اعزام نيروهاي تازه نفس آل سعود براي سركوب معترضان در مناطق شيعه نشين

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : پنج شنبه 11 آذر 1390
نظرات

اعزام نيروهاي تازه نفس آل سعود براي سركوب معترضان در مناطق شيعه نشين


منابع خبري از افزايش نيروهاي رژيم آل سعود در مناطق شيعي نشين شرق اين كشور در ماه محرم خبر دادند.
به گزارش «پرس تي وي»، با آغاز ماه محرم و ناتواني نيروهاي امنيتي براي جلوگيري از تظاهرات و ناآرامي ها در استان «الشرقيه»، وزارت كشور عربستان كه «شاهزاده نايف بن عبدالعزيز» وليعهد جديد تصدي آن را برعهده دارد، اقدام به اعزام نيروهاي بيشتري به اين منطقه كرده است.
برپايه اين گزارش، نيروهاي نظامي آل سعود روز سه شنبه در حالي به شهر «القطيف» اعزام شدند كه اين شهر و ديگر شهرهاي استان الشرقيه از جمله العواميه و صفوي، طي روزهاي اخير صحنه درگيري و تظاهرات ضددولتي بود.
مأموران رژيم آل سعود طي هفته گذشته در واكنش به تظاهرات مسالمت آميز مردم شيعه، آنان را با گلوله هاي واقعي مورد اصابت قرار داده و پنج تن از جوانان شيعي را به شهادت رساندند. اين در حالي است كه معترضان عربستاني ضمن انتقاد از «تبعيض سازماندهي شده» در اين كشور، معتقدند به دليل اين كه خواهان آزادي و برابري بيشتري هستند، مورد هدف قرار مي گيرند.
از سوي ديگر با وجود اينكه مقامات سعودي از پنجم ماه مارس و در پي آغاز تظاهرات در استان الشرقيه كه در آن معترضان خواستار آزادي زندانيان سياسي شدند تاكنون، برگزاري هرگونه تجمع عمومي را ممنوع اعلام كرده اند، اما مردم منطقه دست از اعترضات برنداشته اند و به تظاهرات شبانه روي آورده اند.
همچنين سازمان ديدبان حقوق بشر در ماه اكتبر سال جاري، از مقامات سعودي خواست تا به دستگيري مستبدانه معترضان صلح جو، خويشاوندان افراد تحت تعقيب و فعالان حقوق بشر، پايان دهد.
بستن حسينيه شيعيان
نيروهاي امنيتي عربستان در سومين روز ماه محرم، بزرگترين حسينيه شهر الاحساء در منطقه الشرقيه را بدون دليل بستند.
به گزارش فارس به نقل از شبكه خبري «راصد»، نيروهاي امنيتي عربستان سه شنبه شب اقدام به محاصره و تعطيلي حسينيه «بوخليفه» كه از ابتداي سال جاري ميلادي راه اندازي شده بود كردند.
اقدام عربستان در حالي صورت مي گيرد كه شيعيان منطقه، فعاليت هاي گسترده اي را براي عزاداري اباعبدالله الحسين(ع) در ماه محرم تدارك ديده اند و اين اقدام مي تواند در راستاي وارد كردن فشارهاي مضاعف بر اهالي منطقه ارزيابي كرد.
شيعيان الاحساء نيز گفتند كه نيروهاي آل سعود طي سال هاي گذشته، به بهانه هاي واهي مساجد، حسينيه ها و حوزه هاي علميه موجود در شرق عربستان را تعطيل كرده اند ./

آن روز  یزید و یزیدیان بر اریکه قدرت تکیه زدند و فرزند رسول خدا حضرت ابا عبدالحسین علیه السلام که خداوند به پاکی و طهارتش (عصمتش) گواهی داده بود و رسول خدا صلی الله علیه و آله سفارش اهل بیت و عترت خود را کرارا به مردم مسلمان واصحاب خود گوش زد کرده بود  به عنوان خارجی با هفتاد تن از یاران و فرزندان و برادرانش در عاشورای 61 هجری قمری شهید می کند و بانوان حرم رسول خدا صلی الله علیه واله را به اسارت می برد .از نواده آن یزید که امروز به نام آل سعود بر اریکه قدرت متکی به صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون آشام می باشد توقعی جز این نیست .به یقین ال سعود نیز با کشتن مردم مسلمان بیگناه کشور خود در جهت کسب رضایت آمریکا و اسرائیل به سرنوشت یزید بن معاویه دچار میشود و آنچه می ماند و پاینده است حق است و مردم مسلمان عربستان بر آل سعود پیروز خواهند شد چرا که خون بر شمشیر پیروز است .هرکه با ال علی در افتاد ور افتاد .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر



تعداد بازدید از این مطلب: 367
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود