توطئه نا ممکن سعودی ها بحرین پاره تن ایران است

آمار مطالب

کل مطالب : 182
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 11
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 552
بازدید سال : 1445
بازدید کلی : 25299

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 25299
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


** ** ***** *****
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمود جلیلی مرودشتی
تاریخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
نظرات

گزارش خبری- تحلیلی كیهان از طرح آمریكایی الحاق بحرین به عربستان
توطئه ناممكن سعودی ها بحرین پاره تن ایران است

 

 ناظران سیاسی منطقه معتقدند موضوع الحاق بحرین به عربستان یك توطئه خطرناك آمریكایی است كه هدف آن متشنج كردن اوضاع خاورمیانه است.
در پی برگزاری نشست اعضای شورای همكاری خلیج فارس در ریاض و توافق بحرین و عربستان سعودی برای الحاق بحرین به این كشور ناظران سیاسی با تاكید بر اینكه سقوط آل خلیفه نزدیك است اظهار داشتند كه این طرح نشان دهنده این مسئله است كه آل خلیفه برای كنترل اوضاع و مهار بحران داخلی ناتوان شده و به همین خاطر دست به دامن عربستان شده است.
این ناظران سیاسی می گویند خاندان آل خلیفه و آل سعود از طرح این موضوع دو هدف عمده را دنبال می كنند؛ نخست مقابله با انقلاب مردمی بحرین و سركوب شدید مردم و هدف بعدی تلاش عربستان برای فرار از بحران های داخلی و مقابله با انتقال الگوهای انقلابی از كشورهای اطراف به این كشور است.
این ناظران همچنین تاكید كردند كه آل سعود با این اقدام می خواهد نگاه ها را از تحركات مردمی رو به گسترش در عربستان كه در اعتراض به اوضاع حقوق بشر فقدان آزادی و بیكاری و فقر شدید صورت می گیرد منحرف كند.
ناظران سیاسی با ناممكن خواندن توطئه مشترك آمریكا و عربستان اذعان كردند گرایش اكثر مردم بحرین این است بحرین بخشی از ایران است و به جای اینكه به عربستان ملحق شود باید به سرزمین اصلی خود یعنی ایران بازگردد.
مردم بحرین در واكنش به این طرح معتقدند الحاق به عربستان به معنای از دست رفتن استقلال این كشور است و به شدت با آن مقابله خواهند كرد.
مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در منامه و شهرهای دیگر این كشور همدستی آل سعود و آل خلیفه در طرح این توطئه خطرناك را محكوم و تاكید كردند كه برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی سرزمینشان تا پای جان مبارزه خواهند كرد.
احزاب و گروه های سیاسی مخالف حكومت بحرین نیز تاكید كردند این طرح شوم كه با چراغ سبز آمریكا صورت گرفته نمی تواند جلو جنبش مردمی در بحرین را بگیرد.
رئیس شورای جمعیت الوفاق بحرین در این باره گفت، ملت بحرین حق تعیین سرنوشت خود را دارد و همانگونه كه برای استقلال بحرین همه پرسی صورت گرفته است برای لغو استقلال این كشور به هر عنوان كه باشد نیز باید همه پرسی صورت گیرد.
در همین رابطه ائتلاف 14فوریه بحرین از اقشار مختلف مردم بحرین خواست برای اعلام مخالفت خود با انضمام كشورشان به عربستان سعودی به صورت گسترده در تظاهرات شركت كنند و تا زمانی كه این طرح استعماری باطل نشود به تظاهرات خود ادامه دهند.
در بیانیه این ائتلاف آمده است: رژیم های آل سعود و آل خلیفه برای ایجاد یك اتحادیه دوجانبه نقشه كشیده اند تا علیه ملت بحرین توطئه كنند.
ائتلاف 14فوریه همچنین اعلام كرد هر تصمیمی كه از سوی این اتحادیه صادر شود باطل و بی ارزش است چرا كه این اقدام نادیده گرفتن خواست ملت ها است كه از نظر قوانین بین المللی حق دارند سرنوشتشان را خود تعیین كنند.
گروه ها و جناح های مخالف در بحرین در راستای خنثی سازی توطئه جدید رژیم های آل خلیفه و آل سعود تاكید كردند كه با هرگونه ادغام بحرین و عربستان مخالفند.
گفتنی است سمیره رجب وزیر اطلاع رسانی بحرین اعلام كرد كه منامه با طرح شاه سعودی برای اتحاد با عربستان موافقت كرده است.
وی اظهار داشت، كشورهای كوچك امروزه نمی توانند به تنهایی به بقای خود ادامه دهند و باید بین كشورهای عربی چنین اتحادهایی به وجود آید.
این در حالی است كه كشورهایی همچون عمان و قطر از پذیرش پیشنهاد آل خلیفه مبنی بر پیوستن به اتحادیه عربستان و بحرین سر باز زده اند. پرسش ناظران این است كه آیا مردم بحرین اجازه این الحاق را خواهند داد؟

منبع خبر : http://www.kayhannews.ir/910226/16.htm#other1603

استان چهاردهم ایران در در رژیم پادشاهی پهلوی

  در  دهه  40   و قبل از آن چه نام داشت ؟

نقل از :    http://ghadeer90.mihanblog.com 

 تظاهرات بحرینی های مظلوم بر علیه توطئه آل سعود و آل خلیفه و طرح

آمریکائی الحاق بحرین به عربستان  

صدها نفر از مردم جزيره ستره در جنوب منامه با برگزاري تظاهرات خواستار خروج فوري ناوگان پنجم آمريكا از بحرين شدند.
به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از شبكه تلويزيوني الجزيره، مناطق مختلف بحرين روز گذشته شاهد تظاهرات مردم اين كشور در محكوميت تصميم آمريكا به فروش سلاح به حاكمان بحريني بود.
تظاهركنندگان با سر دادن شعارهايي عليه آمريكا خواستار خروج فوري ناوگان پنجم آمريكا از منامه شدند.
مردم جزيره ستره پارچه نوشته هايي حمل مي كردند كه روي آنها نوشته شده بود «سلاح هاي آمريكايي عليه مردم بحرين به كار گرفته مي شود»، «هرچه سريع تر از بحرين خارج شويد.»
انقلابيون بحريني همچنين تصاويري از مزدوران رژيم آل خليفه كه به مردم بي گناه حمله و آنان را مورد ضرب و جرح قرار داده اند منتشر و پخش كردند.
از سوي ديگر، همزمان با افتتاح مسجد سلمان فارسي در منامه و ورود شيخ عيسي قاسم از روحانيون شيعه به اين مسجد، مردم از اين رهبر مذهبي با شعار لبيك عيسي قاسم استقبال كردند.
مردم با سر دادن شعارهاي الله اكبر بر ادامه انقلاب و مبارزه تاكيد كردند و هرگونه طرح مشترك آل خليفه و آل سعود را باطل دانستند.
معترضان بحريني اظهار داشتند اين توطئه ها تاثيري در اراده انقلابيون نخواهد داشت و آنان مصمم تر از گذشته به راه انقلاب ادامه خواهند داد.

 اللهم عجل لولیک الفرج والنصر



تعداد بازدید از این مطلب: 699
موضوعات مرتبط: بیدار اسلام در بحرین , ,
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا با نظرات خود ، ما را از راهنمائیهای خود بهره مند سازید.متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود