لشكر جهنگوي پاكستان است، به حملات خود عليه شيعيان در آينده ادامه خواهد داد.
لشكر جهنگوي كه در سال 1996 در پاكستان تشكيل شد، نام خود را از «حق نواز جهنگوي» يكي از بنيانگذاران سپاه صحابه كسب كرده است و شيعيان پاكستان هدف عمده حملات آنها بود، اما عمليات جديد عليه شيعيان افغانستان، شك و ترديدهاي فراواني در مورد ادعاي اين گروه را برانگيخته است.
اين در حالي است كه تشكيلات لشكر جهنگوي پاكستان با القاعده، سپاه صحابه و جيش محمد(ص) داراي روابط مستحكم فكري و تشكيلاتي است.
از سوي ديگر با گذشت يك روز از حادثه تروريستي عاشورا در «كابل و مزارشريف» آمار شهدا و مجروحين از 200 تن گذشت.
براساس تازه ترين آمار، بر اثر انفجارهاي اخير، تاكنون 60 تن شهيد و 160نفر به شدت مجروح شدند كه اغلب قربانيان را زنان و كودكان تشكيل مي دهند.
حادثه تروريستي در هلمند
منابع خبري از كشته شدن 19 تن از مردم افغانستان بر اثر برخورد يك دستگاه خودرو با بمب كنار جاده اي در ولايت «هلمند» خبر دادند.به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاريهاي «آسوشيتدپرس و فرانس پرس» به نقل از سخنگوي ولايت هلمند، اين حادثه در روز گذشته در منطقه پرخطر موسوم به «سنگين» روي داد.
بر اثر اين حادثه، دست كم 19 نفر كه اكثر آنها را زنان و كودكان تشكيل مي دادند، كشته شدند و حال شش تن ديگر كه در اين حادثه مجروح شده اند، وخيم گزارش شده است.هنوز هيچ گروه و تشكيلاتي مسئوليت حادثه را برعهده نگرفته است.


 صهیونیسم بین الملل به رهبری رژیم سیاسی و ضد بشری آمریکا با بیداری اسلامی در خاور میانه و جنبش بیداری و ضد سرمایه داری در آمریکا و اروپا  انچنان خشمگین و عصبانی شده که از هیچ جنایتی رویگردان نیست و چون در حال باختن است  مایوسانه تلاش می کند که مرگ خود و ویارنش را به تاخیر بیندازد .او دیگر قدرت منطقه نیست و شاه عبداله سعودی با تجهیز تروریستهای وهابی در پاکستان و .. با برنامه ریزی آمریکا در تلاشند تا شاید جنگ فرقه ای را در میان امت اسلامی شعله ور سازد و این بیداری اسلامی را کنترل کند ولی عاقبت آل سعود چون عاقبت قذافی و مبارک است  و عاقبت امریکا کاپیتالیسم نیز مانند عاقبت کمونیسم فرو می پاشد  . چرا که مردم از جنایات ضد بشری خسته شده اند . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر



تعداد بازدید از این مطلب: 430
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود