رژیم آل سعود بزرگترین تامین کننده منابع مالی و تجهیزات نظامی تروریستها برای کشتن مسلمین

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : یک شنبه 18 اسفند 1392
نظرات
پدر تروریستها در منظقه خاور میانه «رژیم عربستان سعودی» (برادر و یار رژِیم جعلی اسرائیل ) بزرگترین حامی و تربیت کننده تروریستهای القاعده و تامین کننده مالی و تجهیزلتی تروریستها برای در هم شکستن مقاومت مسلمانان در برابر غارتگران بین المللی آمریکا و غرب واسرائیل و رژیمهای دیکتاتوری حاکم بر سر نوشت مسلمین مثل آل خلیفه در بحرین و تامین کننده تجهیزات نظامی گروه های تروریستی در کشور  سوریه برای مسلمان کشی ،  و به خاک و خون کشیدن مسلمان پاکستان ، افغانستان ، عراق و سوریه و حامی فصابان اسرائیلی بر علیه ملت مظلوم فلسطین و... بعد از شکست مفتضحانه حامیان تروریستها در سوریه عابد شده است . داستان پادشاهی عربستان سعودی همانند داستان موش و گربه عبید زاکانی است . پادشاهی تروریست پرور عربستان سعودی ( خائن به مسلمین جهان ) که جنایاتش و خیانتهایش مسبت به مسلمین اظهر من الشمس است ، کارش به جائی کشیده که : الحوثی‌های یمنی که برای استقلال کشورشان و اعضای شاخه حزب‌الله در عربستان سعودی که برای رهائی از رژیم منحوس آل سعود در حال میارزه اند و همچنی اخوان المسلمین مصر را به جرم اینکه بر علیه کودتاچیان نظامی آمریکائی و اسرائیلی در حال مبارزه اند و از عزت و شرف و انقلاب خود دفاع می کنند تروریست می نامد. لطفا به خبر ذیل توجه فرمائید.
به گزارش خبرگزاری‌ها، وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه‌ای اخوان‌المسلمین، جبهه النصره، داعش و برخی دیگر از گروه‌ها را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است.
دولت ریاض همچنین الحوثی‌های یمنی و اعضای شاخه حزب‌الله در عربستان را تروریست خوانده است.
عربستان به اتباع کشور خود که در خارج از مرزهای عربستان در درگیری‌های نظامی حضور دارند هشدار داد که تا 15 روز دیگر خود را به دولت معرفی کنند.
این اقدام در شرایطی صورت می‌گیرد که آل سعود از بزرگترین و مهم‌ترین منابع تأمین کننده حمایت مالی و تسلیحاتی گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده در کشورهای منطقه به ویژه سوریه است و از این کشور افراد زیادی برای جنگ علیه نظام سوریه به این کشور اعزام شده‌اند.
بندر بن سلطان شاهزاده سعودی و رئیس دستگاه اطلاعات عربستان سعودی یکی از شاخص‌ترین چهره‌های حامی تروریسم در منطقه است و تلاش‌های او برای حمایت مالی و تسلیحاتی تروریست‌های القاعده برکسی پوشیده نیست.
تحلیلگران منطقه معتقدند این اقدام در راستای یک توطئه دیگر برای رسیدن به اهداف منطقه‌ای این کشور عربی است و در این حرکت تازه آل سعود مقاصد دیگری دنبال خواهد شد.
در همین رابطه دولت مصر و رژیم صهیونیستی از این اقدام خشنود شدند و از تصمیم آل سعود استقبال کردند. این در حالی است که اخوان‌المسلمین تصمیم دولت ریاض را محکوم کرد.منبع خبر : روزنامه کیهان


تعداد بازدید از این مطلب: 344
موضوعات مرتبط: ال سعود و دنیای اسلام , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود