فراخوان جنبش وال استريت براي برگزاري تظاهرات در شهرهاي آمريكا

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 553
بازدید سال : 1446
بازدید کلی : 25300

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 553
بازدید کل : 25300
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390
نظرات

فراخوان جنبش وال استريت براي برگزاري تظاهرات در شهرهاي آمريكا

اعضاي جنبش ضد سرمايه داري «وال استريت»، فردا تظاهرات «تسخير» برگزار مي كنند.
به گزارش خبرگزاري مهر، اعضاي جنبش ضد سرمايه داري وال استريت فردا (دوشنبه) همزمان با تهديدات شهردار «لس آنجلس» مبني بر برخورد با كساني كه در اين شهر چادر زده اند، در شهرهاي مختلف آمريكا تظاهرات «تسخير» برگزار مي كنند.
براساس اين گزارش، شهردار «لس آنجلس» به معترضان اين شهر هشدار داده چنانچه تا فردا اقدام به ترك خيابان ها و ميادين نكنند، پليس آنها را مجبور به اين كار خواهد كرد. از طرفي خبر مي رسد، برگزاري تظاهرات سراسري در اين روز مي تواند به بروز درگيري بين مردم و نيروهاي پليس منجر شود. تاكنون در جريان اعتراض هاي ضدسرمايه داري پنج معترض آمريكايي كشته و صدها نفر نيز مجروح شده اند. گفته مي شود 4000 نفر از معترضان نيز پس از ضرب و شتم از سوي پليس بازداشت و به زندان منتقل شده اند.
در همين رابطه شبكه تلويزيوني پرس تي وي از انتشار يك فيلم ويدئويي جديد ديگر خبر داد كه در آن پليس آمريكا با شوكر الكتريكي اقدام به سركوب وحشيانه معترضان «اوكلند» و دستگيري آنها مي كند. بنا به نوشته واحد مركزي خبر، اين حادثه روز جمعه، همزمان با روز شكرگزاري در آمريكا روي داده است. «اوكلاهما» نيز همزمان شاهد برگزاري تظاهرات و تجمع ضد سرمايه داري و حملات وحشيانه پليس آمريكا بود. گزارش هاي دريافتي حاكي است، روز جمعه ده ها معترض آمريكايي با تجمع مقابل فروشگاه بزرگ «وال مارت» عليه كاهش شديد حقوق و دستمزد كارگران اين فروشگاه تظاهرات كردند. پليس ده معترض را بازداشت و روانه بازداشتگاه كرد. هفته گذشته نيز پس از روزها تأخير، يك فيلم ويدئويي از حمله پليس آمريكا به چندين دانشجوي دانشگاه كاليفرنيا پخش شد كه تبديل به يك جنجال خبري تمام عيار شد. در اين تصاوير، پليس جلوي چشمان همه با خونسردي تمام اسپري فلفل را به صورت دانشجوياني كه به نشانه اعتراض روي زمين محوطه دانشكده «ديويس» نشسته بودند مي پاشد. اين رسوايي باعث شد پليس آمريكا به رغم دفاع از عملكرد پليس، مجبور به بركناري دو پليس متخلف شود. نيويورك، به عنوان مقر اصلي اعضاي جنبش ضد سرمايه داري «وال استريت را اشغال كنيد» نيز ديروز شاهد برگزاري تجمع ضد دولتي مقابل ساختمان بورس بود. معترضان دست نوشته هايي داشتند كه روي آنها نوشته شده بود: «پليس! به ما بپونديد شما هم جزو 99 درصد هستيد.»
گفتني است، اعتراض هاي ضد سرمايه داري آمريكا كه از 26 شهريور ماه با عنوان «انقلاب جهاني عليه كاپيتاليسم» آغاز شده، اكنون علاوه بر مسائل اقتصادي، مسائل سياسي را نيز دربرگرفته است. مردم به صراحت اعلام مي كنند انقلابشان برگرفته از انقلاب هاي عربي است و خواستار حاكميت يك نظام انسان محور به جاي نظام سرمايه داري سود محور هستند. اين جنبش در حال حاضر به سرتاسر اروپا و بسياري از شهرهاي آسيا، آمريكا و اقيانوسيه سرايت كرده است.
منبع : روزنامه کیهان .

رژیم سیاسی جنایتکار آمریکا عروسک دست صهیونیسم بین الملل با مخالفت ملتش روبرو است و با زور و عملیات پلیسی رفتاری خشن و دور از انسانیت با ملت خود دارد. اما برای حمایت از رژیم نامشروع اسرائیل خرابکار ان آموزش دیده عربستانی آمریکائی اردن و ترکیه ای را به داخل خاک سوریه نفوذ می دهد تا تشج و نا امنی به وجود آورند و دست به ترور و وحشت بزنند تا سوریه را که در خط مقدم مبارزه بر علیه اسرائیل است وادار به تسلیم کند چرا که سوریه تسلیم خواسته آمریکا نمی شود و انگاه میگوید در سوریه دمکراسی وجود ندارد و حقوق ملت سوریه نادیده گرفته می شود .و فاسدان حاکم بر کشورهای اسلامی نیز با او همکاری می کنند .واین در حالی است که  آمریکا و رژیمهای فاسد وحاکم بر کشورهای اسلامی ملت خود را به جرم آزادی خواهی به ضرب گلوله به خاک و خون می کشند و شرم وحیائی هم ندارند و سازمانهای بین المللی نیز خفقان گرفته و صدایشان در نمی آید.آمریکا به ملت خود رحم نمی کند چگونه ادعا نقض حقوق بشر در سوریه را دارد دستان آمرکا به خون مظلومان آلوده است .آمریکا خود ناقض آزادی و حقوق بشر در جهان است .ای آمریکا ننگت باد که با دستان خون آلود  خود که سند رسوائی تو است فریاد آزادی خواهی سر می دهی و فاسدان را به دنبال خود می کشی . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر



تعداد بازدید از این مطلب: 369
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود